10-20-2013, 01:54 PM
(10-20-2013 12:57 PM)ahmad rezaee نوشته شده توسط: [ -> ]مهمترین نکته در دنیای اقتصاد و فروش کنونی ، شناسایی محصول و جلب اعتماد مشتریان است .
کسب اعتبار برند با تبلیغات برندینگ و با هزینه هایی بالا صورت می گیرد ، اما ذکر یک نکته
اینکه تمامی این هزینه ها در ابتدا پرداخت نمی شود ، مثلاً برای هزینه کرد چندین میلیارد
تومان تبلیغات ، معمولاً یکساله و یا دوساله پرداخت می کنند ، اما فروش بعد از این تبلیغات
در درصد بالایی باقی می ماند که کلیه هزینه های جاری را به مدت طولانی جواب می دهد
و سود سرشاری را نصیب صاحبان برند می کند .
برای محصولات دیگر نیز مشتریان با ذکر یک اشاره از اینکه مثلاً محسن محصولات دیگری نیز دارد ، روند فروش آن را با یک تجربه حسی به انجام می رساند .
بله دقيقا براي برند سازي از اين روش استفاده ميكند
اين روشي كه جايزه داده مي شود بيشتر معروف هست به روش بانكي
توجه كردين كه هرموقع بانك ها به كسري نقدينگي ميخورند سريع تبليغ ميكند ويك هجمي پول براي بانك جذب مي كنند
اين روش هم در تبليغات جوايزي هست كه با دادن جوايز به يكباره همه نگاه هارو به خودشان جذب مي كنند وباعث ايجاد تنش مثبت به نحو اون شركت مي شود
ولي اينكه اين همه هزيه يكجا بشود تا چنين تشني ايجاد شد مبحث اصلي ماست....
لطفا دوستان وعزيزان بيشتر فعاليت كنند ونظر هاي شخصي وبرداشت هاي آزاد خودشان را ازين مدل تبليغات ها بيان كنند
متشكرم