شما به چه چيزي رسيديد؟؟ - نسخه قابل چاپ +- سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران (http://forum.unc-co.ir) +-- انجمن: بخش میلیاردرها (/forumdisplay.php?fid=107) +--- انجمن: یادگیری یک مهارت برای میلیاردر شدن (/forumdisplay.php?fid=39) +--- موضوع: شما به چه چيزي رسيديد؟؟ (/showthread.php?tid=6065) |
شما به چه چيزي رسيديد؟؟ - اقاي ايـــده - 12-20-2012 01:54 AM چند ماهي ميشه كه در سراسر دنيا و همينطور در ايران از طريق راه هاي مختلف خبر نابودي و خرابي دنيا در همه جا پخش شده در اينجا كاري به بعد ديني اين مسئله نداريم و تنها در همين حد كه اين موارد رو ميتوان به عنوان يك تنلگر بهشون نگاه كرد و خودمون رو بهتر هست اماده كنيم شايد يك ثانيه بعد دنياي ما تمام شود و ما هزاران كار براي انجام دادن در اين دنيا داشته باشيم. اما بحث ما در مورد درس ها و انديشه هاي كه كرديد هست. ما در يك انجمن تا حدودي اقتصادي و مباحث كاريابي و موارد اين چنيني هستيم. پس ديدگاه و نظرات شما هم بايد در همين حيطه باشد. 1- منم ميخوام يك مطلبي رو پخش كنم. به نظر شما چطور مطلبي باشه كه دهن به دهن بچرخد و بدون هزينه كردند سايت ها اين خبر و مطلب رو منتشر كنند؟؟ چه ويژگي هايي بايد داشته باشد؟؟ 2- راه هاي كسب درامد از اين مطلب چگونه ميتواند باشد.؟؟ و در اخر نظرتون رو در مورد اين شيوه عملكردي بنويسد و بگيد چطور ميتوان مانند اين فعاليت و حركت رو براي معرفي مطلبي تكرار كرد. RE: شما به چه چيزي رسيديد؟؟ - اقاي ايـــده - 12-20-2012 02:02 AM البته دوستاني كه فكر ميكند هنوز 23 ساعت ديگه تا پايان امروز مونده ميتونيد بعد از اين زمان نظرشون رو اعلام كنند RE: شما به چه چيزي رسيديد؟؟ - ahmad rezaee - 12-20-2012 02:20 AM خوب در جواب شما به چند نکته اشاره می کنم . 1- مطلب : اینکه مطلب چیست ؟ اهمیت آن در چه حدی است ؟موضوعیت آن چیست ؟ کسانی که هدف این مطلب هستند باید آنقدر این مطلب ارزشمند باشد که دهان به دهان پخش کنند . برای اهداف اقتصادی باید بینیم برای چه مطلب می نویسیم . به فرض اگر سهام نفت داریم با القای یک خبر در باره کاهش ذخایر زیر زمینی خاورمیانه نگاه ها را به آن جلب می کنیم .و سهام افزایش می یابد. 2-نکته دوم اهمیت منبع خبر است و نوع ارسال . اگر از دهان کسی خبر و مطلب نوشته و یا پخش شود که قابل استناد و احترام است موثر تر است و بعد نوشتن هدر مطلب که با چه عناوینی نوشته شود . بهتر است با کلماتی مهیج و خاص و القا کننده باشد . به فرض مطلب با عنوان " یک پیشنهاد رد نکردنی " بسیار قابل توجه تر از عنوان " یک پیشنهاد مهم " است ، یعنی شیوه تبلیغی خیلی مهم است . 3- ذکر مطلب در یک زمان خاص به شیوه بمباران تبلیغاتی از راه های گوناگون بسیار در ترویج و اشاعه دهان به دهان آن مهم است . مطلب راجع به آخر الزمان صدها سال است قومی پیشگویی کرده اند اما چند ماهی است که با ترویج آن بصورت ویروسی عالمگیر شده است . 4- و نکته آخر سنخیت و همترازی با زمان و شرایط بوجود آمده است .شما اگر خبری راجع به فصل تابستان را در فصل زمستان ارائه دهید استقبال نمی شود . از شرایط استفاده کنیم و مطلب را روی خروجی قرار دهیم . مثلاً در بحبوحه مناقشات اتمی ، پخش خبر دستاورد هسته ای از ایران تا چه حد می تواند مرکز کانون نگاه ها باشد تا اینکه این خبر در فروکش مسائل باشد . امیدوارم گفته هایم مثمر ثمر باشد |