سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: برند سازی = راه نجات اقتصاد ایران
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
36بابک بادکوبه ، از فعالان برندسازی در ایران ، طی نامه ای به دکتر حسن روحانی ، یکی از راه های مهم برای خروج کشور از تنگناهای اقتصادی را برندسازی عنوان کرد و نوشت:

جناب آقای روحانی عزیز
رئیس جمهوری اسلامی ایران

ریاست جمهوری تان مبارک ، ایران تان آباد

زیاد وقت تان را نمی گیرم و یکراست می روم سراغ اصل مطلب.
می دانم و می دانید که اقتصاد کشورمان را مشکلات پرشماری احاطه کرده است که بیکاری ، ضعف صادرات و عدم توازن تجاری ، تنها بخشی از آن است.

آقای روحاني عزيز! ما كلي ثروت كشف نشده در ايران داريم كه اگر اين ثروتها شناسايي و عرضه شود ، با سرعتی بیش از آنچه تصورش می رود می توانیم از این وضعیت نجات پیدا کنیم.
یکی از راه هایی که در دنیا ، آزموده شده و امتحانش را خوب پس داده ، "برندسازی" است.

اگر ما بتوانیم چند ده عنوان را با یک برنامه ریزی جدی ، در طول 4 یا 8 سال ریاست جمهوری شما برند کنیم، می توانیم به عبور از اقتصاد تک محصولی امیدوار باشیم.

اوباما رييس جمهور امريكا مهمان هاي خود را به همبرگر آمريكايي يا شيريني دونات دعوت مي كند، آي پد هديه مي دهد يا در شبكه اجتماعي امريكايي عضو مي شود و در موتور جست و جوی كشورش جست و جو مي كند.

نخست وزيرژاپن براي تحول فرهنگي كشورش در تيزر تبليغاتي فرهنگي بازي مي كند.

حالا نوبت جهش خارق العاده ايران است با برند سازی:

- شايسته است رييس جمهور ايران ،يك برند شود (برند سازي شخصي).

- شهرهاي ايران هر كدام جداگانه شايسته هستند برندي جهاني شوند؛ مانند اصفهان،شیراز،کاشان،تبریز و ...(برند سازي شهري)

- انواع خوراكي و غذاها با كمپين هاي منسجم تبليغاتي و ترويجي مي توانند برند شوند؛ مانند چلوکباب،کوفته،دیزی و ...(برند سازي خوراكي)

- انواع صنايع دستي و محصولات انحصاري ايران مي تواند برند شود؛ مانند گليم-جاجيم-مينا كاري...

- انواع محل ها ،موزها كاخ ها و بناهاي ايران برند شوند؛ مانند ارگ ها ، برج آزادي،كاخ گلستان ، حمام فين و ...)

- در انواع صنايع برند سازي شود: خودرو،لوازم خانگي صنايع پيشرفته،نرم افزار و ...

- پرچم ايران برند شود.

و آنگاه ايران است كه برند مي شود و شاهد رشد تصاعدي و غير قابل تصوری خواهيم بود.

امروز كشور كره دارايي ناملموسي كه از انواع لوازم خانگي(مانند ال جيو سامسونگ) و خودرو(مثل كيا و هيونداي) كسب كرده بيش از دارايي ملموس است.

به قول سهراب سپهري: گل شبدر چه كم از لاله قرمز دارد؟
اگر برندسازی و تبلیغات علمی،حرفه ای و اصولی شود ، سوهان حاج حسین و پسران چه کم از دونات آمریکا دارد؟
خودروسازی های ما ، اگر بروز شوند و عقب افتادگی هایشان را جبران کنند و با مدیریت علمی اداره شوند چه کم از هوندا و هیوندای دارند؟
دیزی چه کم از پاستای ایتالیا دارد؟
کباب کوبیده چه کم از سوشی دارد؟
...
وقت برند سازی و جهانی شدن و آگاهی از درک جهان از خدمت و محصول رسیده است
برندسازی بهترین و جالب ترین و هیجان انگیزترین حرفه و تخصص در دنیا می باشد
هر حرفه و شغلی داشته باشید بایستی از چهارراه برنسازی عبور و تا به میدان برندسازی برسید و به سوی تضمین موفقیت کسب و کار حرکت نمایید

بسیار عالی و مفید بود
(08-11-2013 04:05 PM)مهرشاد میردائمی نوشته شده توسط: [ -> ]36بابک بادکوبه ، از فعالان برندسازی در ایران ، طی نامه ای به دکتر حسن روحانی ، یکی از راه های مهم برای خروج کشور از تنگناهای اقتصادی را برندسازی عنوان کرد و نوشت:

جناب آقای روحانی عزیز
رئیس جمهوری اسلامی ایران

ریاست جمهوری تان مبارک ، ایران تان آباد

زیاد وقت تان را نمی گیرم و یکراست می روم سراغ اصل مطلب.
می دانم و می دانید که اقتصاد کشورمان را مشکلات پرشماری احاطه کرده است که بیکاری ، ضعف صادرات و عدم توازن تجاری ، تنها بخشی از آن است.

آقای روحاني عزيز! ما كلي ثروت كشف نشده در ايران داريم كه اگر اين ثروتها شناسايي و عرضه شود ، با سرعتی بیش از آنچه تصورش می رود می توانیم از این وضعیت نجات پیدا کنیم.
یکی از راه هایی که در دنیا ، آزموده شده و امتحانش را خوب پس داده ، "برندسازی" است.

اگر ما بتوانیم چند ده عنوان را با یک برنامه ریزی جدی ، در طول 4 یا 8 سال ریاست جمهوری شما برند کنیم، می توانیم به عبور از اقتصاد تک محصولی امیدوار باشیم.

اوباما رييس جمهور امريكا مهمان هاي خود را به همبرگر آمريكايي يا شيريني دونات دعوت مي كند، آي پد هديه مي دهد يا در شبكه اجتماعي امريكايي عضو مي شود و در موتور جست و جوی كشورش جست و جو مي كند.

نخست وزيرژاپن براي تحول فرهنگي كشورش در تيزر تبليغاتي فرهنگي بازي مي كند.

حالا نوبت جهش خارق العاده ايران است با برند سازی:

- شايسته است رييس جمهور ايران ،يك برند شود (برند سازي شخصي).

- شهرهاي ايران هر كدام جداگانه شايسته هستند برندي جهاني شوند؛ مانند اصفهان،شیراز،کاشان،تبریز و ...(برند سازي شهري)

- انواع خوراكي و غذاها با كمپين هاي منسجم تبليغاتي و ترويجي مي توانند برند شوند؛ مانند چلوکباب،کوفته،دیزی و ...(برند سازي خوراكي)

- انواع صنايع دستي و محصولات انحصاري ايران مي تواند برند شود؛ مانند گليم-جاجيم-مينا كاري...

- انواع محل ها ،موزها كاخ ها و بناهاي ايران برند شوند؛ مانند ارگ ها ، برج آزادي،كاخ گلستان ، حمام فين و ...)

- در انواع صنايع برند سازي شود: خودرو،لوازم خانگي صنايع پيشرفته،نرم افزار و ...

- پرچم ايران برند شود.

و آنگاه ايران است كه برند مي شود و شاهد رشد تصاعدي و غير قابل تصوری خواهيم بود.

امروز كشور كره دارايي ناملموسي كه از انواع لوازم خانگي(مانند ال جيو سامسونگ) و خودرو(مثل كيا و هيونداي) كسب كرده بيش از دارايي ملموس است.

به قول سهراب سپهري: گل شبدر چه كم از لاله قرمز دارد؟
اگر برندسازی و تبلیغات علمی،حرفه ای و اصولی شود ، سوهان حاج حسین و پسران چه کم از دونات آمریکا دارد؟
خودروسازی های ما ، اگر بروز شوند و عقب افتادگی هایشان را جبران کنند و با مدیریت علمی اداره شوند چه کم از هوندا و هیوندای دارند؟
دیزی چه کم از پاستای ایتالیا دارد؟
کباب کوبیده چه کم از سوشی دارد؟
...
وقت برند سازی و جهانی شدن و آگاهی از درک جهان از خدمت و محصول رسیده است

با تشکر از مطالب جالب و به جایتان
آیا شخص خودتون پیرامون همین موضوع برندسازی اطلاعاتی دارید؟
چند سوال داشتم. اگر دوستان اطلاعاتی دارند اعلام بفرمایند لطفا
مرسی
ممنون
اگر همین تاپیک یا یک تاپیک جدید رو به برندسازی نوین اختصاص بدهید عالی میشه
سلام دوستای خوبم ...من حاضرم یه تاپیک جدید در رابطه با برند سازی مدرن درست کنیم .....هر کی حاضره تایید کنه ....مرسی
(08-12-2013 07:10 PM)مهرشاد میردائمی نوشته شده توسط: [ -> ]سلام دوستای خوبم ...من حاضرم یه تاپیک جدید در رابطه با برند سازی مدرن درست کنیم .....هر کی حاضره تایید کنه ....مرسی

بسیار عالیه..
درود
بی صبرانه منتظر پست های جدید در رابطه با برند سازی هستم.
به نظرم در ایران خیلی جای فعالیت و پیشرفت داره.
تایید شدی قبلا داداش.
http://forum.unc-co.ir/showthread.php?ti...#pid104625
حمید جان تا حدودی آره اگه کمکی از دست من بر بیاد در خدمت شما هستم.
لینک مرجع