سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: کنجکاوی در مورد شرکت های دانش بنیان
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
سلام به مولتی میلیاردرهای آینده ی ایران زمین10_004

خیلی وقته در مورد ساختار شرکت های دانش بنیان کنجکاوم!
فعلاً چند تا سؤال دارم که ازتون میخوام راهنماییم کنید.


اگه کسی ایده یا اختراعی داشته باشه و طرحش واقعا توجیه اقتصادی داشته باشه،
چطور باید برای تولید انبوه و ... دنبال حامی و سرمایه گذار بگرده؟
آیا مرجع خاصی برای این منظور وجود داره؟


علاوه بر این اگه کسی سرمایه ای داشته باشه و بخواد اون رو تو حوزه ی اقتصاد دانش بنیان سرمایه گذاری کنه چطور میتونه دنبال یه طرح مناسب بگرده که تأیید شده و توجیه پذیر باشه؟
یادم رفت بگم: اگه اینجا برای این تاپیک مناسب نیست لطفاً به انجمن مرتبط منتقل کنید.
متاسفانه شرکت دانش بنیان پشتیبانی ضعیفی داره ....... بهتره حضوری بری شرکتشون یا تلفونی تماس بگیری این سوال ها رو بپرسی ....... بهترین کار اینه حضوری بری .
با سلام
باید اول حوزه پژوهشی مورد نظرتون رو انتخاب کنید .پشتیبانی از شرکت های دانش بنیان عمدتا در مراکز رشد یا پارک های علم وفناوری اتفاق می افته که وابسته به دانشگاهها هستند و هر دانشگاهی در حوزه مشخص شده ای عمل می کنه.
عمده پشتیانی در اختیار گذاشتن دفتر کار و امکانات اداری رایگان برای 2 سال ابتدای شروع کاره . این شرکت ها به صورت مادام العمر معاف از مالیات هستند و مرکز رشد کلاسهای لازم برای راه اندازی کسب و کار رو از مسائل حقوقی گرفته تا مسائل تخصصی برای کارمند های این شرکت ها رایگان یا با هزینه بسیار کم برگزار می کنه.
و کمک می کنه برای گرفتن وام . البته ریز کارها در مراکز مختلف با هم فرق داره که باید از همون مرکز پرسید اما در صورت تایید طرح شما امکان استفاده ار امکانات مراکز رو دارید.
لینک مرجع