ماگستان، خرید ماگ، خرید فلاسک و خرید هدیه در همین نزدیکی!
روشهایی برای افزایش فوری فروش زمان کنونی: 04-20-2024, 09:45 AM |
|||||||
|
روشهایی برای افزایش فوری فروش
|
11-10-2013, 12:21 PM
ارسال: #1
|
|||
|
|||
روشهایی برای افزایش فوری فروش
اگر کسب و کاري را شروع کرده ايد و مشترياني داريد ، بنابرين فروش شما قابل افزايش است. نکته مهم آن است که از روشهاي مناسب براي افزايش فروش استفاده کنيد. بعضي از اين روشها بلافاصله فروش را افزايش مي دهند. حال به چهار روش اشره مي کنيم.
1-چيزي با ارزش به مشتريان بدهيد که براي شما هزينه زيادي نداشته باشد.شما مي توانيد براي محصولات خود يک جايزه در نظر بگيريد و براي مدتي محدود به تمام کساني که از شما خريد مي کنند آن جايزه را نيز ارائه کنيد. جايزه مي تواند يک کتاب الکترونيکي کوتاه بصورت PDF باشد که پس از هر خريد ، به آدرس ايميل مشتري فرستاده شود. مثلا اگر مخلوط کن مي فروشيد مي توانيد راهنمايي تهيه کنيد و طرز تهيه چندين نوشيدني ميوه را که با مخلوط کن قابل تهيه است براي مشتري ارسال کنيد. اينکار براي شما هزينه چنداني ندارد و باعث افزايش فروش خواهد شد. اگر محصولاتي را مي فروشيد که کار با آنها خيلي ساده نيست ، مي توانيد طرز استفاده از وسيله را توضيح داده و آنرا بصورت صوتي ذخيره کنيد. سپس راهنماي صوتي را بر روي سي دي به مشتريان بدهيد. مطمئن باشيد مشتريان براي افراد ديگر نيز ، از کسب و کار شما صحبت خواهند کرد. نکته مهم آن است که به مشتريان يادآوري کنيد که شرط تعلق جايزه به آنها آن است که خريد آنها تا قبل از تاريخ مشخصي انجام پذيرد. بدين ترتيب فروش شما بلافاصله افزايش خواهد يافت |
|||
11-10-2013, 12:22 PM
ارسال: #2
|
|||
|
|||
روشهایی برای افزایش فوری فروش
- به مشتريان غيرفعال بفروشيد.در هر کسب و کار ، مشترياني وجود دارند که ديگر خريد نمي کنند. طبق نظرسنجي که در آمريکا صورت گرفته ، مهمترين دليل آن قطع ارتباط بين فروشنده و مشتري مي باشد. پس در ارتباط بودن با مشتريان کليدي مهم براي فروش بيشتر است. فهرستي از مشتريان غيرفعال تهيه کنيد و سپس براي آنها يک کارت پستي بفرستيد و به آنها يادآوري کنيد که براي شما باارزش هستند. همچنين مي توانيد يک فروش ويژه براي آنها در نظر بگيريد تا دوباره به مشتريان فعال شما بپيوندند. راه ديگر آن است که با آنها تماس بگيريد تا محصولات جديد را به آنها معرفي کنيد. هميشه بخاطر داشته باشيد که فروش به مشترياني که حداقل يکبار از شما خريد کرده اند بسيار آسانتر از فروش به مشتريان جديد است. بنابرين هميشه با مشتريان ارتباط داشته باشيد و حتي اگر آنها براي مدتي از شما خريد نمي کنند ، باز با آنها تماس گرفته و ارتباط خود را با آنها حفظ کنيد.
|
|||
11-10-2013, 12:26 PM
ارسال: #3
|
|||
|
|||
فروش فوری
-هيچگاه تخفيف ندهيد!تخفيف يکي از هزينه هاي پنهان هر کسب و کاري است که در غالب موارد به آن اهميت داده نمي شود. بجاي دادن تخفيف ، کالايي را معادل مقدار تخفيف به مشتري هديه بدهيد. مثلا اگر کالايي را ده هزار تومان مي فروشيد و مشتري تقاضاي تخفيف مي کند ، به او يک کالاي هزار توماني جايزه دهيد. با اينکار بجاي يک کالا دو کالا فروخته ايد و نکته مهم ديگر آن است که کالاي هزار توماني براي شما هزينه اي کمتر از هزار تومان دارد. لذت تخفيف گرفتن خيلي زود به فراموشي سپرده مي شود ، ولي هديه تا مدتها در ذهن مشتري مي ماند و بهانه اي براي تعريف اين موضوع به ديگران مي شود. بنابرين به تفيف بعنوان هزينه و ضرري جدي براي کسب و کارتان نگاه کنيد.
|
|||
|
11-10-2013, 12:31 PM
ارسال: #4
|
|||
|
|||
روشهایی برای افزایش فوری فروش
- هنگامي که مشتري محصولي را مي خرد ، محصولي ديگر نيز به او پيشنهاد کنيد.يکي از يافته هاي جالب در زمينه بازاريابي ، مشاهده حالتي بنام "حالت خريد" است. مشتري معمولا در ابتدا در حالت دفاعي است، سئوالات زيادي مي پرسد ، از محصول ايراد مي گيرد و وقتي بلاخره قانع شد که محصولي را بخرد ، وارد "حالت خريد" شده است. در اين زمان خيلي راحت مي توان محصولات ديگري به او فروخت. همين موضوع باعث مي شود که وقتي شخصي يک دوربين عکاسي خريد ، بتوان به او يک کيف ، باتري اضافي و سه پايه و ... فروخت. مشتري براي خريد محصولات بعدي مقاومت نمي کند و وسواس زيادي نشان نمي دهد. بنابرين هرگاه مشتري کالايي را سفارش داد ، کالاهاي مرتبط ديگري را به او توصيه کنيد. هيچگاه پيشداوري نکنيد که چون مشتري در خريد اول مقاومت زيادي نشان داده ، پس کالاهاي ديگر نخواهد خريد.
|
|||
|
11-10-2013, 12:55 PM
ارسال: #5
|
|||
|
|||
RE: فروش فوری
آفرین
به نکته ای اشاره کردند که من سالها به همه گفته ام ولی کو گوش شنوا.در بعضی از فروشگاه ها به خط زدن یک قیمت ، قیمتی زیر قیمت اصلی مینویسند و اعلام میکنند که قیمتها شکسته شد ، سکته کرد و ... از این دست نوشته ها.به نظر این حقیر ، با این حرکت نه به فروش ما اضافه میشود و نه موفقیتی در کار خواهیم داشت.چرا که در نظر مشتری با نوعی اختلاف فاحش قیمتی و به نوعی دروغگویی از طرف فروشنده روبرو شده ایم. نکته دیگری که باید ذکر کرد از غلو در تخفیف دادن به شدت بپرهیزید.چیزی که مشخص است این است که مردم ایراین فهم و شعورشان خیلی بیشتر از آن چیزی است که خیلی از فروشنده ها و مغازه دارها شاید حتی باورش را نداشته باشند.چند سالیست که مد شده است که فلان جنس 10 الی 15 درصد تخفیف.اما واقعا تخفیفی در میان نیست.قیمت اصلی جنس را 10 الی 15 درصد بالا میبرند و همان را تخفیف قرار میدهند در صورتیکه علاوه بر در منگنه قرار دادن مشتری ، جنسشان را بدون هیچگونه تخفیفی فروخته اند .... پس نکته های مهم در فروندگی را به طور کلی بیان میکنم: -دروغ نگویید -خواهشا ، خواهشا ، خواهشا قسم دروغ نخورید.نه از لحاظ دینی درست است و نه از نظر علم فروش.خریدار با قسم خوردن فروشنده ، نوعی بی احترامی به خود میداند -از تخفیف های فاحش و بی اساس خودداری کنید -جایزه بدهید مثل همین نظر دوستمان -حتما در لابه لای اجناس فروخته شده ف کارت وزیت خود را قرار دهید -روی خوش را فراموش نکنید.فروشندگان ایرانی فکر میکنند خریداران باید و به اجبار از انها خرید کنند و آنها برده فروشنده ها هستند؟؟؟؟ -شکرگزار خدا باشید ... با خودتان خوب تا کنید با خودتان که خوب تا نکنید روزگار شما را تا میکند می کند توی پاکت و می اندازد توی صندوق پستی ؛ به یک مقصد نامعلوم خودت به جان خودت بیفت خودت خودت را بساز خودت مواظب خودت باش و گرنه دیگران به تو هر شکلی که دلشان بخواهد میدهند. |
|||
|
موضوع های مرتبط با این موضوع... | |||||
موضوع: | نویسنده | پاسخ: | بازدید: | آخرین ارسال | |
راهنمایی برای پخش مویرگی موادغذایی | mohajer.my | 5 | 27,563 |
02-14-2018 12:12 PM آخرین ارسال: farda20032020 |
|
تکنیکهای برتر در فروش تلفنی | r2013.samadi | 1 | 568 |
01-24-2018 03:17 PM آخرین ارسال: r2013.samadi |
|
۵ ایده برای ویروسی شدن یک استارتآپ | r2013.samadi | 0 | 544 |
11-04-2017 07:01 PM آخرین ارسال: r2013.samadi |
|
واحد فروش در نمایندگی خودرو | roksana6 | 0 | 502 |
07-16-2017 11:22 AM آخرین ارسال: roksana6 |
|
راهنمایی برای فروش | top-banner | 2 | 1,804 |
05-30-2016 09:00 AM آخرین ارسال: paradise.9129 |
|
پیش بینی بازدهی پخش تراکت برای فروش محصول | sinior | 2 | 1,347 |
02-23-2016 02:24 AM آخرین ارسال: tataloo |
|
راههای تبلیغات و بازاریابی خلاقانه برای رستوران | radan | 8 | 4,527 |
11-23-2015 03:00 PM آخرین ارسال: depelink |
|
بازاریابی برای فروش قارچ | ajand.pc | 19 | 20,226 |
11-23-2015 02:53 PM آخرین ارسال: depelink |
|
بانک ایمیل رایگان برای بازاریابی | arash1367 | 22 | 4,968 |
11-22-2015 03:43 PM آخرین ارسال: ghomeishi |
|
راهنمایی برای پخش موبایل در شهرستان | hamidrezahopeful | 5 | 1,743 |
10-26-2015 02:02 AM آخرین ارسال: vsma69 |
|
جذب مشتری برای یک فروشگاه اینترنتی ابزار آلات | vafaheidari | 1 | 916 |
09-22-2015 11:41 AM آخرین ارسال: modireayandeh |
|
راهنمایی برای شروع بازاریابی | saghi_gh | 13 | 4,282 |
09-22-2015 11:28 AM آخرین ارسال: modireayandeh |
|
توصیه بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک | f.amini | 1 | 1,213 |
09-06-2015 06:48 PM آخرین ارسال: yazdanshm |
|
100 ایده بازاریابی برای یک کسب و کار خوب | محسن دوستوندی | 4 | 3,917 |
09-04-2015 08:36 PM آخرین ارسال: yazdanshm |
|
20تکنیک بازاریابی برای افزایش فروش فروشگاه های خورده فروشی و کسب و کار های کوچک | mbaland | 11 | 6,554 |
09-04-2015 06:53 PM آخرین ارسال: yazdanshm |
|
من بازاریابیم خوبه ولی فروش ندارم چیکار کنم | newmusic | 10 | 2,236 |
08-10-2015 05:28 PM آخرین ارسال: miramira |
|
برای فروش بیشتر و بهتر، برای مشتریانتان قصه بگویید! | کامیار کاظمی | 8 | 4,003 |
07-20-2015 12:27 PM آخرین ارسال: ham_missyou |
|
۷قانون فروش موفق برایان تربسی | samiar afshari | 4 | 1,249 |
03-18-2015 03:30 AM آخرین ارسال: samiar afshari |
|
ایده های جمع آوری کمک برای مبتلایان به سرطان | esmaeili_co | 0 | 649 |
03-01-2015 09:21 AM آخرین ارسال: esmaeili_co |
|
برنامه بازاریابی برای موسسات غیرانتفاعی | esmaeili_co | 0 | 1,020 |
03-01-2015 09:19 AM آخرین ارسال: esmaeili_co |
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان