ماگستان، خرید ماگ، خرید فلاسک و خرید هدیه در همین نزدیکی!
آشنایی با انواع نرمافزارهای CRM زمان کنونی: 04-18-2024, 05:08 AM |
|||||||
|
آشنایی با انواع نرمافزارهای CRM
|
08-14-2017, 04:11 PM
ارسال: #1
|
|||
|
|||
آشنایی با انواع نرمافزارهای CRM
ارتباط با مشتری یکی از مفاهیم مهم بازاریابی در عصر حاضر است. از آنجا که امروزه نحوهی تعامل مشتریان با کسبوکارها به کلی دگرگون شده است، کسبوکارهایی که میخواهند در این دنیای رقابتی باقی بمانند باید بتوانند برای جذب مشتریان بالقوه و حفظ مشتریان فعلی خود ارتباطی قدرتمند با آنها برقرار کنند و آن را مدیریت کنند. در بسیاری از موارد لازمهی ایجاد چنین ارتباطی استفاده از انواع نرمافزارهای CRM، متناسب با بازار، مشتریان و نیاز کسب و کار است.
مدیریت ارتباط با مشتری به کمک نرمافزارها مدیریت ارتباط با مشتری (Customer Relationship Management) یا «سی آر ام» (CRM) به مجموعهای از شیوهها، استراتژیها و فناوریهایی اطلاق میشود که شرکتها و کسبوکارهای کوچک و بزرگ از آن برای مدیریت و تجزیه و تحلیل دادههای مربوط به مشتریان استفاده میکنند. هدف از مدیریت ارتباط با مشتری، بهبود روابط با مشتریان، کمک به حفظ و نگهداری مشتریان و افزایش فروش است. سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری برای جمعآوری اطلاعات مختلف در مورد مشتریان طراحی شدهاند. جمعآوری این اطلاعات از راههای ارتباطی مختلف بین شرکت و مشتری شامل وبسایت شرکت، تلفن، برنامههای چت زنده، ایمیل مستقیم، ابزارهای بازاریابی و رسانههای اجتماعی امکانپذیر است. این سیستمها همچنین میتوانند جزئیات اطلاعات مشتریان از جمله اطلاعات شخصی آنها، تاریخ خرید، ترجیحات خرید، نگرانیهای و نارضایتیهای آنها را ارائه دهند. میتوان گفت مدیریت ارتباط با مشتری بدون استفاده از نرمافزارها و فناوریهای مربوط به آن، تقریبا امکانپذیر نیست. تصور کنید با وجود رقیبانی که هر لحظه درصدد جذب مشتریان شما به سوی خود هستند، میخواهید بدون استفاده از فناوری با همهی آنها ارتباط داشته باشید، آنها را پیگیری کنید و در کسبوکارتان موفق باشید! نرمافزارهایی که برای رفع این مشکل طراحی شدهاند، اطلاعات و اسناد مربوط به مشتریان را به یک پایگاه دادهی CRM واحد متصل میکنند تا بتوانید به راحتی به آنها دسترسی پیدا کنید و آنها را مدیریت کنید. ویژگیهای مشترک نرمافزارهای CRM ۱. خودکارسازی فرایندهای بازاریابی ابزارهای CRM قابلیت خودکارسازی فرایندهای بازاریابی را دارند و میتوانند خدمات بازاریابی را در مراحل مختلف چرخهی عمر مشتری به صورت خودکار ارائه دهند. به عنوان نمونه، هر بار که یک مشتری بالقوه وارد سیستم میشود، ابزارهای CRM به طور خودکار با ارسال خدمات بازاریابی از طریق ایمیل یا رسانههای اجتماعی اقدام به جذب او میکنند. ۲. خودکارسازی فرایند فروش نرمافزارهای CRM این ویژگی را دارند که فرایند فروش را خودکارسازی و مدیریت کنند. این ویژگی سبب میشود مدیریت و پیگیری سرنخها و همچنین ردیابی و پیگیری تماسهای مشتریان سادهتر شود و کارکنان بخش فروش مجبور نباشند مدام فرایندهای تکراری انجام دهند. به عنوان مثال، با استفاده از این ویژگی میتوانید ایمیلهای خاصی را به صورت خودکار متناسب با هر گروه از مشتریان بالقوه ارسال کنید تا آنها به مشتریان واقعی (بالفعل) تبدیل شوند. ۳. خودکارسازی مرکز تماس این نرمافزارها میتوانند به صورت خودکار به درخواستهای مشتری رسیدگی کنند تا فرایندهای تکراری پاسخگویی به مشتریان کاهش یابد. استفاده از صدای ضبط شده یک نمونه از کاربردهای این ویژگی است. همچنین ابزارهای مختلف این نرمافزارها به سادگی میتوانند با ابزارهای روی دسکتاپ کارکنان بخش فروش ادغام شوند. به این ترتیب، زمان تماسها کاهش مییابد و فرایندهای خدماترسانی به مشتریان سادهتر میشود. از سوی دیگر از این زمان ذخیره شده میتوان در راستای بهبود اهداف کسبوکار استفاده کرد. انواع نرمافزارهای CRM یکی از بزرگترین دلایلی که سبب میشود CRM کمی ترسناک به نظر برسد تنوع بیش از حد این نرمافزارهاست. با این حال، میتوان همهی نرمافزارهای ساخته شده بر اساس CRM را از نظر نوع عملکرد به سه دستهی اصلی تقسیم کرد: ۱. عملیاتی (Operational) همانطور که از نام آن مشخص است، این نوع CRM به پشتیبانی از فرایندهای کسبوکار شامل بازاریابی روزانه، فروش و خدمات کمک میکند. این پلتفرمها پرکاربردترین و محبوبترین نوع CRM هستند و بسیاری از کسبوکارها از صنایع مختلف از آن استفاده میکنند. مراکز تماس، سیستمهای جمعآوری اطلاعات و وبسایتهاٰ نمونههایی از این نوع CRM هستند. ۲. مشارکتی یا تعاملی (Collaborative) این نوع CRM برای بهبود تجربهی مشتری طراحی شده است و به طور مستقیم فعالیتها و تعاملهای او را (شامل بازخوردها و گزارشها) پوشش میدهد. این تعاملها میتواند از طریق صفحات وب، ایمیل، سیستم پاسخدهی صوتی خودکار و نظایر آنها صورت گیرد CRM مشارکتی، ارتباط بین تمام بخشهای سازمان یا شرکت را برقرار میکند. این ارتباط هم ارتباط بین مشتری با شرکت و هم ارتباط بین بخشهای مختلف شرکت و ذینفعان بیرونی را در بر میگیرد. ۳. تحلیلی (Analytical) از جمله کاربردهای این نوع CRM میتوان به موارد زیر اشاره کرد: · تسهیل فرایند تجزیه و تحلیل دادههای مشتری برای دستیابی به اهدافی مانند طراحی و اجرای کمپینهای تبلیغاتی هدفمند برای بهینهسازی بازاریابی · مدیریت فرایندهای جذب و نگهداری مشتریان و پیگیری اطلاعات آنها · جذب مشتری (Acquisition): تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان متمایل به خرید · حفظ مشتری (Retention): راضی نگهداشتن مشتریان فعلی و ترغیب آنها به خرید مجدد · مدیریت دادهها: پیگیری فعالیتهای مشتری · تصمیمگیری دربارهی محصولات و خدمات، قیمتگذاری و توسعهی محصولات جدید نرمافزارهای فراوانی وجود دارد که بر پایهی CRM ساخته شدهاند و هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. با مطالعهی ویژگیهای آنها میتوانید بهترین و مناسبترین نرمافزارها را برای کسبوکار خود را پیدا کنید. وب مهراز :: طراحی و توسعه وب 09120642269 |
|||
|
08-15-2017, 03:46 PM
ارسال: #2
|
|||
|
|||
RE: آشنایی با انواع نرمافزارهای CRM
(08-14-2017 04:11 PM)r2013.samadi نوشته شده توسط: ارتباط با مشتری یکی از مفاهیم مهم بازاریابی در عصر حاضر است. از آنجا که امروزه نحوهی تعامل مشتریان با کسبوکارها به کلی دگرگون شده است، کسبوکارهایی که میخواهند در این دنیای رقابتی باقی بمانند باید بتوانند برای جذب مشتریان بالقوه و حفظ مشتریان فعلی خود ارتباطی قدرتمند با آنها برقرار کنند و آن را مدیریت کنند. در بسیاری از موارد لازمهی ایجاد چنین ارتباطی استفاده از انواع نرمافزارهای CRM، متناسب با بازار، مشتریان و نیاز کسب و کار است. در مقاله بعدی شناخت نرم افزارهای به روز crm رو بهتون آموزش میدیم. وب مهراز :: طراحی و توسعه وب 09120642269 |
|||
08-16-2017, 04:40 PM
ارسال: #3
|
|||
|
|||
RE: آشنایی با انواع نرمافزارهای CRM
(08-14-2017 04:11 PM)r2013.samadi نوشته شده توسط: ارتباط با مشتری یکی از مفاهیم مهم بازاریابی در عصر حاضر است. از آنجا که امروزه نحوهی تعامل مشتریان با کسبوکارها به کلی دگرگون شده است، کسبوکارهایی که میخواهند در این دنیای رقابتی باقی بمانند باید بتوانند برای جذب مشتریان بالقوه و حفظ مشتریان فعلی خود ارتباطی قدرتمند با آنها برقرار کنند و آن را مدیریت کنند. در بسیاری از موارد لازمهی ایجاد چنین ارتباطی استفاده از انواع نرمافزارهای CRM، متناسب با بازار، مشتریان و نیاز کسب و کار است. در هر کسب و کاری ما همیشه به دنبال راه هایی برای بهبود تاثیر گذاری و آزاد کردن زمان تیم فروشمان هستیم. نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان( نرم افزار CRM) یک انتخاب منطقی است. وقتی به بیرون و داخل تیم فروشتان نگاه می کنید مهم ترین چیز یافتن سیستمی است که نه تنها بتواند از اطلاعات مشتریان شما حمایت کند بلکه سیستمی باشد جهت استفاده راحت کار همکاران شما...در غیر این صورت هر نرم افزار CRM که شما انتخاب کنید تبدیل به یک نرم افزار بی استفاده خواهد شد هشت مورد جهت انتخاب نرم افزار CRM کارآمد برای کسب و کار شما را اینجا ربایتان گردآوری کرده ایم: 1- هدف گذاری 2- پیاده سازی 3- اتخاذ کاربر 4- موبایلی بودن 5- سفارشی سازی 6- سازگاری 7-نسخه آزمایشی محصول 8-گزارش دهی در بخش های بعدی هرکدام از این گزینه ها را توضیح خواهیم داد. امیدواریم تا اینجای مطالب براتون مفید و جذاب بوده باشه. اگر نظری برای بهبود کیفیت مطالب دارید خوشحال میشیم برامون بفرستید. وب مهراز :: طراحی و توسعه وب 09120642269 |
|||
08-17-2017, 04:38 PM
ارسال: #4
|
|||
|
|||
RE: آشنایی با انواع نرمافزارهای CRM
(08-14-2017 04:11 PM)r2013.samadi نوشته شده توسط: ارتباط با مشتری یکی از مفاهیم مهم بازاریابی در عصر حاضر است. از آنجا که امروزه نحوهی تعامل مشتریان با کسبوکارها به کلی دگرگون شده است، کسبوکارهایی که میخواهند در این دنیای رقابتی باقی بمانند باید بتوانند برای جذب مشتریان بالقوه و حفظ مشتریان فعلی خود ارتباطی قدرتمند با آنها برقرار کنند و آن را مدیریت کنند. در بسیاری از موارد لازمهی ایجاد چنین ارتباطی استفاده از انواع نرمافزارهای CRM، متناسب با بازار، مشتریان و نیاز کسب و کار است. برای پیشرفت در کار باید از نظر نیازهای بازار به روز باشید تا بتوانید خود را در بازار کنونی بالا بکشید. وب مهراز :: طراحی و توسعه وب 09120642269 |
|||
08-19-2017, 03:52 PM
ارسال: #5
|
|||
|
|||
RE: آشنایی با انواع نرمافزارهای CRM
(08-14-2017 04:11 PM)r2013.samadi نوشته شده توسط: ارتباط با مشتری یکی از مفاهیم مهم بازاریابی در عصر حاضر است. از آنجا که امروزه نحوهی تعامل مشتریان با کسبوکارها به کلی دگرگون شده است، کسبوکارهایی که میخواهند در این دنیای رقابتی باقی بمانند باید بتوانند برای جذب مشتریان بالقوه و حفظ مشتریان فعلی خود ارتباطی قدرتمند با آنها برقرار کنند و آن را مدیریت کنند. در بسیاری از موارد لازمهی ایجاد چنین ارتباطی استفاده از انواع نرمافزارهای CRM، متناسب با بازار، مشتریان و نیاز کسب و کار است. امیدوارم روزی برسد که همه تلاشگران به امنیت مالی برسند!! وب مهراز :: طراحی و توسعه وب 09120642269 |
|||
08-20-2017, 03:21 PM
ارسال: #6
|
|||
|
|||
RE: آشنایی با انواع نرمافزارهای CRM
(08-14-2017 04:11 PM)r2013.samadi نوشته شده توسط: ارتباط با مشتری یکی از مفاهیم مهم بازاریابی در عصر حاضر است. از آنجا که امروزه نحوهی تعامل مشتریان با کسبوکارها به کلی دگرگون شده است، کسبوکارهایی که میخواهند در این دنیای رقابتی باقی بمانند باید بتوانند برای جذب مشتریان بالقوه و حفظ مشتریان فعلی خود ارتباطی قدرتمند با آنها برقرار کنند و آن را مدیریت کنند. در بسیاری از موارد لازمهی ایجاد چنین ارتباطی استفاده از انواع نرمافزارهای CRM، متناسب با بازار، مشتریان و نیاز کسب و کار است. شروع کنید....... وب مهراز :: طراحی و توسعه وب 09120642269 |
|||
08-24-2017, 05:08 PM
ارسال: #7
|
|||
|
|||
RE: آشنایی با انواع نرمافزارهای CRM
راه نرم افزار CRM که می تواند به شما کمک کند کمپین های بازاریابی بهتر را ایجاد کنید..
مشتریان امروزی با انواع تبلیغات روبه رو میشوند که باعث سردرگمی در خرید خواهد شد. ایمیل های تبلیغانی، پیامک های مختلف، بیلبوردها و مطبوعات و .....و مهمتر از آن، چگونگی تبلیغ و نوع رساندن پیام به مخاطب را میرساند؟ این بدیهی است که مشتری در صورت رضایت از کالا یا خدمات شما خود یک بازاریاب می باشد و با معرفی شما میتواند تاثیر بسزایی برای تبلیغات کالا یا خدمات شما داشته باشد. وداع با یک الگوی واحدی برای همه رویکرد ها با رونق سریع تکنولوژی مدرن و گسترش کانال های رسانه های اجتماعی، مشتریان به طور فزاینده ای رشد داشته اند. در حال حاضر ارتباط در امر بازاریابی و جذب بازار نقش مهمی ایفا می کنند. امروز، ما در حال صحبت کردن در مورد ظهور یک رویکرد بازاریابی بسیار فردی هستیم که به طور عمده توسط داده ها و فن آوری هدایت می شود. در نتیجه، راه بازاریابان انجام شغل خود و انجام وظیفه اصلی خود را برای افزایش علاقه از طریق یک استراتژی تبدیل مشتری تغییر کرده است که آن یک سیستم CRM است که می تواند به بازاریابان برای بالا رفتن و ماند در بازار کمک کند. نگاهی به چگونه نرم افزار CRM می توانید به شما کمک کند فعالیت های خود را بهبود و ایجاد کمپین های بازاریابی بهتر در چهار زمینه راه اندازی کنید: هدف قرار دادن متمرکز یکی از سخت ترین کارها برای بازاریابان این است را از به داده ها و اطلاعات مشتری نگاه کنند و مشریان بالقوه را از طریق ارسال پیام ها تبلیغان و مذاکرات به سمت خرید سوق دهند. خوشبختانه، نرم افزار CRM کمک می کند تا بازاریابان از طریق فیلد های تعریف شده برای مشتریان، آنها را غربال کرده و با هدف قرار دادن مشتریان بالقوه سودآور و تمرکز بر روی آنها قدم های سریع تری برای رسیدن به اهداف خود پیدا کنند. نرم افزار CRM شامل اطلاعات مختلف بر رفتار مشتری و ترجیحات آنها خواهد بود که اجازه می دهد تا به اقدامات آگاهانه برای جلب رضایت مشتری ایجاد شود و نوع رقابت و رابطه با مشتریان را بهبود بخشد. وب مهراز :: طراحی و توسعه وب 09120642269 |
|||
08-26-2017, 07:21 PM
ارسال: #8
|
|||
|
|||
RE: آشنایی با انواع نرمافزارهای CRM
قبل از رویا دیدن نیاز به باور آن دارید.
وب مهراز :: طراحی و توسعه وب 09120642269 |
|||
|
موضوع های مرتبط با این موضوع... | |||||
موضوع: | نویسنده | پاسخ: | بازدید: | آخرین ارسال | |
راهنمایی در رابطه با بازاریابی سبزیجات بسته بندی شده | e.g_band | 1 | 1,508 |
03-02-2017 11:14 PM آخرین ارسال: sinap |
|
آشنایی با بازاریابی عصبی | pouria1980 | 0 | 912 |
12-13-2016 01:42 PM آخرین ارسال: pouria1980 |
|
آموزش ایمیل مارکتینگ با استراتژی اسپم مارکتینگ | keshavarz | 0 | 659 |
12-07-2015 08:04 PM آخرین ارسال: keshavarz |
|
اصول اولیه اما حیاتی در بازاریابی با موبایل | f.amini | 0 | 1,031 |
06-30-2015 12:42 PM آخرین ارسال: f.amini |
|
CRM مدیریت ارتباط با مشتری | samiar afshari | 1 | 568 |
02-28-2015 03:45 AM آخرین ارسال: samiar afshari |
|
همراه با فروشنده بارونی | saeed.abdollahi | 1 | 724 |
08-08-2013 03:30 PM آخرین ارسال: aliramzantabar |
|
بازاریابی و تبلیغات با استفاده از پیاده رو... | mallarme | 4 | 1,124 |
05-13-2013 07:00 PM آخرین ارسال: saeed.abdollahi |
|
برای اولین با در ایران | naimeh | 0 | 1,016 |
11-13-2012 06:33 PM آخرین ارسال: naimeh |
|
در 100ثانیه بیاموزید :حرکات ممنوعه در هنگام مذاکره با مشتری | mbaland | 1 | 1,380 |
07-24-2012 07:30 PM آخرین ارسال: goldmen |
|
افزایش فروش با بازاریابی ایمیلی | اقاي ايـــده | 1 | 994 |
02-13-2012 12:54 PM آخرین ارسال: MARYAR |
|
با 4 جمله رقبایتان را قورت دهید! | اقاي ايـــده | 0 | 795 |
02-11-2012 03:57 AM آخرین ارسال: اقاي ايـــده |
|
شرو ع کار انجمن بازاریابی در رابطه با کمک به بازاریابی مشاغل | مهدی گل محمدی | 14 | 2,957 |
11-18-2011 02:03 PM آخرین ارسال: تاجر جوان |
|
بازاریابی در عصر دیجیتال : گفتگو با فیلیپ کاتلر دانشمند برجسته جهانی | دلشاد حسین پور | 0 | 832 |
09-10-2011 01:56 AM آخرین ارسال: دلشاد حسین پور |
|
ارتباط موثر با بازار هدف | مهدی گل محمدی | 0 | 993 |
07-06-2011 08:54 AM آخرین ارسال: مهدی گل محمدی |
|
با این 7 راهکار می توانید هر چیزی را بفروشید! | کامیار کاظمی | 0 | 781 |
07-01-2011 11:38 AM آخرین ارسال: کامیار کاظمی |
|
همیشه حق با مشتری است: ملاک ها در نظام بازاریابی | مهدی گل محمدی | 0 | 1,107 |
06-25-2011 10:09 AM آخرین ارسال: مهدی گل محمدی |
|
نظر شما در رابطه با این انجمن | مهدی گل محمدی | 14 | 2,299 |
06-23-2011 03:02 PM آخرین ارسال: مهدی گل محمدی |
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان