سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران
شش روش برای ایجاد شبکه ای از مشتریان ثروتمند و جذب اطرفیان آنها - نسخه قابل چاپ

+- سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران (http://forum.unc-co.ir)
+-- انجمن: کسب در آمد در ایران و دنیا (/forumdisplay.php?fid=1)
+--- انجمن: آموزش بازاریابی (/forumdisplay.php?fid=51)
+--- موضوع: شش روش برای ایجاد شبکه ای از مشتریان ثروتمند و جذب اطرفیان آنها (/showthread.php?tid=4232)



شش روش برای ایجاد شبکه ای از مشتریان ثروتمند و جذب اطرفیان آنها - mbaland - 09-08-2012 04:25 PM

الف-کار کردن برای ثروتمندان نتیجه مثبت بالایی دارد .آن ها محصولات وخدمات گران قیمت می خرند و در نتیجه سود بالایی را هم برای فروشندگان ایجاد می کنند .

برای موفقیت در ارتباط با آنها تنها یک راه حل وجود دارد:

درک قواعد ،نقطه نظرات و زبان افراد ثروتمند.

شما احتمالا" میدانید چگونه به افراد معمولی بفروشید .باید برای آنها از ابزار تبلیغات گروهی استفاده کنید .ولی برای افراد ثروتمند باید وقت بگذارید.

دلیل پولدار شدن آنها این است که برنامه ریزی بلند مدت دارند ،به هنگام خرید فکر کرده و آنی تصمیم نمی گیرند.این افراد می دانند که چگونه باید پول پس انداز کنند .

قبل از اینکه کالای گران قیمتی را بخرند،باید متقاعد شوند که این کالا ارزش خریدن را دارد.

افراد پول دار به تبلیغات عکس العمل مناسبی نشان نمی دهند ،ولی به حرف های افراد مورد اعتمادشان گوش می کنند.

شبکه ای کار کردن راهی برای کسب درآمد از طریق به اشتراک گذاشتن اطلاعات ویاری رساندن به سایرین و همچنین توصیه کردن است .

وقتی به دیگران برای حل مشکلاتشان کمک می کنید ،آن ها را به حدی مشعوف می سازید که برای جبران زحمات شما راهی را برایتان باز کنند.

هرچه اینکار را ادامه دهید ،ارتباطات شما بیشتر می شود .در نتیجه افرادی که شما را به سایرین توصیه می کنند افزایش یافته و این نیز موجب افزایش تعداد مشتریان شما می شود.

اگر شبکه شما به دوستان و افراد خانواده اعضای شبکه گسترش یابد میتوانید شاهد رشد نجومی قدرت شبکه خود و فروش شوید.

افراد زیر مناسب ترین اشخاص برای تحت نفوذ قرار دادن اعضای شبکه شما هستند:

*دوستان و همکلاسی های فرد ثروتمند یا سایر افراد پولدار.

*روزنامه نگاران

*سایر فروشندگان مورد اعتماد آنها

*مدیران ومسولین و اعضای انجمن های حرفه ای که این افراد عضو آنها هستند.

ب-یک دستورالعمل ساده:

1-مشتریانی را که می خواهید چیزی به آنها بفروشید را انتخاب کنید

2-افرادی که میتوانندبه شما کمک کنند تا به آنها نزدیک شوید را پیدا کنید.

3-با افراد شبکه تان یکی شوید.

4-برای اعضای موثر وقت بگذارید.حتی بیش از زمانی که برای رقبا و همکارانتان وقت می گذارید.

5-از اطلاعات صنعت آنها مطلع شوید وبعنوان یک عامل اطلاعاتی برای اعضای شبکه تان عمل کنید.

6-اطلاعات خود را به صورت یک مقاله هم که شده برای اعضا ارسال کنید تا میزان اطلاعات همه هم سطح شود.

ج-اطلاعات بدهید و مشتری پیدا کنید:

1-تمرکز کنید و افراد سرشناس صنایع پرفروش مربوط به حرفه خودتان را پیدا کنیداحتمالا افراد ثروتمند جزو این لیست خواهند بود.سپس خودتان را به آنها نزدیک کنید.

2-در درون هریک از این صنایع برای خود اعتبار کسب کنید .موضوعات مهم و مورد علاقه آن صنعت را تشخیص داده و در باره آنها بیاموزید و مطالعه کنید.

د-درآمد آنها را زیاد کنید.

اگر به دنبال یک راه حل جادویی برای تبدیل افراد شناسایی شده به مشتریان وفادار هستید جواب ساده است:

برای آنها درآمد سازی کنید.

مثلا" فروشگاههای کالای لوکس با قیمت مناسب ،فروشنده های خوردروهای لوکس با تخفیف و یا سایر اعضای شبکه تان را که سرویس مناسب و قیمت خوب را ارائه می دهند به آنها معرفی کنید.

ه-به افزایش فروش مشتریان خود کمک کنید.

اگر بدانید :

چه می فروشند؟

چه میخرند؟

چه مشتریانی را ترجیح می دهند؟

به دنبال چه عرضه کنندگانی هستند؟

می توانید با معرفی اشخاص مناسب به همدیگر با عث افزایش فروش شان شده و حمایت بی چونو چرای آنها را کسب کنید.

ز:مشکلات مشتریان را به فرصت برای خودتان و آنها تبدیل کنید.

چه کسی نمی خواهد بداند که چگونه می تواند سود آوری و بهره وری شرکتش را افزایش دهد؟شما می توانید نقش مربی را در حل مشکلات مشتریان خود بازی کنید.

حتی می توانید کتاب و سمینارهای رایگان برای آنها تدارک ببینید .با این کارها می توانید صنعت مشتری را بیشتر بشناسیدو شانس بیشتری در جذب دیگرمشتریان به دست آورید.

توضیح این نکته مهم است دکه در این مقاله منظور از ثروتمندان اشخاص پولدار دارای ماشین ها و خانه های مجلل نیستند بلکه منظور داشتن اشخاصی است که دارای یک کسب وکار شخصی هستند و خود اشتغال اند.
منبع:MBALAND.net