08-11-2013, 04:42 PM
فلسفه ديزاين Apple در آگهيهاي جهاني برند
فلسفه ديزاين Apple در آگهيهاي جهاني برند
دوشنبه 10 تیر 1392
Apple با راهاندازي يك كمپين تلويزيوني جهاني فلسفه ديزاين خود را بيان كرده و به رويكرد خود در ديزاين محصولات براي تسهيل سبك زندگي كاربران ميپردازد. به نظر ميرسد كه هدف از اين كار كسب مجدد فروش و استقبالي باشد كه سامسونگ آن را از دست او گرفته است.
اين آگهيها ديزانرها را به هنرمند و صنعتكار تشبيه كرده و آنها را مبتكر و مهندس ميدانند. آگهي تبليغاتي جديد Apple بر روي راه اندازي محصولاتي خاص تمركز كرده است.
آگهيهاي تلويزيوني با آگهيهاي مطبوعاتي چاپ شده و طولاني حمايت خواهند شد. در آنها جملاتي نظير اينها مطرح ميگردند: "اين همان چيزي است كه اهميت دارد. تجربه يك محصول جديد. آيا اين محصول زندگي را راحتتر خواهد كرد؟ آيا سزاوار آن هست كه از رده خارج شود؟ ما زمان زيادي را صرف چند چيز بزرگ كرديم تا به اين حد رسيديم كه هر چه ميسازيم زندگي افراد را تسهيل ميكند."
اين آگهيهاي تبليغاتي همچنين شعار Apple در كاليفرنيا را مطرح ميكنند.
Apple اميدوار است كه اين آگهي تبليغاتي بتواند پس از يك دوره تحمل فشار رو به رشد از سوي سامسونگ فروش را بالا ببرد. سامسونگ برتري خود نسبت به Apple در بازار گوشي هوشمند را در سه ماه اول سال 2013 توسعه داد.
اين كمپين توسط آژانس تبليغاتي TBWA\Media Arts Lab اجرا شد.
http://www.marketingweek.co.uk

فلسفه ديزاين Apple در آگهيهاي جهاني برند
دوشنبه 10 تیر 1392
Apple با راهاندازي يك كمپين تلويزيوني جهاني فلسفه ديزاين خود را بيان كرده و به رويكرد خود در ديزاين محصولات براي تسهيل سبك زندگي كاربران ميپردازد. به نظر ميرسد كه هدف از اين كار كسب مجدد فروش و استقبالي باشد كه سامسونگ آن را از دست او گرفته است.
اين آگهيها ديزانرها را به هنرمند و صنعتكار تشبيه كرده و آنها را مبتكر و مهندس ميدانند. آگهي تبليغاتي جديد Apple بر روي راه اندازي محصولاتي خاص تمركز كرده است.
آگهيهاي تلويزيوني با آگهيهاي مطبوعاتي چاپ شده و طولاني حمايت خواهند شد. در آنها جملاتي نظير اينها مطرح ميگردند: "اين همان چيزي است كه اهميت دارد. تجربه يك محصول جديد. آيا اين محصول زندگي را راحتتر خواهد كرد؟ آيا سزاوار آن هست كه از رده خارج شود؟ ما زمان زيادي را صرف چند چيز بزرگ كرديم تا به اين حد رسيديم كه هر چه ميسازيم زندگي افراد را تسهيل ميكند."
اين آگهيهاي تبليغاتي همچنين شعار Apple در كاليفرنيا را مطرح ميكنند.
Apple اميدوار است كه اين آگهي تبليغاتي بتواند پس از يك دوره تحمل فشار رو به رشد از سوي سامسونگ فروش را بالا ببرد. سامسونگ برتري خود نسبت به Apple در بازار گوشي هوشمند را در سه ماه اول سال 2013 توسعه داد.
اين كمپين توسط آژانس تبليغاتي TBWA\Media Arts Lab اجرا شد.
http://www.marketingweek.co.uk