سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: جذب 200 هزار مشتری در یک روز توسط یک دختر 16 ساله
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2
بلیر فلاور،16 ساله و کاربر ویدوئی وبلاگ ها، ویدوئی را در سایت یوتوپ از " shoes of prey" به نمایش گذاشت. Shoes of prey سایتی است که به خانم ها این امکان را می دهد که طرح کفش مورد استفاده خود را طراحی کرده و آن را سفارش دهند.
به گزارش بانکی دات آی آر ، این دختر 16 ساله ،بازدیدکنندگان ویدویو خودرا تشویق به خلق طرح مورد علاقه شان در این سایت کرده است تا به ازاء ارسال آن ها به عنوان نظر و پیشنهاد برای ویدیو اش ، برنده یک کفش آن هم به صورت مجانی شوند. بدین ترتیب ویدئوی او با بیش از 450000 بازدید کننده که تنها 200000 تای آن ها در یک روز صورت گرفته بود، در صدر پر بیننده ترین عناوین در یوتوپ قرار می گیرد.
این ویدیو مبتکرانه موجب شد تا مدیریت سایت با بلیر تماس بگیرند و برای او یک جف کفش به عنوان هدیه ارسال کند.البته کار وی فراتر از انتظار مدیران سایت کارکرد داشت.
هرچند تعداد بسیار کمی از آن بازدید ها منجر به فروش واقعی شد، زیرا بسیاری از بازدید کنندگان ویدوئوی بلیر دخترانی بودند با حدود سنی 13 تا 17 سال که عموما به کارت های اعتباری والدین خود دسترسی نداشتند. به هر حال صاحب امتیاز shoes of prey از این عمل بسیار هیجان زده و خوشحال شد.
این ماجرا نشان دهنده این امر است که تا چه حد یک رسانه اجتماعی می تواند مایه حیرت و رقابت برای یک فعالیت اقتصادی کوچک باشد. از طرفی در سراسر جهان،در میان انبوهی از بازدیدکنندگان، می تواند از هر یک برای خود فرصتی را خلق کند و از سوی دیگر چگونگی اجرای آن نیز بعضی مواقع پیچیده است ، زیرا لزوما این امر منجر به افزایش فروش نمی شود.
[تصویر: 16-Year-Old-Girl-Fuels-Small-Shoe-Sites-...y-Ever.jpg]
این فوق العاده است
به قول آنتونی رابینز بیایید سعی کنیم از زندگیمان یک شاهکار بسازیم.
خیلی جالب بود راستش من خیلی وقته از زندگی ناامید شدم چون یک ساله بیکارم
یک ایده کوچک باعث چنین جرقه ای شد ه است.فکر کرد و عمل کرد.همین.
وای چه خلاق
هم ایده تولید کفش به سفارش مشتری جالب بوده هم نوع بازاریابی و تبلیغ!
فقط کافیه یه بار از این ایده ها به ذهنمون خطور کنه ، فکر کنم دیگه کار تمومه ، میلیاردر شدیم رفتیم پی کارمون Hiker
عـــــــــــــــــــــــالی بودش
فقط امیدوارم که منم یه روز یه میلیاردر واقعی بشــــــــــــــم
میگم اینو یا من نفهمیدم یا جور در نمیاد.

به ازاء ارسال آن ها به عنوان نظر و پیشنهاد برای ویدیو اش ، برنده یک کفش آن هم به صورت مجانی شوند


این همه آدم دیدن. یک چهارمشونم بخوان طرح و پیشنهاد بدن و کفش مجانی بگیرن میشه خدا تومن پول. پس این مدل تبلیغات ضررش بیشتر از سودشه.
صفحه ها: 1 2
لینک مرجع