سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران
ايده پردازي تبليغاتي - نسخه قابل چاپ

+- سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران (http://forum.unc-co.ir)
+-- انجمن: بخش اعضای سایت (/forumdisplay.php?fid=105)
+--- انجمن: کارهای عملی اعضا برای کسب درآمد (/forumdisplay.php?fid=48)
+---- انجمن: ایده ها (/forumdisplay.php?fid=57)
+---- موضوع: ايده پردازي تبليغاتي (/showthread.php?tid=3808)

صفحه ها: 1 2


ايده پردازي تبليغاتي - aaftaab24 - 07-26-2012 09:10 AM

چه ايده هاي تبليغاتي براي رونق كسب و كارهاي فعلي به فكرتان مي رسد؟
اگر توي كسب و كارخودتون ايده اي به ذهنتون ميرسه با نوشتن ايده ها در اين تاپيك ميتونيد بر اساس توجه اعضاء اثربخشي اين ايده ها رو محك بزنيد.
مطالب رو به اين صورت بنويسيد كه اول اسم شغل بعد هم ايده بيان بشه.مثال:
مغازه لباس بچه گانه فروشي: فروشنده ها لباسهاي شخصيتهاي كارتوني رو تنشون كنند.مثلا براي جلب توجه دختربچه هافروشنده عين كيتي باشه، يا پسر بچه ها فروشنده بن تن باشه.


RE: ايده پردازي تبليغاتي - goldmen - 07-31-2012 07:57 PM

اغذیه ها ویا رستوران ها: اول یک قسمت بعنوان بخشی از غذاها وچیزهایی که ارایه میدن بعنوان نمونه به مشتری بدن تا بهتر بتوانند انتخاب کنند مزه ها وطرح هارو خودم بشخصه وقتی میرم اینطور جاها یا چیزهای تکراری گذشته یا برای انتخاب های جدید همیشه تردید دارم خوشمزه هست انتخابم یانه


RE: ايده پردازي تبليغاتي - goldmen - 08-01-2012 06:58 PM

لباس فروشی های بزرگ: یک مشکلی که این طور مراکز دارن پرو لباس هست واگر قرار باشد همه یکبار لباس هارو تن کند بدلیل مسایل بهداشتی وپوشش زیاد بعضی از لباس ها اتومات از چرخه خارج می شوند وحسابی هزینه هارو می بره بالا یا اینکه با نارضایتی مشتری بتوند ادامه فعالیت بدن

ایده تبلغیاتی: دریکی از این مراکز درمشهد یک سامانه تمام هوشمند طراحی شده است که وقتی مشتری قصد پرو لباس رو دارد بصورت کامل مجازی ولی بسیار دقیق لباس شبه سازی در تن نمایش داده می شود واگر راضی بودن براشون سفارش حاضرمی شود


RE: ايده پردازي تبليغاتي - aaftaab24 - 08-01-2012 10:30 PM

(08-01-2012 06:58 PM)goldmen نوشته شده توسط:  لباس فروشی های بزرگ: یک مشکلی که این طور مراکز دارن پرو لباس هست واگر قرار باشد همه یکبار لباس هارو تن کند بدلیل مسایل بهداشتی وپوشش زیاد بعضی از لباس ها اتومات از چرخه خارج می شوند وحسابی هزینه هارو می بره بالا یا اینکه با نارضایتی مشتری بتوند ادامه فعالیت بدن

ایده تبلغیاتی: دریکی از این مراکز درمشهد یک سامانه تمام هوشمند طراحی شده است که وقتی مشتری قصد پرو لباس رو دارد بصورت کامل مجازی ولی بسیار دقیق لباس شبه سازی در تن نمایش داده می شود واگر راضی بودن براشون سفارش حاضرمی شود

خيلي جالبه اين مطلب رو حدودا يكماه پيش خوندم. فكر ميكنم يكي از فروشگاههاي بزرگ لباس توي كانادا يا آمريكا بود همچين كاري رو ميكردند. ابتدا توسط يك اسكنر اندام مشتري رو تصوير برداري كرده بعد با يك سامانه شبيه سازي مي كردند و لباس متناسب با اون رو از زنجيره هاي فروشگاه سرچ مي كردند. قيمت اسكنر و سامانه شبيه سازي بالا بود.فكر نمي كردم بهمين زودي توي كشور ما هم بياد!


RE: ايده پردازي تبليغاتي - درناز - 08-01-2012 11:48 PM

(08-01-2012 06:58 PM)goldmen نوشته شده توسط:  لباس فروشی های بزرگ: یک مشکلی که این طور مراکز دارن پرو لباس هست واگر قرار باشد همه یکبار لباس هارو تن کند بدلیل مسایل بهداشتی وپوشش زیاد بعضی از لباس ها اتومات از چرخه خارج می شوند وحسابی هزینه هارو می بره بالا یا اینکه با نارضایتی مشتری بتوند ادامه فعالیت بدن

ایده تبلغیاتی: دریکی از این مراکز درمشهد یک سامانه تمام هوشمند طراحی شده است که وقتی مشتری قصد پرو لباس رو دارد بصورت کامل مجازی ولی بسیار دقیق لباس شبه سازی در تن نمایش داده می شود واگر راضی بودن براشون سفارش حاضرمی شود

این که خیلی عالییه آخه منم بوتیک دارم البته فعلا و بزودی کارمهمتری رو شروع میکنم ولی این موضوع همیشه منو رنج میداد. الان یه ایده به ذهنم خطور کرد. فکر میکنم اکه همین موردو بیارم تو شهر خودمون حسابی استقبال بشه. کاش در موردش اطلاعات داشتم.


RE: ايده پردازي تبليغاتي - goldmen - 08-02-2012 12:33 AM

اين سامانه خيلي وقت هست در مشهد راه اندازي شده اونم به گفته يكي از آشناها كه ازش خريد داشته براي لباس مهماني زنانه
خودم حتما يكسر ميرم واطلاعات تكميليتر رو ميزارم


RE: ايده پردازي تبليغاتي - aaftaab24 - 08-02-2012 02:01 AM

عينك فروشي: دقيقا چيزي شبيه به همين اسكنر و نرم افزار هم براي فروش عينك استفاده ميشه. به اين شكل كه ابتدا صورت شخص اسكن ميشه بعد مدلهاي مختلف عينك روي اون آزمايش شده و خود شخص ميتونه به سليقه خودش بهترين رو انتخاب كنه.


RE: ايده پردازي تبليغاتي - aaftaab24 - 08-02-2012 04:23 PM

گل فروشي: يه گل فروش آمريكايي ابتكار جالبي بكار برده بود كه براي روز مادر يه اعلان زده بود با اين مضمون هر بچه اي كه يه اسلحه اسباب بازي به گل فروش تحويل بده يك شاخه گل براي مادرش توي اين روز دريافت ميكنه،و با اين كارش بدليل ترويج فرهنگ صلح و دوستي به جاي خشونت در سطح شهر محبوبيت زيادي پيدا كرده بود.


RE: ايده پردازي تبليغاتي - aaftaab24 - 08-10-2012 12:54 AM

شركت توليد كننده كفش كتاني:شركت بريتيش نايتز در يك حرکت جالب مسابقه ای با عنوان "بدبوترين جوراب هاي جهان" برگزار كرد.ده برنده اول،افرادي كه بدبوترين جوراب ها را مي فرستادند براي مدت 3 سال برنده كفش هاي كتاني بريتيش نايتز ميشدند.اجراي اين ايده به شكل مسابقه بدليل داشتن مايه طنز موفقيت خوبي كسب كرد.


RE: ايده پردازي تبليغاتي - aaftaab24 - 08-11-2012 03:59 PM

شركت يا دفتر بيمه:پرسنل شركت يا دفتر بيمه مي توانند در موقعيت هاي مختلف براي بيمه شده ها كارتي حاوي تبريك يا احساس همدردي بفرستند(حداقل در مورد بيمه هاي اختياري). بطور مثال فرض كنيد پاي شما در يك سانحه شكسته شده است و شركت بيمه به خوبي از اين اتفاق مطلع است.آنها حتي مي دانند كه شما در كدام بيمارستان بستري هستيد. اما هيچكدام از كاركنان آن شركت براي شما كارتي با اين عنوان كه "اميدوارم به زودي خوب شويد!" نمي فرستد.
در مورد شركت هاي بيمه چون خدماتي كه ارائه مي دهند تقريبا يكسان هست و رقابت زياد من فكر مي كنم رفتار پرسنل فاكتور فوق العاده مهمي براي جذب مشتريه البته منظورم نشون دادن يك احساس ساختگي نيست.يك مثال ميزنم. چند وقت پيش يكي از آشنايان ما تمام مدارك شناسايي ،دسته چك و ماشينش رو گم كرده و بخاطر اين مشكل خيلي آشفته بود.من و اون با هم به شركت بيمه ايي كه ماشينش اونجا بيمه بود مراجعه كرديم. براي دريافت راهنمايي هاي بيشتر پيش مدير عامل رفتيم. متاسفانه بعد از بازگو كردن اتفاق توي چهره مدير عامل احساس همدردي كه نبود ،چشماهاش از خوشحالي برق مي زد. هيچگونه راهنمايي براي صدور مجدد بيمه نامه هم نميكرد. و ميگفت كه با شما مثل كسي برخورد ميشه كه اولين بار ميخواهد ماشينش رو بيمه كنه.ما هم بدون هيچ معطلي از اونجا بيرون اومديم و ديگه هيچ وقت براي بيمه كردن ماشينهامون به اون شركت مراجعه نكرديم.