ماگستان، خرید ماگ، خرید فلاسک و خرید هدیه در همین نزدیکی!

خرید هدیه، خرید ماگ

تابلو اعلانات سایت
میلیاردرها مرامنامه (قوانین سایت) میلیاردر هدف این سایت چیست؟ میلیاردر دانلود ماهنامه سایت
میلیاردرها اتمام حجت (حتما بخوانید.) میلیاردر راه اندازی کسب و کار توسط اعضا میلیاردر مسابقه دوبرابر کردن پول
میلیاردرها عضویت در بخش ویژه VIP میلیاردر موفقیت های دوستان بعد از عضویت در سایت میلیاردر تبلیغات و معرفی کار و شغل شما


راهنمای خرید هدیه، ماگ و فلاسک

ماگستان, اولین و تنهاترین

ماگستان, اولین و تنهاترین


چگونه رویدادهای خیریه را بازاریابی کنیم؟
زمان کنونی: 04-24-2024, 06:24 PM
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: esmaeili_co
آخرین ارسال: esmaeili_co
پاسخ: 1
بازدید: 973

ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 13 رأی - میانگین امیتازات : 2.23
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چگونه رویدادهای خیریه را بازاریابی کنیم؟
02-28-2015, 02:40 PM
ارسال: #1
چگونه رویدادهای خیریه را بازاریابی کنیم؟
آیا شما دنبال اطلاعات در مورد بازاریابی رویدادهای خیریه هستید؟ از استراتژی­های موثر بازاریابی به عنوان یک راه حل مهم برای اهداف جمع آوری های کمک­های مردمی استفاده کنید.

مخاطبان هدف را تعریف کنید

قبل از اینکه بازاریابی یک رویداد خاص را شروع کنید، ابتدا باید مخاطبان هدف خود را برای این رویداد مشخص کنید. از آنجایی که شما میخواهید برای تمرکز خود را بر روی جمع آوری پول برای سازمان بکنید، ممکن است وسوسه شوید که "همه" را مخطبان هدف خود قرار دهید. در حالی که این بسیار خوشحال کننده است که شما از هرکسی که تمایل دارد به شما کمک کند، پول دریافت کنید اما در یک طرح بازاریابی این عملی نمی باشد.

علاوه براین، این واقعیت است که یه رویداد یا برنامه خیریه به خودی خود همه گروههای مردمی را جذب نمیکند. دقت کنید چه نوع رویدادی را میخواهید انجام بدید و واقعاً چه کسانی را میخواهید جذب کنید. مخاطبان هدف اولیه باید بخشی از جمعیتی باشند که احتمال زیاد برای حضور در این رویداد در نظر داریم. اگر شما میخواهید گروههای هدف دیگری نیز برای این رویداد در نظر بگیرید، می­توانید گروه های دوم و سوم مخاطبان هدف را نیز تعریف کنید.

نفرات دیگری نیز ممکن است در رویداد شما شرکت کنند، اما شما باید تمرکز خود را فقط بر روی گروه مخاطبان هدف خود قرار دهید. برای مثال، اگر شما در حال برگذاری یک تورنمت گلف در هفته هستید، به احتمال زیاد مخاطبان هدف شما مدیران شرکت­های بزرگ هستند که بازی گلف را دوست دارند و علاقه­مند به حمایت از فعالیت­های خیریه هستند. اگر شما میزبان یک جشنواره دوستدار خانواده برای جمع آوری پول برای امور خیریه کوکان هستید، مخاطبان هدف اصلی شما به احتمال زیاد خانواده های دارای فرزند کوک و نوجوان هستند.

پیام بازاریابی را آماده کنید

بعد از اینکه مخاطبان هدف خود را انتخاب کردید، گام بعدی ساختن یک پیام بازاریابی است. شما نیاز دارید به ساختن یک شعار و پیام بازاریابی جذاب که مخاطبان هدف را برای شرکت در رویداد تشویق و متقاعد کند.

پیام بازاریابی که انتخاب می­کنید باید اطلاعات رویداد را بطور جذابی انتقال دهد. باید به وضوح مشخص کند که چگونه به شرکت کنندگان در این رویداد فایده میرساند ، و نیز رابطه آن با موسسه خیریه را تعریف کنید.

ایده هایی برای بازاریابی رویدادهای خیریه

هنگامی که شما می­دانید چگونه بازاریابی کنید و چه پیام بازاریابی باید داشته باشید، زمان آن است که در مورد گفتار پایانی رویدادتان تصمیم­گیری کنید. ایده­هایی را برای بازاریابی رویداد خیریه خود انتخاب کنید که برای جذب نفراتی که در گروه مخاطبان هدف شما هستند موثر باشد و برای رویداد شما یک حس (روح) ایجاد کند.

اعلامیه در وبسایت – یک صفحه مرتبط با رویداد بر روی سایت موسسه خود ایجاد کنید برای ترویج رویداد. فروش بلیط بصورت مستقیم را بر روی سایت درنظر بگیرید.
فروش آن لاین بلیط - سایتهایی مانند سایت اونت بریت (Event Brite) و براون پیپر تیکت (Brown Paper Tickets ) را برای فروش بلیط آن لاین درنظر بگیرید
خرده فورشی بلیط –تعدادی از خرده فروش های محلی، دفاتر حرفه ای، شهر کتاب ها، دفاتر پستی و ازین قبیل را برای فروش بلیط خود در نظر بگیرید
علامت­گذاری – پوسترهای و تراکت های تبلیغی رویداد خود بر روی شیشه فروشگاه­ها، رستوران ها و مغازه های اطراف شهر بچسبانید.
انتشار در مطبوعات – اخبار مرتبط با رویداد خود را در رسانه های چاپی، محلی، سایت ها و خبرگذاری ها و رسانه های تصویری منتشر کنید.
حضور مهمان – با تولیدکنندگان برنامه های خبری محلی تماس بگیرید در مورد امکان برنامه­ریزی مجریان خبری برای مصاحبه در مورد فواید این رویداد پرس و جو کنید.
خبرنامه - اخبار رویداد شامل جزئیات و اطلاعاتی در مورد سفارش بلیط را در خبرنامه موسسه (مانند نشریات داخلی موسسات) برجسته کنید
بازاریابی ایمیلی – از لیست ایمیل مارکتینگ موسسه تان برای اشتراک گذاشتن اطلاعات اونت استفاده کنید.
پست مستقیم –دعوتنامه ویژه رویداد را برای افراد خاص جامعه هدفتان ارسال کنید.
رسانه اجتماعی – پیام های مرتبط با رویدادتان را در شبکه های اجتماعی از قبلی ف/ی/س/ب/و/ک، توئیتر و اینستاگرام منتشر کنید.
واحد سخنرانان – با سازمان های محلی مدنی و حرفه ای تماس بگیرید که آیا امکان تخصیص زمان به شما را دارند که یک سخنران بفرستید تا در جلسات آنها شرکت کند و در مورد خروجی های این رویداد سخنرانی کند.



بازاریابی امری حیاتی­ ست

برای یک شروع عالی در ساخت یک کمپین بازاریابی موفق برای رویدادی که قصد انجام آن را دارید، پیشنهادات فوق را بکار ببندید. اگر شما رویداد را به خوب بازاریابی نکنید مطمئناً موفق نمی­شود، حتی اگر به خوبی سازماندهی شده باشد. زمانی که میخواهید رویداد خیریه ای را برنامه ریزی کنید اطمینان حاصل کنید که زمان و انرژی کافی را برای فعالیت­های تبلیغاتی اختصاص داده اید.



ترجمه: مجتبی اسماعیلی

منبع

بازاریابی اجتماعی

عاقلانه فکر کن ......... عاشقانه عمل کن
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 تشکر شده توسط: iran
ارسال پاسخ 


موضوع های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  پورسانت ویزیتور بازاریابی مویرگی farda20032020 0 1,201 06-21-2018 11:55 AM
آخرین ارسال: farda20032020
  بازاریابی شخصیتی (Influencer Marketing ) r2013.samadi 0 561 07-27-2017 06:44 PM
آخرین ارسال: r2013.samadi
  راهنمایی در رابطه با بازاریابی سبزیجات بسته بندی شده e.g_band 1 1,521 03-02-2017 11:14 PM
آخرین ارسال: sinap
  آشنایی با بازاریابی عصبی pouria1980 0 920 12-13-2016 01:42 PM
آخرین ارسال: pouria1980
Thumbs Up بازاریابی داروهای گیاهی ehsan322 3 3,633 04-26-2016 09:46 PM
آخرین ارسال: business_nuts
  ۵ اشتباه بزرگ فروشنده که مشتری را فراری می‌دهد business_nuts 0 646 03-23-2016 02:19 AM
آخرین ارسال: business_nuts
  مفاهیمی که باید در بازاریابی بدانید moahamd roham1364 0 1,118 02-28-2016 06:16 PM
آخرین ارسال: moahamd roham1364
  توضیحاتی کاربردی در باب بازاریابی شبکه ای ناصر صادقی 3 2,300 01-25-2016 02:28 PM
آخرین ارسال: business_nuts
  درخواست کمک در امر بازاریابی Lady 3 2,021 11-23-2015 03:07 PM
آخرین ارسال: depelink
  راههای تبلیغات و بازاریابی خلاقانه برای رستوران radan 8 4,535 11-23-2015 03:00 PM
آخرین ارسال: depelink
  بازاریابی برای فروش قارچ ajand.pc 19 20,234 11-23-2015 02:53 PM
آخرین ارسال: depelink
  به دنبال بازاریابی کارخانه مواد غذایی تازه تاسیس هستم hadi2050 1 1,766 11-23-2015 02:50 PM
آخرین ارسال: depelink
  بانک ایمیل رایگان برای بازاریابی arash1367 22 4,975 11-22-2015 03:43 PM
آخرین ارسال: ghomeishi
  آموزش بازاریابی و دلایل استفاده از آن shinalife 0 1,236 10-08-2015 01:27 PM
آخرین ارسال: shinalife
  ایا بازاریابی مواد غذایی کار پر درامدی است؟ sinior 34 28,166 09-24-2015 11:05 AM
آخرین ارسال: miramira
  راهنمایی برای شروع بازاریابی saghi_gh 13 4,289 09-22-2015 11:28 AM
آخرین ارسال: modireayandeh
  چرا صاحبان وبسایت باید پذیرای بازاریابی محتوا باشند modireayandeh 0 984 09-16-2015 11:31 PM
آخرین ارسال: modireayandeh
  توصیه بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک f.amini 1 1,218 09-06-2015 06:48 PM
آخرین ارسال: yazdanshm
  100 ایده بازاریابی برای یک کسب و کار خوب محسن دوستوندی 4 3,918 09-04-2015 08:36 PM
آخرین ارسال: yazdanshm
  20تکنیک بازاریابی برای افزایش فروش فروشگاه های خورده فروشی و کسب و کار های کوچک mbaland 11 6,571 09-04-2015 06:53 PM
آخرین ارسال: yazdanshm

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
تماس با ما | سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران | بازگشت به بالا | بازگشت به محتوا | آرشیو | پیوند سایتی RSS