سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران
چگونه خدمات خود را گارانتی کنیم؟ - نسخه قابل چاپ

+- سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران (http://forum.unc-co.ir)
+-- انجمن: بخش اعضای سایت (/forumdisplay.php?fid=105)
+--- انجمن: مشاوره با اساتید (/forumdisplay.php?fid=127)
+--- موضوع: چگونه خدمات خود را گارانتی کنیم؟ (/showthread.php?tid=13727)



چگونه خدمات خود را گارانتی کنیم؟ - mrriporter - 07-19-2015 07:32 PM

با سلام. عید بر همه ی شما مبارک باشد.

سوال من این است که چگونه می توانیم خدمات خود را در سایتمان تضمین کیفیت کنیم؟ آیا صرف نوشتن اینکه ما خدمات خود را گارانتی می کنیم و یک نماد تضمین خدمات بزنیم روی خدمات در سایت کافی است یا قانون خاصی دارد؟ من سایت دی جی کالا را بررسی کردم چیزی از جایی نداشت فقط خودش نوشته بود.

پیشاپیش از پاسخ هاتون متشکرم


RE: چگونه خدمات خود را گارانتی کنیم؟ - اقاي ايـــده - 07-19-2015 08:52 PM

خير بصورت معمول اينگونه نيست كه فقط يك متن بزنيد
يا خودتان اون محصول را توليد يا وارد ميكنيد كه در اين صورت تضمين ميكنيد كه كالا رو گارانتي ميكنيد
يا با شركت هاي معتبر گارانتي همكاري ميكنيد
فرضا قطعات كامپيوتر يا موبايل كه شركت هاي مثل اواژنگ اون رو گارانتي ميكنند و مواردش رو انجام ميدند

اينكه فقط يك متن باشد شايد تا مدتي كافي باشد اما وقتي يكي دچار مشكل شد و شما نتوني رسيدگي كنيد
ابروي سايت خواهد رفت و اين به شما ضربه خواهد زد

اگر اين مورد برايتان مهم هست در غير اين صورت كه هيچي


RE: چگونه خدمات خود را گارانتی کنیم؟ - reza.rs - 07-19-2015 10:13 PM

به نظر من:
- گرفتن نماد اعتماد می تونه اعتبار زیادی به سایت بده.
- اگر محصول شما آموزشیست. الان اون هایی که می خوان طولانی مدت کار کنند و سایت معتبری تشکیل بدن میان می گن شما اگر این محصول به دردت نخورد یا فکر می کنی که محصول ضعیفی بوده می تونی بدون چون و چرا پولتو پس بگیری. این خیلی به مشتری اعتماد می ده. مطمئن می شه سرش کلاه نمی ره و واقعا پول رو برای یک محصول با کیفیت می ده. حالا صدی دو نفر هم بگن آقا پول ما رو پس بده به جایی برنمی خوره.
- همین طور من یک فروشگاهی دیدم که البته آدم باسوادی اون رو ایجاد کرده بود چون مقاله هاشو خونده بودم ولی زیاد هدفش این نبود که از فروشگاه پولی دربیاره و برای همین محصولات زیادی نداشت. اسم فروشگاهش رو گذاشته بود تراست زون. تراست یعنی اعتماد. این فروشگاه این طور کار می کرد که اول افراد دانلود می کردن بعد اگر راضی بودن از محصول مبلغ ذکر شده رو واریز می کردن. برای دانشجوها هم 50% تخفیف گذاشته بود. این ایده ایده خوبی بود چون به شدت نشان از درستکار بودن صاحب سایت داره. و باعث جلب اعتماد کاربران می شه. حالا ایده من برگرفته از همین ایده: یک سری محصولات دانلودی به این صورت عرضه بشن. و محصولات اصلی به صورت dvd و با گارانتی برگشت وجه در صورت عدم رضایت. این طوری به شدت این فروشگاه اعتمادزایی کرده.


RE: چگونه خدمات خود را گارانتی کنیم؟ - mrriporter - 07-19-2015 10:43 PM

دوستان کار من خدمات است نه محصول. همانطور که در سوال مطرح کردم چگونه خدماتم را گارانتی کنم؟ خودم که بررسی کردم فهمیدم هر کسی خودش می تونه برای خدماتش گارانتی بده. با تشکر


RE: چگونه خدمات خود را گارانتی کنیم؟ - اقاي ايـــده - 07-19-2015 11:06 PM

(07-19-2015 10:43 PM)mrriporter نوشته شده توسط:  دوستان کار من خدمات است نه محصول. همانطور که در سوال مطرح کردم چگونه خدماتم را گارانتی کنم؟ خودم که بررسی کردم فهمیدم هر کسی خودش می تونه برای خدماتش گارانتی بده. با تشکر

شامل همون مورد اولي ميشه كه گفتم
خودتان تضمين ميكنيد حكايت همان حرف مرد حرف هست
اين مورد خيلي بهتر هست
فقط عمل هم بشود
درضمن سايت رو مجهز به سيستم نظردهي هم بكنيد كه افراد اگر تشكر يا نقد ميكنند افراد ديگر ببنيد
اين خيلي ميتونه كمك كنه


RE: چگونه خدمات خود را گارانتی کنیم؟ - mrriporter - 07-19-2015 11:33 PM

شامل همون مورد اولي ميشه كه گفتم
خودتان تضمين ميكنيد حكايت همان حرف مرد حرف هست
اين مورد خيلي بهتر هست
فقط عمل هم بشود
درضمن سايت رو مجهز به سيستم نظردهي هم بكنيد كه افراد اگر تشكر يا نقد ميكنند افراد ديگر ببنيد
اين خيلي ميتونه كمك كنه

---------------------------------------------------------

ممنون آقای ایده. شما کلا همیشه باش چون واقعا راحت میشیم. دست شما درد نکنه. بله این موضوع تضمین کیفیت به شدت اثر گذاشته. بله حتما باید عمل بشود وگرنه بعد از یک مدت کوتاه دیگر روزی کسب نخواهم کرد. من چیزی را تضمین می کنم که می توانم انجام دهم. با تشکر از همه ی شما دوستان به ویژه آقای ایده