خوب با اجازه ی ادمین بزرگوار و عزیز و دوستان ، مشاوره ی انلاین تو بخش خودرو هم راه بندازیم .
منو که میشناسید . عاشق خودرو هستم . گفتم یه بخش راه بندازیم تا مشاوره خرید خودرو بدیم .
خودرو های نو : میخواین خودرو ی خشک بخرید ، اسم بدید مشاوره بگیرید با عکس + تست خودرو
خودرو های دست دوم : اطلاعات بدید با عکس های 360 درجه خودرو با کیفیت بالا . تو خودرو های مدل بالا هم ، اطلاعات و عکس بدید و اگه خواستید ، در محل هم میتونم با کمک دوستان سایت



، تست رنگ و تصادف انجام بدیم.
اطلاعات عمومی : اطلاعات عمومی مثل بهترین موقع خرید خودرو ، فروش دستگات تست رنگ ، اموزش واردات خودرو گذر موفت و پلاک ملی و ...
فعلا که رایگان هست تا اکه استقبال شد بره تو بخش vip

ممنون دوستان
آقا اولین مشتریت خود من هستم.
یکم برام در رابطه با امکانات و قدرت جنسیس بگو و اونو برام با فورد موستانگ مقایسه کن.
و قیمت فورد موستانگ پلاک شده در ایران رو هم بهم بگو.
ممنون
(10-04-2011 10:06 PM)atreeeshgh نوشته شده توسط: [ -> ]آقا اولین مشتریت خود من هستم.
یکم برام در رابطه با امکانات و قدرت جنسیس بگو و اونو برام با فورد موستانگ مقایسه کن.
و قیمت فورد موستانگ پلاک شده در ایران رو هم بهم بگو.
ممنون
خب داشتم با مگس های حجره ور میرفتم اولین مشتریم رسید :
موستانگ تو ایران پلاک نمیشه . خودرو های امریکایی و اسرائیلی تو ایران پلاک نمیشن . البته ، یه قول هایی دادن برای ازاد سازی امریکایی ها . اگه ازاد بشه میتونی ماستانگ ( موستانگ ) 6 سیلندر رو پلاک کنی .
اما جنسیس : موتور 6 سلیندر با پاشش چند نقطه ای سوخت داره . قدرت موتورش با سبک شدن بدنه نسبت به جنسیس چار درب از 290 به 306 یا همون 310 اسب بخار افزایش پیدا کرده است . 6 دنده ی اتوماتیک زد اف المان رو داره که بی نظیرش میکنه . نمونه ی وارد شده به ایران Gs هست و نمونه ی دیگری هم داره که توسط بعضی وارد کننده وارد شده به اسم Se که موتور 4 سیلندر 2 لیتری داره . که حدود 40 تومن قیمت داره . مصرف سوختش بین 15 تا 18 تا متغیره رینگ های 18 داره که میتونی بعد خرید با 22 عوضشون کنی . مانیتور نداره یه مانیتور کوچولو داره که اطلاعات حیاتی توش نوشته شده . امکانات زیادی نداره ، صندلی هاش اکثرا دستی ولی چرمی هستن ، کولرش بعضا دستی و بعضا اتومات هستن و سانروف هم بعضی هاشون داره و بعضی نداره . در هر صورت ماشین خوب و پر فروشی هست و افت قیمت زیادی واسش اتفاق نمی افته .
مزایا : طراحی زیبا ، موتور قوی ، امکانات مناسب ، شتاب و هندلینگ عالی ، دیفرانسل عقب
معایب : برند هیوندای ، عدم استفاده از توربوشارژر تو موتور ، مصرف سوخت بالا ، عدم قیمت گذاری مناسب
رقبا در ایران : بی ام و 330 کوپه و رنو لاگونا
اما موستانگ در اصل رغیب جنسیس نیست . گذر موقت هاشم اینقدر زیاد شده که دیگه خیلی ها مثل من به قیافش عادت کردن . اما دو تا مدل داره ، 8 سیلندر 4.7 لیتری تمام الومینیومی 310 اسب بخاری و نمونه 6 سیلندر 210 اسب بخاری .
البته این ها نمونه ی استاندارد هستن ، نمونه هایی داره که تا 1000 اسب بخار هم قدرت دارند . به هر حال ماسل هست و حرفی برای جنسیس باقی نمیزاره . از نظر امکانات خوبه و بد نیست ولی کسی به امکانات ماسل ها کار نداره .
رقبا : دوج چلنجر
مزایا : امریکایی بودن ، قدرت بالای موتور
معایب : مصرف بالای بنزین ، عدم پلاک شدن
سبحان جان بسيار بخش جذاب و مفيدي خواهد بود ان شاا..
مشتري پايت خواهم بود...
راستي اين جنسيس آقا مهدي و اون ماستانگ عكس ندارن بزاري ما هم ببينيمشون!!اونجوري بحث كاملتر ميشه عزيز..
بعدشم مگه هيونداي عيبه من كه خيلي حال ميكنم با اين برند!!!
زنگ تفریح :
ترنج جان ناصر خسرو وقتی داشت از این فروم میشد تو سفر نامش نوشت :
تاپیکی نبود که در ان اقا مهدی نباشد و در پی ان حرفی ، سخنی ، کامنتی ، عکسی و ... در مورد جنسیس البالویی رنگشان به میان نیاید
من نگفتم هیوندای بده . هیوندای تازه شروع کرده و راه بلندی داره تا بشه بی ام و و فورد و بنز و لگسوز . دقیقا تداعی گر 30 سال پیش تویوتا ولی با سرعتی بیشتر از تویوتا .
میگن وقتی هیوندای سوناتا دو نسل قبل سال 2004 اومد امریکا ، خودروی ارزو ها بود . البته نه اون ارزویی که تو ذهنته ، ارزوی اینکه خوب راه بره ، هی نره تعمیرگاه ، هی سروصدا نده و ... الان نسل جدیدش که تو خیابون های ایران هم زیاده ، پر فروش تر از تویوتا کمری و هوندا اکورد تو امریکاست . چندین جایزه گرفته و ... مسلما نسل بعد سوناتا ، اصلا قابل مقاسه با این سوناتای الانی نیست . هیوندای تو 10 سال ، اندازه ی 15 سال شرکت تویوتا راه رفت و 10 سال دیگه باید بگذره تا بشه چیزی مثل تویوتا و 50 سال بگذره تا بشه رقیب بنز و بی ام و و ائودی و 30 سال بگذره تا بشه ماسل .
هیوندای تو بازار جهانی خودرویی 24 میلیونی با 306 اسب بخار قدرته . یعنی هیولا . ولی تو ایران ، خودرویی 70 میلیونی هست . که اونتو فقط از نظر قیمتی به غول ها نزدیک میکنه نه از نظر کیفیتی .
راستی اگه بخواین ، حدود 10-15 هزار دلار بیشتر خرج کنی میتونی ماستانگ 2011 بخری . GT با موتور 5 لیتریش ، 410 اسب بخار قدرت داره . اونی که اطلاعاتش رو داده بودم مدل 2010 بود .
جنسیس :
نمونه فول اپشن :
اما اینم رقیب اصلی به ترتیب جنسیس و موستانگ :
![[تصویر: Renault-Laguna_Coupe_2009_photo_04.jpg]](http://photo.netcarshow.com/Renault-Laguna_Coupe_2009_photo_04.jpg)
رنو لاگونا ، الماسی از دیار گرانترین مارک ها و زیبا ترین جاها یعنی فرانسه .
![[تصویر: Dodge-Challenger_SRT8_392_2012_photo_09.jpg]](http://photo.netcarshow.com/Dodge-Challenger_SRT8_392_2012_photo_09.jpg)
هیولایی از غرب وحشی ...
دکی جون تو رخ ماشینو ببین آدم کف می کنه.
چطور میشه من از این ماشین تعریف نکنم.
فعلا دارم با پرشیا حال می کنم تا برسم به عشقم(البته ماله رفیقمه ولی منو رفیقم نداریم باهم استفاده می کنیم)
(10-05-2011 01:07 AM)atreeeshgh نوشته شده توسط: [ -> ]دکی جون تو رخ ماشینو ببین آدم کف می کنه.
چطور میشه من از این ماشین تعریف نکنم.
فعلا دارم با پرشیا حال می کنم تا برسم به عشقم(البته ماله رفیقمه ولی منو رفیقم نداریم باهم استفاده می کنیم)
ماشین تعریفم داره ! 306 اسب قدرتشه ....
پرشیا خوبه ، البته به سه شرط :
1. گیربکسش با مال زانتیا عوض شه
2: شمع هاش اسپرت شه . فیوز هاش عوض شه یه دیاگ استاندارد هم بره و چیپش هم دوباره نوشته شه
3: ارتفاش کم شه ، رینگ 18 بندازی زیرش .
گزینه ی 1 و 3 رو داره
و بنده یکبار با این ماشین تا 200 پر کردم اونم تو اتوبان.
درضمن فنرهاشم مغناطیسیه
اره پرشیا ماشین تیزی هست . پسر خاله ی من با کمری هر چی زور زد نتونست بیشتر از 195 تا پر کنه . یه پرشیا که سه تا اصل رعایت بشه تو ش، 220 تا رو پر میکنه .