ماگستان، خرید ماگ، خرید فلاسک و خرید هدیه در همین نزدیکی!

خرید هدیه، خرید ماگ

تابلو اعلانات سایت
میلیاردرها مرامنامه (قوانین سایت) میلیاردر هدف این سایت چیست؟ میلیاردر دانلود ماهنامه سایت
میلیاردرها اتمام حجت (حتما بخوانید.) میلیاردر راه اندازی کسب و کار توسط اعضا میلیاردر مسابقه دوبرابر کردن پول
میلیاردرها عضویت در بخش ویژه VIP میلیاردر موفقیت های دوستان بعد از عضویت در سایت میلیاردر تبلیغات و معرفی کار و شغل شما


راهنمای خرید هدیه، ماگ و فلاسک

ماگستان, اولین و تنهاترین

ماگستان, اولین و تنهاترین


چگونه دیگران را مجبور به خرید کنید؟!
زمان کنونی: 04-24-2024, 01:36 PM
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: اقاي ايـــده
آخرین ارسال: soltan_sal
پاسخ: 4
بازدید: 2126

ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 12 رأی - میانگین امیتازات : 3.5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چگونه دیگران را مجبور به خرید کنید؟!
02-11-2012, 03:24 AM (آخرین ویرایش در این ارسال: 02-11-2012 03:27 AM، توسط اقاي ايـــده.)
ارسال: #1
چگونه دیگران را مجبور به خرید کنید؟!
مطمئن باشید می توان بهتر فروخت!
چگونه دیگران را مجبور به خرید کنید؟!

بازاریابی شما باید عقاید مصرف کننده را عوض کند، اگر از عهده این کار برنمی آیید، این کار را به دیگری محول کنید، در غیر این صورت از شروع کارتان پشیمان می شوید. اگر تناقض در ارتباط با عقاید رفتاری – اجتماعی مصرف کنندگان باشد، این مقاله کمک زیادی در رفع مشکل شما می کند.
به نقل از روزنامه آسیا: بازاریابی شما باید عقاید مصرف کننده را عوض کند، اگر از عهده این کار برنمی آیید، این کار را به دیگری محول کنید، در غیر این صورت از شروع کارتان پشیمان می شوید. اگر تناقض در ارتباط با عقاید رفتاری – اجتماعی مصرف کنندگان باشد، این مقاله کمک زیادی در رفع مشکل شما می کند.
[تصویر: 30990072332396866831.jpg]


خودکار، خودرو، تلفن همراه و... کالاهایی هستند که مصرف کننده در خرید اصل کالا مشکلی ندارد، تنها در انتخاب نوع، مارک و طرح محصول دچار تردید و دودلی است و تصمیم در خرید کالا برایش مشکل است.

اگر شما قصد فروش چنین کالایی را دارید، نگرانی خاصی نخواهید داشت. فقط باید کالای شما با سلیقه گروهی از مصرف کنندگان منطبق باشد.

برای فروش بهتر این محصولات، اغلب انجام تبلیغات خوب، موثر خواهد بود. برای مثال اگر کالای شما نوع کلاسیک خودنویس است، یک راه ارائه محصول این است که یک تیزر تبلیغاتی 30 ثانیه ای با فضاسازی تیره بسازید که در آن یک کاراکتر را در حالی که لباس رسمی بر تن دارد، در حال امضای یک سند نشان دهد.

تبلیغات موثر، کار خود را انجام می دهد، حتی اگر از نظر شما که فروشنده محصول هستید، این امر ممکن نباشد. درست مثل جریان الکتریسیته که شما بدون دانش و مطالعه رشته الکترونیک فقط با زدن کلید، لامپ منزل خود را روشن می کنید. در اصطلاح به این کالا، «کالای معلوم» می گوییم. کالایی که هویت آن برای مصرف کننده آشکار است و تفاوت تنها در جزئیات آن است. اگر کالای شما با عقاید مصرف کننده سازگار است، بازاریابی شما به نسبت ساده است، اما اگر کالای شما با عقاید مصرف کننده در تناقض باشد، به اصطلاح کالای تان مجهول باشد یا راه سختی در پیش دارید.

بازاریابی شما باید عقاید مصرف کننده را عوض کند، اگر از عهده این کار برنمی آیید، این کار را به دیگری محول کنید، در غیر این صورت از شروع کارتان پشیمان می شوید. اگر تناقض در ارتباط با عقاید رفتاری – اجتماعی مصرف کنندگان با شد، این مقاله کمک زیادی در رفع مشکل شما می کند.

[تصویر: 87866688190988219365.jpg]
اولین مطلبی که باید به شما یادآوری کنم این است که در این راه صبور باشید. در ایران مردم برای خوردن ماکارونی از چنگال و یا قاشق استفاده می کنند، اگر کالای شما جایگزینی برای قاشق و چنگال با شد، باید بدانید که اصولا طرفداران ماکارونی ما کسانی که ماکارونی را با ذوق و شوق می خورند، به طول کل در کدام جایگاه اجتماعی قرار دارند و راه رسیدن به آنها چگونه است؟

مسلما این گروه بهترین گزینه برای ترکز در آغاز فروش هستند. وقتی کالا وارد خانه مصرف کنندگان می شود، از آن پس بازاریابی زویرپوستی و نامحسوس و البته بدون هزینه انجام خواهد شد.

درمورد جایگزین قاشق و چنگال توصیه من به شما این است که با شرکت سک سک یا لپ لپ وارد مذاکره شوید. از این طریق کالای تان مستقیم به دست مصرف کننده اصلی می رسد و این نقطه شروع تبلیغات توسط مصرف کننده است.

اما گاهی کار از این پیچیده تر می شود و بازار هدف شما درصد زیادی از جامعه را شامل می شود. به طور مثال در تقسیم بندی جامعه ایرانی از لحاظ توان مالی، جمعیت کثیری در گروه طبقه متوسط و متوسط رو به پایین قرار می گیرند. این قشر بسیار آسیب پذیر هستند. برای ارائه محصول جدید که با عقاید آنها در تناقض است، صبر را از یاد نبرید.
[تصویر: 41486690090153305030.jpg]
برای فروش کالا به این قشر، هرگز سعی نکنید خریدار را در تنگنا قرار دهید، چون نتیجه به ضرر شما خواهد بود. در شرایطی که شخص مجبور به انتخاب از بین دو کالا باشد، انتخابش بیشتر از روی تجربه است و کالایی را می خرد که قبلا آن را تجربه کرده باشد. به رغم آنکه کالایی که شما ارائه دادید همان کار را بهتر انجام می دهد، اما چون کار به گونه ای دیگر انجام می دهد که با عقاید شخص در تناقض است، کالای شما در اولویت قرار نمی گیرد. پس صبور باشید و به مصرف کننده فرصت تفکر و انتخاب از روی اعتقاد دهید. در این گونه موارد بازاریابی یک فرایند است، نه صرفا یک نقطه شروع و پایان زودگذر. هر عمل کوچک که توسط شما انجام شود یا نمایش داده شود، باعث می شود که درک مردم نسبت به شما تحت تاثیر قرار گیرد. چنین چیزی در یک لحظه، یک ماه و حتی گاهی یک سال اتفاق می افتد.

مصرف کننده در شرایط بحرانی قادر به تفکر راجع به محصول جدید مخالف با عقاید سابقش نیست. حتی اگر محصول شما در جهت ارتقای توان خرید قشر متوسط، مثلا کارت تخفیف باشد، باید بدانید که شروع یک باره فروش این محصول در شب عید که به نظر می رسد از این طرح استقبال شود، اشتباه است. در شرایط مالی و فکری شب عید، شخص حتی اگر تحصیلکرده باشد، بازهم کارت تخفیف تان را نمی خرد، بلکه بهای خرید کارت را تنها با خرید مثلا یک جفت کفش از دست می دهد و به مزیت داشتن کارت فکر نمی کند.

ارائه محصول جدید در تناقض با عادات مصرف کننده، نیازمند صرف هزینه تبلیغاتی بالا، استخدام بازاریابان و ویزیتورهای حرفه ای است. آنچه در کمپین تبلیغاتی شما می گذرد، نقش تعیین کننده ای در فروش کالایتان دارد. هرگز در ارائه محصول جدید طرح های ضربتی کارساز نخواهد بود. باید صبور باشید و در عین حال زمان را از دست ندهید.

طرح تبلیغاتی باید به گونه ای باشد تا مصرف کننده به این باور برسد که استفاده از کالای شما زندگیش را راحت تر می کند و به نوعی نداشتن محصول برایش ایجاد خلأ کند؛ درست مثل عینک های طبی که در بدو ورودش در نظر عامه مردم یک کالای فرنگی به حساب می آ مد. یا تلفن همراه که در ابتدا بیشتر جنبه تزئینی داشت، اما حالا به صورت یک نیاز محسوب می شود. اگر در برنامه تبلیغاتی تان آموزش استفاده از محصول را نیز بگنجانید، نتیجه بهتری خواهید گرفت. یکی از راه های منساب برای ارائه محصول جدید، تست کردن رایگان آن توسط مصرف کنندگان است. شاید کالای شما به گونه ای باشد که بتوان آن را در قالب هدیه از کارفرما به کارمند، به دست مصرف کننده برسانید و یا در مواردی دعوت مصرف کنندگان به بازدید از کالا در محل فروش نیز می تواند برای آشناکردن مصرف کنندگان با محصولات جدید مفید باشد.

به خاطر داشته باشید عامه مردم در مقابل تغییر، واکنش منفی نشان می دهند. پس صبور باشید و با ارائه طرح منطقی، کالای غیرمعمول تان را به فروش برسانید.

كانال ايده يار: @ideayar
مشاهده وب سایت کاربر یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 تشکر شده توسط: کامیار کاظمی , مهتاب , مهدی گل محمدی , mehdivafa , REZA HAJISALIMI , venus2 , yu3f , mir abbas , mohajer.my , sir-mahyar , maxsoulfly , mseyfzadeh , nilofarbaniasad
03-28-2012, 01:01 PM
ارسال: #2
RE: چگونه دیگران را مجبور به خرید کنید؟!
سلام.بستگی به نوع کالا یا خدماتی داره که شما به مشتری میدید.اگر کالا یا خدمت شما تو جامعه جا افتاده باشه که شما تو کار فروش مشکلی پیدا نمی کنید.البته مشکلاته دیگری مثل رقابت برای شما وجود دارد.ولی اگه خودتان خواستید محصول یاخدمتی رو به مشتری بدید.در وحله اول باید روحیه مشتری رو بسنجی.بعد کمکم قانعه اش کنی که پشتیبانش هستی.دوم از نظر عاطفی بهش نزدیک بشی طوری که با تو احساس راحتی بکنه. البته به نظر من یک فروشنده خوب باید از یک دکتر روانشاس از نظر بر قرار کردن ارتباط قوی تر باشه.یعنی اگه یک روانشاس در طول چند جلسه به مریضش نزدیک وارتباط نزدیک پیدا می کنه شما باید در طول ده دقیقه این کار وانجام بدی.من دوست دارم که یک فروشنده یا یک بازاریاب خوب از اکثر زمینه ها اطلاعات داشته باشه.مثل سیاسی واقتصادی واجتماعی تا بتونه در مواقعی که با مشتری هم کلام میشه به عبارتی کم نیاره. و سعی کنه فقط به فروش کالا اکتفانکنه به مشتریش مشاور هایی هم بده/موفق باشید

کوشش اولین وظیفه انسان است.(گوته)
گروه برتر،برتر از همه
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 تشکر شده توسط: کامیار کاظمی , P@RSA , Alireza_Kh , اقاي ايـــده , venus2 , yu3f , mir abbas , mahdi77 , sir-mahyar , maxsoulfly , mseyfzadeh , jahanagahi
11-12-2012, 09:31 PM
ارسال: #3
RE: چگونه دیگران را مجبور به خرید کنید؟!
باید ب این نکته دقت کرد ک اگر یک محصول جا افتاده است! ویا مشتری سابقه خوب داره ازش و بهش اعتماد داره!‌ از اول اینطور نبوده! اینطور نبوده ک مشتری از شکم مادر در اومده به مرسدس اعتماد داشته باشه! خب اون ها هم دوران ناشناس بودن رو گذروندن و اعتماد مشتریا رو جلب کردن. پس اینطور نباید فک کرد ک چون یک محصول دیگر هست ک جا افتاده است پس من نمی توانم! همانطور ک رقیب شما محصولش را جا انداخته شما هم می توانید! فقط باید کمی برنامه داشته باشید!

تحقیق + تصمیم = اجرا بدون وقفه!
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 تشکر شده توسط: مــجــیــנ , mir abbas , mahdi77 , mahyarSAMSUNG , maxsoulfly , M3HDI , jahanagahi , mseyfzadeh
01-18-2013, 09:59 AM
ارسال: #4
RE: چگونه دیگران را مجبور به خرید کنید؟!
طرح تبلیغاتی باید به گونه ای باشد تا مصرف کننده به این باور برسد که استفاده از کالای شما زندگیش را راحت تر می کند و به نوعی نداشتن محصول برایش ایجاد خلأ کند

مشاهده وب سایت کاربر یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 تشکر شده توسط: mir abbas , maxsoulfly , M3HDI , jahanagahi , mseyfzadeh
ارسال پاسخ 


موضوع های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  درخواست کد تخفیف خرید سایت مدیر سبز. iranboy 1 716 03-26-2023 12:01 PM
آخرین ارسال: mihanbiz
  بازاریاب ها لطفا هم فکری کنید MEHRAN_SOOZER 3 1,291 06-17-2017 11:57 AM
آخرین ارسال: m_sstyle
Exclamation معایب ایمیل مارکتینک نسبت به سایر ابزارهای متداول مانند شبکه‌های اجتماعی business_nuts 13 1,979 07-03-2016 02:32 PM
آخرین ارسال: 8611670474
  ۵ اشتباه بزرگ فروشنده که مشتری را فراری می‌دهد business_nuts 0 646 03-23-2016 02:19 AM
آخرین ارسال: business_nuts
  به دنبال بازاریابی کارخانه مواد غذایی تازه تاسیس هستم hadi2050 1 1,766 11-23-2015 02:50 PM
آخرین ارسال: depelink
  ایده های جمع آوری کمک برای مبتلایان به سرطان esmaeili_co 0 651 03-01-2015 09:21 AM
آخرین ارسال: esmaeili_co
  چگونه رویدادهای خیریه را بازاریابی کنیم؟ esmaeili_co 0 972 02-28-2015 02:40 PM
آخرین ارسال: esmaeili_co
  آموزش گام به گام بازاریابی ربایشی artacloud 0 1,340 10-13-2014 03:18 PM
آخرین ارسال: artacloud
  شش موردی که باعث عدم خرید مشتری می شود مهدی گل محمدی 4 2,589 05-17-2014 11:51 AM
آخرین ارسال: sepehrjamshidi
  چگونه چون یک مدیر عالی بیندیشیم shahrasebi 4 2,163 05-14-2014 10:40 PM
آخرین ارسال: arash1367
  دانلود رایگان کتاب 7 رازی که هر مدیر وب سایت باید آن را بداند keshavarz 5 1,418 03-02-2014 12:12 PM
آخرین ارسال: arsho
  تبلیغات جالب پپسی و کوکا کولا به مناسبت هالووین! مهدی 1 2 1,263 02-07-2014 04:37 PM
آخرین ارسال: unc officer
  به ده دليل مردم از شما خريد نمي کنند keshavarz 0 767 01-08-2014 02:05 AM
آخرین ارسال: keshavarz
  سلام لطفا منو در زمینه بازاریابی راهنمایی کنید hasan-f 16 3,407 07-15-2013 07:46 PM
آخرین ارسال: saramashreghi
  چگونه آدرس مغازه ها را برای بازاریابی پیدا کنیم؟ iran 12 3,771 03-26-2013 08:48 AM
آخرین ارسال: make money
  اهمیت توجه به بخش بندی بازار در بازاریابی mbaland 1 1,150 01-30-2013 09:02 AM
آخرین ارسال: soltan_sal
  اهمیت توجه به سخنان در گوشی در بازاریابی ویروسی (تبلیغات دهان به دهان ) mbaland 1 1,426 12-25-2012 03:08 PM
آخرین ارسال: soltan_sal
  چگونه می‌توانم مشتریان بیشتری بگیرم؟ مهدی گل محمدی 0 930 10-26-2012 12:07 AM
آخرین ارسال: مهدی گل محمدی
  خدمات فوری به مشتریان در رستوران mbaland 1 941 07-25-2012 07:54 AM
آخرین ارسال: mosafer bedar
  کمکم کنید،کارمند فروش و بازاریاب چه وظایفی دارد؟؟ MinaSol 17 10,772 05-20-2012 01:24 PM
آخرین ارسال: اقاي ايـــده

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
تماس با ما | سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران | بازگشت به بالا | بازگشت به محتوا | آرشیو | پیوند سایتی RSS