ماگستان، خرید ماگ، خرید فلاسک و خرید هدیه در همین نزدیکی!

خرید هدیه، خرید ماگ

تابلو اعلانات سایت
میلیاردرها مرامنامه (قوانین سایت) میلیاردر هدف این سایت چیست؟ میلیاردر دانلود ماهنامه سایت
میلیاردرها اتمام حجت (حتما بخوانید.) میلیاردر راه اندازی کسب و کار توسط اعضا میلیاردر مسابقه دوبرابر کردن پول
میلیاردرها عضویت در بخش ویژه VIP میلیاردر موفقیت های دوستان بعد از عضویت در سایت میلیاردر تبلیغات و معرفی کار و شغل شما


راهنمای خرید هدیه، ماگ و فلاسک

ماگستان, اولین و تنهاترین

ماگستان, اولین و تنهاترین


.هفت اصل برای برند سازی به کمک مشتریان
زمان کنونی: 04-25-2024, 09:28 PM
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: News
آخرین ارسال: News
پاسخ: 1
بازدید: 1008

ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 20 رأی - میانگین امیتازات : 2.6
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
.هفت اصل برای برند سازی به کمک مشتریان
11-19-2011, 01:07 PM
ارسال: #1
.هفت اصل برای برند سازی به کمک مشتریان
هفت اصل برای برند سازی به کمک مشتریان

محمدسالاری World research 
ایجاد زمینه و انگیزهبرای مشتریان جهت تشریک مساعی در تقویت و توسعه یک برند، شیوه ای است کهبر"هر چه مفید تر بودن" متمرکز است.
مشتریان درتشریک مساعی برای تقویت برند شما چه انگیزه ای دارند و نقش محققین چه می تواندباشد؟
ایجاد زمینه وانگیزه برای مشتریان جهت تشریک مساعی در تقویت و توسعه یک برند، شیوه ای است کهبر"هر چه مفید تر بودن" متمرکز است. فلسفه بازاریابی اجتماعی در عمقدیدگاه خود بر این اصل یعنی مفید بودن تکیه می ورزد و این بدان مفهوم است که دیگرفروش محصولات و خدمات بر دو عامل خریدار و فروشنده محدود نمانده و عامل سومی باشاخص مفید بودن این تعامل، بر آن نظارت می نماید
درگیر کردن ودخالت دادن مشتری در کارها، تمایز محصول یا خدمات،و تحسین کردن مردم به جای تحریکآنها به خرید، جایزه دادن به خاطر خرید، یا ارائه فرصتهائی برای مشهور کردن آنان،روشی است که به شراکت با مشتریان در ساخت و تقویت برند منجر می گردد.اینکه انگیزهمردم در حمایت از برخی برندها چیست و اینکه برخی برندها ذاتا" دارای طراحیمشارکت آمیز می باشند، از جمله موضوعاتی هستند که به نظر می رسد در هفت اصل موردشناسائی قرار گرفته زیر مستتر باشد. اصولی که حاصل تحقیق از مشتریان و کارشناسانصنفی است
به دیگران همفرصت دهید : برای مشتریان نقشی فراتر از خرید محصول یا خدمات تان قائل باشید.بهطور مثال آیا نمی توان مشتری را در قلب روندهای نوآوری و ارتباطات سازمان قرارداد.ایناستراتژی برای برندهائی که دائما" به دنبال نو آوری و تغییر هستندنظیر مد لباس و فن آوری، می تواند بسیار مفید واقع گردد. برندهائی که در راستایخواست مشتریان به فعالیت و تولید می پردازند غالبا" از درجه ماندگاری و محبوبیتفوق العاده ای برخوردارند زیرا این محبوبیت خود را از تامین نیاز واقعی مخاطبینخود حاصل می نمایند.اینکه بدانیم کجا باستی به دیگران نیز فضا بدهیم موکول بهداشتن قدرت شنوائی بالا و یکپارچگی و پیوستگی در این امر یعنی شنیدن صدای مشتریاناست.اگر هدفمان جایگزینی برندهای سنتی رانشی و یک سویه به برندهای کششی و دو سویهبا مشتریان باشد، آنگاه گام اول در سنخیت برندها با آنچه مردم فکر می کنند، میگویند، و می خواهند را برداشته ایم
داشتن ماموریتو نه فقط بیانیه ماموریت : داشتن بیانیه ماموریت به نوعی دارائی در شرکتها مبدلگردیده است که گاهی به خاطر آن مباهات ورزیده می شود.اما ماموریتهائی که فراتر ازنتیجه گیری های صورتجلسات به عمل در آیند، عموما" پویائی خود را حفظ مینمایند. برندها بایستی وجوه تمایز را خوب بدانند زیرا مصرف کنندگان، اینگونه عملمی کنند. به یاد داشته باشید حتی صحیحترین و پرطرفدارترین ماموریتها صرفا"زمانی کارآئی خواهند داشت که حمایت تمامی سطوح سازمانی را در پی داشته باشند.لذانبایستی از تفهیم ماموریت برای کارکنان وهمچنین همراه ساختن آنان با ماموریتسازمان غفلت ورزید
رنگ رخسار خبرمی دهد از سر درون : شفافیت یا وضوح و برند سازی به کمک مشتریان، دو جزء غیر قابلتفکیک می باشند.لازم به ذکراست که رسانه های دیجیتالی کار بازبینی مشتریان و نظارتیا اندازه گیری صحت و سقم عملکرد و ادعاهای برندها را آسان تر ساخته است.برندهابایستی در عملکرد داخلی و ادعاهای خارجی یکسان و پیوسته عمل نمایند زیراغالبا" از نظر عموم مشک آن است که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید.علنی سازی درکلیه امور و وجوه می تواند زمینه ساز اعتماد مشتری باشد که گامی فراتر از رضایتمشتری محسوب می شود
حقیقتا"به مردم ارزشی افزوده ارائه کنید:هر محصول یا خدمت بایستی به ایجاد مزیت در زندگیافراد جامعه بیانجامد و مثلا" در حوزه های مالی، اجتماعی، یا محیطی برایشاننیازی را مرتفع یا ارزشی را فراهم آورد.برندها نه تنها بایستی به لحاظ وقت و انرژیبرای مردم ارزشمند باشند بلکه با داشتن عملکرد و رفتاری مسئولانه می توانند رغبت،دلسوزی، و حمایت مشتریان را جلب نمایند.این رفتار مسئولانه برندها را می تواند درحوزه های اجتماعی و نیز محیطی فراتر از حوزه های مستقیم مالی مربوط به مشتری جستجونمود
تولید و عرضهمحصولات یا خدماتی کاملا" متمایز: طبعا" محصول یا خدمات، بهترین و عمدهترین راه برنده ها برای بیان تعهداتشان و نیز بهبود و ارائه ارزش افزوده به مشتریمی باشد.برند "متد" در ایالات متحده نمونه ای از یک برند سازی به کمکمشتریان به حساب می آید که دارای ماموریتی روشن است ? "همه برای پاکیزیگی" و ارائه محصولی منحصر به فرد و عالی یعنی صابون بهداشتی با بسته بندی بدیعو قابل بازیافت نشانگر تعهد و پایداری این برند به قولی است که به مردم دادهاست.ترکیبی از کارآئی، دوستی با محیط زیست، و زیبائی موجب گردیده است تا این برندطرفداران زیادی پیدا کند آنچنانکه در ماه مارس سال ۲۰۰۷ برند "متد" بهعنوان هفتمین شرکت امریکائی با بالاترین نرخ رشد شناخته شده است
خلاقیت ونوآوری معنی دار : برند سازی به کمک مشتریان ، از طریق فرهنگ داخلی شفاف و علنیبودن د رکلیه زمینه ها، و اعتقاد به اینکه ایده های خوب همه جا وجود دارد ، رشد وتکامل پیدا می کند.این برندها به جای سرمایه گذاری بر روی تبلیغات و در بوق و کرناکردن نام خود، صرفا" از طریق خلاقیت معنی داری که در هر اقدامشان نمایان است،جذاب و پرطرفدار باقی می مانند
از آمیزه سنتیبازاریابی غافل نشوید: محصول، توزیع، قیمت، و ترویج یا اطلاع رسانی ، بایستی باماموریت یک برند تلقیق گردد و مبتنی بر آن سیاست گذاری شود .اینموضوع اگرچه بسیارو اضح و پیش پا افتاده است اما غالبا" در مراحل عمل به فراموشی سپرده می شود
سر فصل هائیبرای یک تحقیق کیفی
ابتدا بر رویبرند متمرکز شوید: وقتی تصمیم گرفتید که برند خود را به کمک مشتریان بسازید،مقدمتا" بر روی مشتریان، نمایندگی ها، و مصرف کنندگان تکیه کنید تا معلوم شوداحساس آنان در مورد تطابق این برند با هفت اصل فوق و مراعات آنها چه می باشد؟ سپسبررسی کنید آیا مفهوم و طرز تفکر "ارتباط بر اساس همکاری با دیگران" دراین برند نهفته است یا خیر؟ با تفحص و بررسی بر اساس الگوی از درون به بیرون ،بازاریاب ها در خواهند یافت که کدام بخش از فرهنگ داخلی این برند قابل ارتقاء میباشد. با استفاده بیشتر از تحقیقات در مورد مسائل ظاهری برند و سهامداران، خود رابا فرهنگ و طرز فکر غالب در این برند آشنا سازید و سپس اقدام به ارتباط و مصاحبهبا مصرف کنندگان نمائید
به یاد داشتهباشید که یک تحقیق کیفی می تواند به ما در درک برندها کمک نمایند: این تحقیقهمچنین به شناسائی نقشی که هولدینگ ها و شرکتهای مادر در مدیریت برند ایفا میکنند، کمک می نماید. کشف کنید چه عاملی مردم را به بررسی داستانهای پشت پردهبرندها تشویق می کند تا این مشتریان در مورد انتخابها، اظهار نظرها، و رفتارهایشاندلایل دقیق و درستی داشته باشند
تحقیقات را باهمکاری دیگران به اجراء در آورید: بر عکس بیشتر تکنیکها که تحقیق کنندهتلویحا" حق طراحی سئوال، تعیین محدودیتهای زمانی و نگاهداری اطلاعات مهم درمورد مشتریان و اهداف آنان را دارد. رویکرد سنتی، قابلیت ما را در نزدیک شدن بههمان مردمی که سعی می کنیم آنها را درک نمائیم،تحت الشعاع قرار می دهد. به عنوانمثال به صنعت شغلی خودتان نگاه کنید.واژه"پاسخگوئی" حاوی نوعی انفعالاست که با جایگاه فعلی ما در این بحث همخوانی ندارد. ما همکاری مشتریان و طراحانرا در جلسات کارگاهی "اشتراک مساعی" می نامیم. چرا همین حس را در مورد"پاسخگوئی نباید داشته باشیم؟
در کنار مردم واز آنان مطلع باشید. این بهترین روش برای یافتن فرصتهای برند سازی به کمک مشتریانو ارتباط با ایشان می باشد تا مطلع شوید در زندگی چه چیز را بیشتر از همه لازمدارند، دوست دارند انرژی خود را به چه چیز اختصاص دهند، و از نظر آنان چه چیزارزشمند و مهم می باشد
به عنوان مشاورانی کیفی،ما شغلمان کمک به مشتریان در ایجاد و ساخت برندهائی جذاب است و ما نقش خود در ساختبرندهائی که به طور سیستماتیک فضا برای همکاری با دیگران باز می کنند را بایستیایفا نمائیم


http://servatzai.persianblog.ir/post/481
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 تشکر شده توسط: MARYAR , jahanagahi , shahram......32
ارسال پاسخ 


موضوع های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  برند سازی = راه نجات اقتصاد ایران مهرشاد میردائمی 9 2,335 08-15-2013 03:55 PM
آخرین ارسال: مهرشاد میردائمی
  هفت گام برای رفع مشکلات اقتصادی خانواده mohammad62 0 806 10-16-2012 04:54 PM
آخرین ارسال: mohammad62
  .روش هایی برای رسیدن به فروش موفق News 0 851 07-16-2012 03:54 PM
آخرین ارسال: News
  .خلاقیت و نوآوری رمز دستیابی به استراتژیهای اثربخش News 0 588 07-09-2012 03:43 PM
آخرین ارسال: News
  .کتابی برای خواندن - کتابی برای دوستان News 0 754 06-27-2012 10:50 PM
آخرین ارسال: News
  .جایزه : کمک هزینه خرید نصف کره ماه News 0 569 06-25-2012 12:34 PM
آخرین ارسال: News
  تبلیغی دلپذیر از برند دلپذیر News 0 864 06-16-2012 07:59 PM
آخرین ارسال: News
  .ثروتمندی ایران در گرو بازگشت به تولیدات رقابتی News 0 660 05-07-2012 01:23 PM
آخرین ارسال: News
  یارانه بنزین به صورت نقدی و مساوی به حساب خانوارواریز میشود صدفی 0 633 04-16-2012 11:08 PM
آخرین ارسال: صدفی
  افزایش 50 درصدی قیمت‌ آهن نسبت به فروردین 90 صدفی 0 875 04-16-2012 11:01 PM
آخرین ارسال: صدفی
  .پیشنهادی برای خروج از رکود اقتصادی News 0 816 04-05-2012 03:10 AM
آخرین ارسال: News
  با رشد نرخ ارز، سوء استفاده کنندگان بازار لوازم خانگی دست به کار شدند اقاي ايـــده 0 774 02-18-2012 11:52 PM
آخرین ارسال: اقاي ايـــده
  ممنوعيت ورود كالاهاي چيني به ايران کامیار کاظمی 4 1,135 02-11-2012 12:01 PM
آخرین ارسال: sinior
  .کتابی برای خواندن News 1 943 02-07-2012 12:10 PM
آخرین ارسال: vahid61
Rainbow اقتصاد ايران به کجا مي رود؟ محمد رضا تورانی 4 1,568 01-17-2012 12:27 PM
آخرین ارسال: mjdehghani
  توافق اولیه اروپایی ها برای تحریم نفتی ایران کامیار کاظمی 1 831 01-05-2012 12:51 AM
آخرین ارسال: arash67
  .تصویر برند و باورهای مصرف کننده News 0 1,392 12-29-2011 06:46 PM
آخرین ارسال: News
  .دلار تقاضاها را برای خرید طلا کاهش می دهد!! News 1 1,139 10-13-2011 06:38 PM
آخرین ارسال: jahanagahi
  .راهکارهایی برای پس انداز News 0 1,027 09-19-2011 01:12 PM
آخرین ارسال: News

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
تماس با ما | سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران | بازگشت به بالا | بازگشت به محتوا | آرشیو | پیوند سایتی RSS