ماگستان، خرید ماگ، خرید فلاسک و خرید هدیه در همین نزدیکی!

خرید هدیه، خرید ماگ

تابلو اعلانات سایت
میلیاردرها مرامنامه (قوانین سایت) میلیاردر هدف این سایت چیست؟ میلیاردر دانلود ماهنامه سایت
میلیاردرها اتمام حجت (حتما بخوانید.) میلیاردر راه اندازی کسب و کار توسط اعضا میلیاردر مسابقه دوبرابر کردن پول
میلیاردرها عضویت در بخش ویژه VIP میلیاردر موفقیت های دوستان بعد از عضویت در سایت میلیاردر تبلیغات و معرفی کار و شغل شما


راهنمای خرید هدیه، ماگ و فلاسک

ماگستان, اولین و تنهاترین

ماگستان, اولین و تنهاترین


کمکم کنید،کارمند فروش و بازاریاب چه وظایفی دارد؟؟
زمان کنونی: 03-29-2024, 12:50 PM
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: MinaSol
آخرین ارسال: اقاي ايـــده
پاسخ: 18
بازدید: 10729

ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 21 رأی - میانگین امیتازات : 4.05
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
کمکم کنید،کارمند فروش و بازاریاب چه وظایفی دارد؟؟
05-17-2012, 02:12 PM
ارسال: #1
کمکم کنید،کارمند فروش و بازاریاب چه وظایفی دارد؟؟
سلام دوستان. انجمن خیلی جالبی دارید خوشحال میشم که من را راهنمائی بفرمائید
من به زودی در یک دفتر نشریه مجله دکوراسیون مشغول به کار میشم. (از دو روز دیگر)

من کارمند فروش هستم و احتمالاً به تنهایی کار کنم و همکاری نداشته باشم.
کار من بازاریابی و فروش است. اینطور که از گفته های رئیس برداشت کردم باید هر ماه یک تعداد تبلیغ رو به هر نحوی شده جمع کنم. کار اونها هم مجلات تخصصی دکوراسیون هست. یعنی با شرکت های صاحب نام دکوراسیون داخلی( فرنیچر و تزئینات) کار میکنند و کار انها رو در مجله تبلیغ میکنند و به صورت رایگان برای شرکتها و جاهایی که به این خدمات نیاز دارن میفرستن.

دوستان من تجربه ای در این کار ندارم.... و واقعاً نگران هستم و استرس دارم. خود رئیس گفت یکسال باید در اینکار باشی تا همه چیز رو خوب یاد بگیری. اما من دلم نمیخواد روز اول که وارد شرکت میشم مثل یه نادون رفتار کنم.
میشه به من بگید وظایف کارمندی مثل من چی هست؟ با جزئیات؟
یعنی دقیقاً چه کارهایی باید انجام بدم؟
تا هر حدی که بتونید من رو راهنمایی کنید ممنون میشم چون خیلی نگرانم که نکنه از پسش بر نیام.
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 تشکر شده توسط: m_grate29 , مهدی گل محمدی , ajand.pc , میلاد , jahanagahi , سعید.کرمی , mohammadshamosi , مــجــیــנ , نی نی عسلی
05-17-2012, 02:50 PM
ارسال: #2
RE: کمکم کنید،کارمند فروش و بازاریاب چه وظایفی دارد؟؟
بهترین کار اینکه سریعا با اعضای شرکت رابطه کاری برقرار کنید
و خوئ را فعال و پر انرژی نشان دهید.و آنها هم راهنمایی خواهند کرد شمارو
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 تشکر شده توسط: YashaR1989 , مهدی گل محمدی , ajand.pc , MinaSol , jahanagahi , سعید.کرمی , mohammadshamosi
05-17-2012, 03:10 PM
ارسال: #3
RE: کمکم کنید،کارمند فروش و بازاریاب چه وظایفی دارد؟؟
اشتراک مجله های همکار رو برای خودت بگیر
تبلیغاتشون رو نگاه کن
بازارش رو آنالیز کن
مکان یا مجتمع های تخصصی شون رو پیدا کن

چندتا مقاله بازاریابی مطالعه کن
شناسایی شرکت های معتبر
ارتباط با مشتری
و ...


بعد برو برای بازاریابی

...
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 تشکر شده توسط: m_grate29 , مهدی گل محمدی , ajand.pc , MinaSol , jahanagahi , سعید.کرمی , mohammadshamosi
05-17-2012, 05:25 PM
ارسال: #4
RE: کمکم کنید،کارمند فروش و بازاریاب چه وظایفی دارد؟؟
(05-17-2012 02:12 PM)MinaSol نوشته شده توسط:  سلام دوستان. انجمن خیلی جالبی دارید خوشحال میشم که من را راهنمائی بفرمائید
من به زودی در یک دفتر نشریه مجله دکوراسیون مشغول به کار میشم. (از دو روز دیگر)

من کارمند فروش هستم و احتمالاً به تنهایی کار کنم و همکاری نداشته باشم.
کار من بازاریابی و فروش است. اینطور که از گفته های رئیس برداشت کردم باید هر ماه یک تعداد تبلیغ رو به هر نحوی شده جمع کنم. کار اونها هم مجلات تخصصی دکوراسیون هست. یعنی با شرکت های صاحب نام دکوراسیون داخلی( فرنیچر و تزئینات) کار میکنند و کار انها رو در مجله تبلیغ میکنند و به صورت رایگان برای شرکتها و جاهایی که به این خدمات نیاز دارن میفرستن.

دوستان من تجربه ای در این کار ندارم.... و واقعاً نگران هستم و استرس دارم. خود رئیس گفت یکسال باید در اینکار باشی تا همه چیز رو خوب یاد بگیری. اما من دلم نمیخواد روز اول که وارد شرکت میشم مثل یه نادون رفتار کنم.
میشه به من بگید وظایف کارمندی مثل من چی هست؟ با جزئیات؟
یعنی دقیقاً چه کارهایی باید انجام بدم؟
تا هر حدی که بتونید من رو راهنمایی کنید ممنون میشم چون خیلی نگرانم که نکنه از پسش بر نیام.
سلام
شما میرید به کارگاههای تولیدی و یا شرکت هایی که در زمینه دکوراسیون(کاغذ دیواری،مبلمان،سیستم های روشنایی جدید، پرده دیواری،موکت و قالی،رو تختی، دیوارپوش ها، رنگ های ساختمانی) فعالیت می کنند نمونه کار می گیرید و براشون تو نشریتون چاپ می کنید و ازشون پول می گیرید.
انشالله موفق میشین.
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 تشکر شده توسط: MinaSol , jahanagahi , سعید.کرمی , m_grate29 , mohammadshamosi
05-17-2012, 08:12 PM
ارسال: #5
RE: کمکم کنید،کارمند فروش و بازاریاب چه وظایفی دارد؟؟
ممنونم از راهنمائی های شما دوستان عزیز. یک سوال دارم. آیا روز اولی که میرم باید از خود رئیس و کارمندها بپرسم که به من شرح وظایف بدهند یا اینکه خودم بهشون ایده بدم؟ اگر بگم که شرح وظایف من رو بگید آیا وجهه بدی ندارد که من چیزی بلد نیستم؟؟
(از راهنمائی های شما ممنون و سپاسگزارم)
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 تشکر شده توسط: jahanagahi , سعید.کرمی , ajand.pc , m_grate29 , mohammadshamosi , مــجــیــנ
05-17-2012, 08:37 PM
ارسال: #6
RE: کمکم کنید،کارمند فروش و بازاریاب چه وظایفی دارد؟؟
شرح وظایف را باید شرکت بشما بدهد.
برای بازاریابی:
- اعتماد بنفس بالا
- پس از مشخص شدن کار تجسم در رابطه با موفقیت در تک تک برنامه ها
- روابط عمومی بسیار بالا
- آماده کردن ذهن برای موفقیت
- زیاد با کلمه نه روبرو می شوی.دلسرد نشو
موفقتر باشی.

خدایا با همه بزرگیت در قلب کوچک من جای داری
اینستاگرام من :
hoshangghorbanian
مشاهده وب سایت کاربر یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 تشکر شده توسط: سعید.کرمی , m_grate29 , mohammadshamosi , mahdi77 , نی نی عسلی , kochiloo
05-17-2012, 08:43 PM
ارسال: #7
RE: کمکم کنید،کارمند فروش و بازاریاب چه وظایفی دارد؟؟
بازاریابی چیست؟

بازاریابی یعنی همگراسازی همه فعالیت های شرکت در مسیر فروش بیشتر.

در واقع مهم نیست که بازاریابی را چه تعریف کنیم. مهم این است که بدانیم نمی شود در دنیای مدرن امروز بدون بازاریابی به فعالیت اقتصادی ادامه داد و باز مهم تر این که: بازاریابی همان تبلیغات نیست! بازاریابی ارایه محصول یا خدمت مناسب در بازار مناسب با قیمت مناسب است. ضمن این که اقدامات تبلیغاتی کوتاه مدت را نباید با بازاریابی اشتباه گرفت، در بازاریابی باید از مفاهیم ، تعاریف روشن داشت و به زمین و زمان به صورت بلندمدت نگریست.

آن چه در این مقاله می خوانید محصول مطالعه یک کتابچه در زمینه بازاریابی است که رئوس مهم آن را برایتان آورده‌ام. این کتابچه از انتشارات اکسپرسیس وربیس است.

بازاریابی به همه کسب و کارها مربوط می شود. اما هنوز به درستی شناخته شده نیست و اغلب با تبلیغات و فروش اشتباه می‌شود.

بازاریابی چیست؟

بازاریابی بحثی درباره مشتریان و بازار است. یک شرکت برای آن که موفق باشد باید اهداف خود را بر روی آرزوهای مشتری و الزامات بازار تنظیم کند. بنابراین بازاریابی از این منظر یک ابزار مدیریت است.

بازاریابی آمیزه ای از محصولات نوآورانه، ارزیابی آرا، حضور بروشوری، حضور اینترنتی، داشتن مجلات مخصوص مشتریان، داشتن برنامه‌های خبری و قیمت های منطقی است.

برای معرفی مناسب یک شرکت لازم است اهداف، محصولات، نگرش‌ها و کنش‌های همه بخش‌های شرکت در هماهنگی با یکدیگر باشند. تازه وقتی همه این‌ها فراهم بود، مدام باید در صحنه حضور داشت. در ضمن یادتان باشد انتشار کافی نیست. شرایط مدام در حال تغییر است و نمی‌توان صرفا به اشتهار شرکت تکیه کرد. آن چه بسیار مهم است درک این نکات است:

مفاهیم جامع

اما این مفاهیم جامع چیست؟ شرکت‌ها به مفاهیم و استراتژی‌هایی نیاز دارند که نقاط تمایز آن‌ها با دیگران را نشان دهد.
وقتی شرکتی حضور خود را در بازار بر پایه یک مفهوم ارتباطی همگرا بنا کند خودش را در رقابت‌ها بیمه کرده است و مفهوم ارتباطی همگرا هم چیزی نیست جز داشتن یک استراتژی که تمام اهداف، محصولات، نگرش‌ها و کنش‌های شرکت را همسو ساخته و در جهت آرزوهای مشتری به کار گیرد.

تعیین اهداف

اهداف شرکت را می‌توان از طریق سه پرسش استخراج کرد.

۱) چقدر می‌خواهید به دست آورید؟
۲) چقدر باید به دست آورید؟
۳) چقدر می‌توان به دست آورد؟

پرسش اول (چقدر می‌خواهید به دست آورید؟) در واقع پرسشی است که ملاحظات استراتژیک و برنامه ریزی شرکت را هدف می‌گیرد و در اصل همان تعهدات کارکنان و مدیریت شرکت است که چقدر می‌خواهند.

اما پرسش دوم (چقدر باید به دست آورید) تعیین میزان فروش و سود حاشیه مورد نظر است و قیمت گذاری را هم در بر می‌گیرد.

و اما پرسش سوم (چقدر می‌توان به دست آورد!) به مواردی مثل پتانسیل شرکت و نیازهای بازار مربوط می‌شود.

روشن بودن و قابل اندازه‌گیری بودن اهداف

اهداف شرکت تا روشن و قابل اندازه گیری نباشند و نیز واقع گرایانه و قابل دستیابی نباشند، دست نیافتنی خواهند ماند. پس در هنگام تعیین اهداف باید مسوولیت‌ها را هم مشخص ساخت، یعنی مشخص ساخت که چه کسی چه وقت چه کاری باید انجام دهد. در عین حال برای پرهیز از کشمکش و تضاد باید کاری کرد که اهداف دچار تناقض نباشند. اهداف باید دارای اعتبار و قابلیت اندازه گیری باشند.

اهداف عمومی بازاریابی

اهداف عمومی بازاریابی عبارتند از:

▪ بهبود موقعیت شرکت در بازار
▪ افزایش رضایت مشتری
▪ تقویت چهره شرکت
▪ ارتقای سابقه شرکت

نقش پایه‌ای اطلاعات

ثبت پیوسته واکنش‌های مشتریان (پس‌فرست‌ها) و بررسی پیوسته آن‌ها و نیز آن چه مشتریان در ارتباط با بخش فروش شرکت مطرح کرده‌اند یک کار کاملا ضروری است. این اطلاعات باید توسط نرم افزارهای مناسب، ثبت و به هنگام شود.

شرایط فعلی و شرایط هدف

شرایط فعلی (The status quo) و شرایط هدف (Target situation) دو مفهوم مهم هستند.

۱) شرایط فعلی: شامل این موارد می شود:

▪ شرکت در چه بازاری فعال است؟
▪ موضع کنونی بازار چیست؟
▪ چشم انداز سیاسی، اکولوژیک و اجتماعی بازار از چه قرار است؟
▪ چه خدماتی ارایه می شود؟
▪ رقبای اصلی چه کسانی هستند؟
▪ این رقبا از چه استراتژی‌هایی استفاده می‌کنند؟

۲) شرایط هدف:

فلسفه هر شرکت بازتاباننده شرایط هدف است.

▪ هدف شرکت
▪ مزیت‌هایی که به مشتریان می‌دهد
▪ مسوولیت سیاسی و اجتماعی شرکت
▪ ارزش‌های مشترک
▪ فرهنگ شرکت

آمیزه موفق بازاریابی

اما وقتی از نیازهای بازار خبر داشته باشیم و شرایط رقبا را هم بدانیم و به عبارت دیگر هم از وضع موجود و هم از شرایط هدف مطلع باشیم باید به ابزارهای رسیدن به اهداف فکر کنیم.

چهار عرصه متمایز

معمولا در جعبه ابزار شکل‌دهی به اقدامات بازاریابی چهار عرصه متمایز به چشم می‌خورد:

سیاست محصولات و خدمات: شرکت کدام محصولات را می‌خواهد به طرز سودآور بفروشد و چه خدماتی می‌تواند آنرا تامین کند؟
سیاست توزیع: اجرای سفارش‌های مشتریان و گرفتن سفارش‌های هر چه بیشتر
سیاست ارتباطی: بازار از محصولات و خدمات شرکت چه درسی می‌گیرد؟ چه چیزهایی می‌تواند به افزایش فروش منجر شود؟
قیمت ها و قراردادها: چه نوع قیمت‌هایی می‌تواند به افزایش سفارشات منجر شود. چطور می‌شود مشتریان را به پرداخت بیشتر برای کیفیت بهتر ترغیب کرد؟

ایجاد تمایز

ایجاد تمایز مقوله بسیار مهمی است. مشاوره در این زمینه می‌تواند بسیار مهم باشد و بر کار تاثیر بگذارد و به ایجاد تمایزهای مورد نظر کمک کند. عمق بخشیدن به حضور رسانه‌ای، سرویس دهی انعطاف پذیر و کیفیت بالا همه می‌توانند در این ایجاد تمایز نقش ایفا کنند. جنگ قیمت‌ها در بازار هم مقوله‌ای است که می‌توان با دادن سرویس‌های بهتر با آن مقابله کرد.

مشتری با پای خودش نمی‌آید

مشتری خودش با پای خودش وارد محل کار شما نمی‌شود. شما باید دنبال او بگردید. برخی از راه کارها:

در اینترنت جست وجو کنید

یکی از راه‌های رسیدن به مشتریان دستیابی به اطلاعات تماس آن‌ها از طریق اینترنت است که می‌تواند به تدریج به ایجاد یک پایگاه داده‌ها از ایمیل‌ها و اطلاعات تماس دیگران منجر شود. البته به یاد داشته باشید ارسال ایمیل ناخواسته هم تبعاتی دارد.

حضور نمایشگاهی

در نمایشگاه‌ها حضور پیدا کنید و بروشورهای مربوط به خدمات و محصولات خودتان را ارایه کنید. حضور در هر نمایشگاهی که به نحوی از انحا به کار شما مربوط باشد، موثر است.

استفاده از تبلیغات

تبلیغات هم یکی دیگر از راه‌های رسیدن به مشتریان است. هر چند که تاثیرات آن هم تعریف شده است و تا حدودی محدود هم هست تبلیغات ممکن است جلب توجه کند، اما الزاما به افزایش فروش منجر نمی‌شود. ارایه آگهی در نشریات تجاری و تخصصی می‌تواند موثرتر باشد.

خرید آدرس‌ها

در دنیای امروز عده‌ای هستند که آدرس می‌فروشند و عده‌ای هم خریدار این آدرس‌ها هستند. این آدرس‌ها مثلا در آلمان از طریق اتاق بازرگانی این کشور فروخته می‌شود و اطلاعاتی چون منطقه، تعداد پرسنل، ارقام فروش و ...را در خود دارد.

فروش از طریق همه کانال‌ها

دیگر مثل سابق نمی‌توان به روابط فردی با مشتریان اکتفا کرد. باید از همه کانال‌ها اقدام کرد تا به دامنه مشتریان افزود.

مدیریت وقت

همیشه مراقب مدیریت وقت باشید. نباید با صرف وقت فراوان یک کار را به پیش برد. باید هزینه‌های وقت‌های اضافه را در نظر داشت.

مشتریان دایمی

مراقب مشتریان دایمی باشید. شرکت‌ها می توانند از طریق مشتریان دایمی خود درآمد فراوان و در عین حال درآمدی همیشگی داشته باشند.

مشتریان جدید

در مورد مشتریان جدید همیشه مراقب باشید که شما باید صورتحساب‌های منطقی‌تری نسبت به رقبایتان ارایه دهید. در چنین مواردی در نظر داشته باشید که سود دراز مدت داشتن می‌تواند بهتر از سودهای کوتاه مدت و گذرا باشد.

نرم‌افزارها

از نرم‌افزارها برای محاسبات و مدیریت امورتان استفاده کنید. این کار از دقت و سرعت بیشتری برخوردار است.

چه کسانی، چطور و چرا؟

این سه پرسش، پرسش‌هایی مهم هستند. اما در چه زمینه‌هایی؟


▪ محصول گرا بودن: از مشاوران فنی برای ارتقای کیفی محصولات استفاده کنید.
▪ مشتری گرا بودن: مشتریان را طبقه بندی کنید تا تیم فروش در برقراری ارتباط به مشتریان دچار کشمکش و تداخل وظیفه نشود.
▪ قلمرو گرا بودن: این موضوع بیشتر به شرکت‌های بزرگ مربوط می‌شود که باید خط ارتباط با مشتریان را در منطقه‌هایی که در آن‌ها فعال هستند، حفظ کنند.
▪ وظیفه گرا بودن: پرسنل باید وظایف خود را به خوبی بدانند و هر کدام به موقع خود، نقش خود را به درستی ایفا کنند.

بازاریابی ارتباطات

در بحث‌های مربوط به بازاریابی مقوله ارتباطات هم جایگاه بسیار مهمی دارد. به دیگر سخن، این ارتباطات است که تصویر عمومی یک شرکت را می‌سازد. بازاریابی و ارتباطات در واقع دو مولفه هستند که از یکدیگر جدایی ناپذیرند. یک استراتژی موفق بازاریابی، یک تیم قوی روابط عمومی و یک بخش فروش ورزیده می‌توانند بسیار برای ارتقای جایگاه یک شرکت موثر باشند.
اما باید بدانید که ارتباطات، تبلیغات نیست. ولی بسیاری از افراد این دو را با یکدیگر اشتباه می‌گیرند. تبلیغات یکی از مولفه‌های ارتباطات است که البته مهم هم هست.

ارتباطات به همه فعالیت‌هایی اطلاق می‌شود که یک شرکت را معرفی می‌کند که می‌تواند فرضا با تماس گرفتن یک فرد از واحد فروش با یک مشتری آغاز شود یا این که شرکت، نامه‌ای را برای یک مشتری ارسال کند، یا تابلویی باشد که بر ساختمان شرکت نصب شده است. نامه، وب سایت، تلفن، بروشور، خبرنامه، محصولاتی که خودتان برای معرفی شرکت‌تان چاپ کرده‌اید همه می‌توانند در این چارچوب نقش داشته باشند.

به هر حال فعالیت‌های ارتباطی شما باید به ایجاد تصویری شفاف و دقیق از شرکت شما منجر شود. ایجاد تصویر پیوسته از شرکت در واقع در دنیای بازاریابی به طراحی شرکت (Corporate design) معروف شده و به اختصار به آن CD می‌گویند. برای داشتن چنین هویتی باید دو مقوله مهم ارتباطی را در نظر داشت:

تعریف اهداف ارتباطی

برای تعیین و تعریف اهداف ارتباطی، این مهم است که بدانید چه تصویری می‌خواهید از شرکت به دست دهید و این که شرکت می‌خواهد در کجای بازار قرار بگیرد. مثلا ارایه یک چهره سنتی یا خانوادگی از یک شرکت بسیار باید با آداب ارایه چهره‌ای مدرن و نوآورانه از یک شرکت متفاوت باشد.

تعریف تصویر

برای تعریف تصویر شرکت حتما با مشاوران خبره یا گرافیست‌ها و آژانس‌های تبلیغاتی مشورت کنید. بخش‌هایی از این پروژه عبارتند از: لوگوی شرکت، رنگ شرکت، مواردی مثل کارت ویزیت، سربرگ و فرم‌های صورتحساب و سایر رهنمودهای تبلیغاتی (در قالب بروشور، آگهی، غرفه و ...)

کلام تو عصای معجزه گر توست سرشار از سحر و اقتدار هرچه به زبان جاری کنی متجلی میشه خواه مثبت خواه منفی
مشاهده وب سایت کاربر یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 تشکر شده توسط: MinaSol , jahanagahi , سعید.کرمی , m_grate29 , hasan-f , mohammadshamosi
05-18-2012, 10:31 AM
ارسال: #8
RE: کمکم کنید،کارمند فروش و بازاریاب چه وظایفی دارد؟؟
با سلام خدمت شما
ببخشيد كه خيلي واضح ميپرسم.
از حرفهاي شما اينجور پيداست كه تازه ميخواهيد كار كنيد و تا به حال جايي كار نكرديد.
رشته دانشگاهي شما ايا ربطي به اين كارتون دارد؟؟؟
قدرت فن بيان و حرف زدن شما به نظر خودتون در چه سطحي هست؟؟
محل كاري كه ميخواهيد كار كنيد اشنا هست يا غريبه؟؟؟
درصد كار رو براتون شرح دادند كه به چه شكلي هست؟؟(يعني به فرض 10 تا تبليغات بايد بگيريد هركدام اين مقدار سهم شما هست.
ايا براي نگرفتن جريمه اي وجود دارد؟؟

كانال ايده يار: @ideayar
مشاهده وب سایت کاربر یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 تشکر شده توسط: سعید.کرمی , mohammadshamosi
05-18-2012, 10:59 AM (آخرین ویرایش در این ارسال: 05-18-2012 10:59 AM، توسط MinaSol.)
ارسال: #9
RE: کمکم کنید،کارمند فروش و بازاریاب چه وظایفی دارد؟؟
سلام- خانم هستم
ببخشيد كه خيلي واضح ميپرسم.
از حرفهاي شما اينجور پيداست كه تازه ميخواهيد كار كنيد و تا به حال جايي كار نكرديد.

درست است تا حالا جایی کار نکرده ام

رشته دانشگاهي شما ايا ربطي به اين كارتون دارد؟؟؟

خیر. لیسانس مرتبط ندارم

قدرت فن بيان و حرف زدن شما به نظر خودتون در چه سطحي هست؟؟

بسیار خوب

محل كاري كه ميخواهيد كار كنيد اشنا هست يا غريبه؟؟؟

غریبه و از طریق آگهی همشهری. 2 بار هم مصاحبه شدم

درصد كار رو براتون شرح دادند كه به چه شكلي هست؟؟(يعني به فرض 10 تا تبليغات بايد بگيريد هركدام اين مقدار سهم شما هست.

ماهی 30 تبلیغ و درباره جریمه چیزی نگفته اند. فقط گفتند اگر نتوانیم 30 اگهی را بگیریم مجله ای چاپ نخواهد شد

ايا براي نگرفتن جريمه اي وجود دارد؟؟
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 تشکر شده توسط: سعید.کرمی , m_grate29 , mohammadshamosi , مــجــیــנ
05-18-2012, 12:15 PM
ارسال: #10
RE: کمکم کنید،کارمند فروش و بازاریاب چه وظایفی دارد؟؟
خوب دوست عزيز
در ابتدا توصيه ميكنم به بخش بازاريابي انجمن بريد و مطالب گوناگون مفيدي كه در اين باره وجود دارد را مطالعه كنيد.
بازاريابي كه شما ميخواهيد انجام بدهيد بيشتر از نوع بازاريابي تلفني هستند.يعني بيشتر از پشت تلفن با مشتري ها ارتباط برقرار خواهيد كرد.البته بايد ببنيد كه شركت مورد نظر چطور كار ميكند.اگر بازاريابي تلفني باشد يك سري اموزش و روش هاي خاص خودش را دارا هست.
ولي اگر بازاريابي مستقيم هست كه بايد در محل حضور يافته و با سفارش دهنده به طور مستقيم برخورد داشته باشيد.اين موضوع با موضوع قبل تفاوت كلي دارد.
ولي فكر ميكنم در اينكار شما بايد روي هردو انها مسلط باشيد.بيشتر افراد زياد روي بازاريابي تلفني اعتماد و اطميناني ندارند مگر افرادي كه قبلا با شما يا همون شركت كار كرده باشند.معمولا شركت ها يا كارگاه هاي هستند كه در شماره هاي قبلي مجله اگهي و تبليغات هاي كردند و دوباره هم با يك تصوير يا همان تصوير قبلي سفارش رو تمديد ميكند.
معمولا افراد تازه وارد اول بايد خوب و كامل از نحوه كار اطلاعات مورد نيار اگاهي داشته باشند.بطور مثال.مجله چند صفحه هست.هزينه هاي صفحات و اندازه هاي مختلف.قيمت ها.طريقه پرداخت.شماره حساب ها و موارد ديگر كه در مورد كار براي شما لازم هست و بايد اين موارد رو خيلي خوب فرا گرفته باشيد.چون وقتي به من نوعي تماس ميگيريد وقتي قيمت يك اندازه از صفح هرو پرسيدم شما بايد در ان واحد قيمت را گفته نه اينكه بگيد چند لحظه.
در بازاريابي تلفني يك تايم زماني وجود دارد كه در اين تايم شما بايد روي سفارش دهنده تاثير گذاشته باشيد در غير اينصورت با كلمه هاي كه بعدن تماس ميگيرم و غيره روبه رو خواهيد شد.
در اين كار و كلا كار بازاريابي موارد نه گفتن خيلي زياد هست بخصوص اگر مواردي كه سفارش دهنده كمي وجود داشته باشد.
در نتيجه شما بايد دوكاري را كه گفتم خوب و كامل فرا بگيريد يك داشتن اطلاعات كامل و دوم تحمل كردن و نا اميد نشدن از جواب هاي نه.
فكر نميكنم موارد ديگري مونده باشه كه توضيح نداده باشم.
اما در مورد سوال هاي كه پرسيدم.
در مورد سابقه كار اگر داشتيد با محيط كار-رفتار ها و موارد ديگر كه در يك محيط كار بايد رعايت كنيد اشنا بوديد ولي در حال حاظر كه نيستيد بهتر هست اگر در اون شركت همكار خانوم داشتيد به مرور زمان رفتار ها و موارد ديگر را از ايشان بپرسيد و خودتان هم حواستان به دور بر باشد.
مورد دوم در مورد رشته دانشگاهي اگر كار مورد نظر با رشته درسي مربوط بود ميتونسيد تا حدودي اطلاعات لازمه رو داشته باشيد.
در مورد فن بيان و قدرت در ان.در كار و زندگي فن بيان داشتند خوب هست اما يك موردي كه همه اشتباه ميگيرند تاثير گذاري در فن بيان هست.شايد شما در خانه در جمع دوستان و موارد ديگر خوب بتوانيد صحبت كنيد نظر بدهيد ولي در كار يك سري موارد رو بايد رعايت كنيد.توصيه ميكنم مواردي رو در مورد فن بيان مطالعه داشته باشيد به خاطر تاثير گذاري كلمات

در مورد محل كار چون اگر اشنا بوديد خوب خيلي زودتر كار رو فرا ميگرفتيد دلهره و استرس كمتري داشتيد.اگر به وظايف خوب عمل نميكرديد يا كم كاري يا هر چيز ديگري نحوه ارتباط با شما بهتر از يك مكان و محيط غريبه هست.اما استثنا هم وجود دارد.

اين موضوع كه 30 تبليغ نگيريم فكر نميكنم زياد درست باشد.چون معمولا براي كار مجله يك تايم زماني وجود دارد.مطالب اماده ميشود.طراحي ها و غيره.شما هم در اين هنگام مشغول تبليغ گرفتن هستيد.تا بطو مثال 25 ماه.25 ديگر مجله بايد برود براي چاپ.حال اگر شما 10 تا تبليغ هم كه گرفته باشيد.در مجله قرار ميگيرد و صفحات خالي مطالب ديگري قرار گرفته.وگرنه اگر قرار باشد 29 تا تبليغ گرفته باشيد بخاطر 1 تبليغ مجله چاپ نشود كه جاي تعجب دارد.
موفق باشيد.

كانال ايده يار: @ideayar
مشاهده وب سایت کاربر یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 تشکر شده توسط: MinaSol , mohammadshamosi
ارسال پاسخ 


موضوع های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  تکنیک‌های برتر در فروش تلفنی r2013.samadi 1 564 01-24-2018 03:17 PM
آخرین ارسال: r2013.samadi
Smile واحد فروش در نمایندگی خودرو roksana6 0 493 07-16-2017 11:22 AM
آخرین ارسال: roksana6
  بازاریاب ها لطفا هم فکری کنید MEHRAN_SOOZER 3 1,261 06-17-2017 11:57 AM
آخرین ارسال: m_sstyle
  راهنمایی برای فروش top-banner 2 1,798 05-30-2016 09:00 AM
آخرین ارسال: paradise.9129
  پیش بینی بازدهی پخش تراکت برای فروش محصول sinior 2 1,343 02-23-2016 02:24 AM
آخرین ارسال: tataloo
Smile تجربیات ویزیتورها و بازاریاب ها reza.sepehri 2 991 02-11-2016 02:58 PM
آخرین ارسال: reza.sepehri
  بازاریابی برای فروش قارچ ajand.pc 19 20,182 11-23-2015 02:53 PM
آخرین ارسال: depelink
  20تکنیک بازاریابی برای افزایش فروش فروشگاه های خورده فروشی و کسب و کار های کوچک mbaland 11 6,519 09-04-2015 06:53 PM
آخرین ارسال: yazdanshm
  من بازاریابیم خوبه ولی فروش ندارم چیکار کنم newmusic 10 2,217 08-10-2015 05:28 PM
آخرین ارسال: miramira
  برای فروش بیشتر و بهتر، برای مشتریانتان قصه بگویید! کامیار کاظمی 8 3,969 07-20-2015 12:27 PM
آخرین ارسال: ham_missyou
  ۷قانون فروش موفق برایان تربسی samiar afshari 4 1,243 03-18-2015 03:30 AM
آخرین ارسال: samiar afshari
  چه نکاتی در شروع کسب و کار وجود دارد؟ مهدی گل محمدی 16 4,926 03-05-2014 01:43 AM
آخرین ارسال: tarfand
  روشهایی برای افزایش فوری فروش bagheria 4 2,834 11-10-2013 12:55 PM
آخرین ارسال: m-jalalvand
  بازاریاب satel12 2 812 10-18-2013 09:37 PM
آخرین ارسال: مهران 313
  ایا کسی فیلم های اموزش بازاریابی و فروش دارد؟ davaran 7 2,414 09-28-2013 09:33 PM
آخرین ارسال: مهدی 1
Star درصد بازاریاب Ebrahim.at 9 2,888 09-19-2013 12:52 AM
آخرین ارسال: Ebrahim.at
  سلام لطفا منو در زمینه بازاریابی راهنمایی کنید hasan-f 16 3,380 07-15-2013 07:46 PM
آخرین ارسال: saramashreghi
  مشتریان بهترین مشاوران افزایش فروش شما keshavarz 0 852 07-14-2013 08:58 AM
آخرین ارسال: keshavarz
  فروش تلفني موفق hamid28 4 2,208 05-16-2013 11:58 AM
آخرین ارسال: Fela.Want
  چگونه دیگران را مجبور به خرید کنید؟! اقاي ايـــده 3 2,111 01-18-2013 09:59 AM
آخرین ارسال: soltan_sal

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
تماس با ما | سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران | بازگشت به بالا | بازگشت به محتوا | آرشیو | پیوند سایتی RSS