مديران بدانند: تنبل ها فشار کاري ديگران را بيشتر مي کنند... - نسخه قابل چاپ +- سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران (http://forum.unc-co.ir) +-- انجمن: روانشناسی (/forumdisplay.php?fid=106) +--- انجمن: روانشناسی کسب و کار (/forumdisplay.php?fid=33) +---- انجمن: موفقیت در کسب و کار خود (/forumdisplay.php?fid=75) +---- موضوع: مديران بدانند: تنبل ها فشار کاري ديگران را بيشتر مي کنند... (/showthread.php?tid=5208) |
مديران بدانند: تنبل ها فشار کاري ديگران را بيشتر مي کنند... - بيلا بالا - 11-12-2012 08:26 PM مديران بدانند: تنبل ها فشار کاري ديگران را بيشتر مي کنند... 1- به کارمندان ساعي و متعهد بگوييد که چقدر براي سازمان مفيد هستيد و شما به آنها علاقه و اعتماد داريد. 2 - هنگام استخدام افراد، علاوه بر تست هاي مقرر شده، تست هايي انجام دهيد که مطمئن شويد کسي را که به کار مي گماريد ، تنبل نيست! زيرا افراد تنبل فشار کاري ديگران را بيشتر مي کنند. 3- موقع دست دادن، دست افراد را محکم و صميمانه بفشاريد. 4 - وقتي عصباني هستيد، در باره ديگران تصميم گيري نکنيد. 5- هميشه وقت شناس باشيد. براي حضور به موقع، مي توانيد از ترفند قديمي 5 دقيقه جلو کشيدن ساعت استفاده کنيد. 6- هرگز اميد ارتقا را از زيردستان نگيريد، زيرا به طور يقين، انگيزه آنها براي تلاش از بين مي رود. 7- سعي کنيد در صورت لزوم در دسترس باشيد و شانس حرف زدن را به همه سطوح سازمان بدهيد. در اين صورت شايد با ايده هاي درخشاني روبه رو شويد. 8- هيچگاه اجازه ندهيد کسي حالت افسردگي و نااميدي شما را ببيند. 9- به شايعات بي اساس بي توجه باشيد و در مورد زيردستان از روي دهن بيني قضاوت نکنيد. 10- خشکي جلسات طولاني را با شوخ طبعي قابل تحمل کنيد. 11- از سرزنش کردن ديگران در جمع خودداري کنيد. 12- براي همه سطوح سازمان حتي خدمه و نامه رسان ها احترام قائل شويد. 13- از منشي خود بخواهيد روز تولد کارمندان، کارت تبريکي را که توسط شما امضاء شده، برايشان ارسال کند. 14- هنگام امضاء کردن نامه ها و مکتوبات، آنها را به دقت مطالعه کنيد و از امضاء کردن آنها، زماني که حوصله و تمرکز نداريد پرهيز کنيد. 15- خوش ژست و خوش بيان باشيد و در جمع با انرژي و اشتياق حاضر شويد. |