سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: بررسي تبليغات شركت ها
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2
(10-20-2013 12:57 PM)ahmad rezaee نوشته شده توسط: [ -> ]مهمترین نکته در دنیای اقتصاد و فروش کنونی ، شناسایی محصول و جلب اعتماد مشتریان است .
کسب اعتبار برند با تبلیغات برندینگ و با هزینه هایی بالا صورت می گیرد ، اما ذکر یک نکته
اینکه تمامی این هزینه ها در ابتدا پرداخت نمی شود ، مثلاً برای هزینه کرد چندین میلیارد
تومان تبلیغات ، معمولاً یکساله و یا دوساله پرداخت می کنند ، اما فروش بعد از این تبلیغات
در درصد بالایی باقی می ماند که کلیه هزینه های جاری را به مدت طولانی جواب می دهد
و سود سرشاری را نصیب صاحبان برند می کند .

برای محصولات دیگر نیز مشتریان با ذکر یک اشاره از اینکه مثلاً محسن محصولات دیگری نیز دارد ، روند فروش آن را با یک تجربه حسی به انجام می رساند .

بله دقيقا براي برند سازي از اين روش استفاده ميكند
اين روشي كه جايزه داده مي شود بيشتر معروف هست به روش بانكي
توجه كردين كه هرموقع بانك ها به كسري نقدينگي ميخورند سريع تبليغ ميكند ويك هجمي پول براي بانك جذب مي كنند
اين روش هم در تبليغات جوايزي هست كه با دادن جوايز به يكباره همه نگاه هارو به خودشان جذب مي كنند وباعث ايجاد تنش مثبت به نحو اون شركت مي شود
ولي اينكه اين همه هزيه يكجا بشود تا چنين تشني ايجاد شد مبحث اصلي ماست....


لطفا دوستان وعزيزان بيشتر فعاليت كنند ونظر هاي شخصي وبرداشت هاي آزاد خودشان را ازين مدل تبليغات ها بيان كنند
متشكرم

موج هاي آبي
اين اسم روتو اين چند سال خيلي شنيديد وحتي مسيرتان به مشهد مقدس هم خورده باشد يكبار حداقل ازاين مكان ديدن كردين
اولين وبزرگترين مجتمع تفريحي ابي كشور
اين شركت بعد از شروع به كار درمشهد وايران با استمرار در تبليغات هدفمند وبهينه هرچند شركت هاي رقيب نيز درمشهد ايجاد شد ولي توانستد از سرتاسر كشور براي خودش مشتريان ومتقاضيان ثابت تهيه كند
به طوري كه حتي مشهدي ها موج هاي آبي لقب امام رضا(ع) دوم رو دادن
تبليغات اين شركت نظير:
تبليغات هدفمند در تلويزيون
روزنامه ها ونشريات
اينترنت
تخفيفات به موقع وفصلي
اضافه كردن به موقع خدمات وتنوع سرسره ها

اين شركت نسبتا يكي از شركت هاي موفق ايران در زمينه تبليغات درچند سال اخير بوده است
راز اين موفقيت بيشتر در استمرار تبليغات بود
اكثر شركت هابه محض اينكه مشتريان نسبتا زياد مي شود تبليغات رو فراموش ميكند براين باور كه بر رقبا پيروز شدن ولي غافل ازاينكه رقبا نيز درحال تبليغ كردن براي جذب بيشتر مشتري هست. وبصورت الاكلنگي مشتريان بين شركت ها در حركت هستند
استمرار باعث مي شود كه مشتريان ثابت وهميشگي داشته باشيم وبراي مشتريان كه تازه توليد مي شود ويا تصميم قطعي نگرفتن با ديگر شركت هاي رقيب وارد عرضه رقابت تبليغاتي وخدماتي بشويم



نويسنده: احمد قدسي فاروجي
منبع: انجمن كارآفريني ميلياردهاي آينده ايران
صفحه ها: 1 2
لینک مرجع