سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: کرم حلزون، یک کلاهبرداری میلیاردی
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
تبلیغات تلویزیونی روی بعضی از اقشار جامعه خیلی تاثیر گذاره و اونهم از نوع م/ا/ه/و/ا/ر/ه ایش ( از دیدگاه م/ا/ه/و/ا/ر/ه ایها ایرانیا کور و کچل و شل و ول و معتاد و... هستند که باید یکاری براشون کرد )، مدتی هست کرم حلزون در صدا و سیما تبلیغ میشه و خوب با وعده های کذایی ( که حالا فهمیدن دروغه ) فروشی میلیاردی کرده .اما حالا :
معاون امور غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت: به علت ضعف نظارت در تولید کرم حلزون و ادعاهای اثبات‌نشده در تبلیغات این کرم، تولید این محصول آرایشی در کشور متوقف شد.

محمدرضا فاضلی افزود:‌ کرم حلزون در گذشته از سازمان غذا و دارو مجوز داشته است اما به علت ضعف نظارت دانشگاه علوم پزشکی البرز کمیته فنی قانونی سازمان غذا و دارو هفته گذشته رأی به توقف تولید این محصول داد.

معاون سازمان غذا و دارو گفت: هنوز مجوز تولید این محصول باطل نشده اما باید بررسی‌های کاملی در مورد تولید این محصول و ادعاهای آن که در تبلیغات تلویزیونی دیده می‌شود، انجام شود.

وی افزود: اشکالی که اکنون وجود دارد قصوری است که در نظارت بر تولید این محصول وجود داشته است و مجوزها در گذشته بدون بررسی دقیق صادر شده است.

فاضلی ادامه داد: از طرف سازمان غذا و دارو نیز نامه‌ای هم به سازمان صدا و سیما زده‌ایم که تبلیغات این محصول فعلاً متوقف شود.

معاون امور غذایی و آرایشی بهداشتی سازمان غذا و دارو اضافه کرد: تبلیغات این محصول در صدا و سیما در مورد اثرات کرم حلزون کاذب و نادرست است و ادعاهایی که در این تبلیغات می‌شود، اثبات نشده است ضمن اینکه مستندات لازم برای تولید این محصول و اثرات آ‌ن به وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی البرز ارائه نشده است.

وی گفت: البته توزیع این محصول آرایشی در شبکه رسمی توزیع و داروخانه‌ها وجود نداشته است و فقط از طریق تبلیغات تلویزیونی و به صورت تلفنی این محصول فروش داشته است.


نکته جالب اینکه : تو کارخانه تولید این کرم اثری از عصاره حلزون و لانونین ( که تو تبلیغات می گفتند ) دیده نشده .
منبع : تابناک ( به اختصار)

چند روز پیش همین صدا و سیما تو برنامه شوک هم سایت انجمن رو فعال در زمینه ش/ر/رط ب/ن/د/ی توی فوتبال نام برده .
خوب بابا یکم تحقیق کنید .
از اطلاع رسانیتون متشکرم!
هر چند تقلب در تمام دنیا وجود داره با تمام شدت و ضعفش.
اما صدا و سیما نباید دندان طمع نشون میداد و این مزخفاتو پخش میکرد برای چند اوشلوق که بعدا" هرچه کاسبه با شرف از این بی اعتمادی ضرر کنن.
من خیلی ناراحت بودم وقتی اخبار تمام نشده بود تمام شبکه ها این تبلیغ نشان میدادن. خیلی متاسفام برای صدا و سیما که حداقل یه تحقیقی نکرد27
ممنون از اطلاع رسانیتون چون کم کم برای خریدش وسوسه شدم
پس اینا که هنوز دارن تبلیغ می کنن!!؟؟؟
به گفته خودشون هنوز براشون احراز نشده .
تابحال دقت کردین که:
اون آقا که توی اولین تبلیغات کرم، متخصص (یا دکتر یا هرچی دیگه) بود، توی تبلیغ کفش هم متخصص بود! حالا این اشکالی نداره!
دوتا خانوم قبلا توی تبلیغات هود و یخچال و ... (در شبکه بازار) بودن، هر دوتاشون اینجا کرم خریدن و راضی هستن، داداش یکیشون دستگاه دراز و نشست گرفته و راضیه، چاقو هم خریدن و راضین، تابه یا قابلمه (دقیقا یادم نیست چی بود Yosef.gif ) هم خریدن و راضین ... !!! یعنی چند نفر با گریم های مختلف توی کل تبلیغاتشون مشترک بودن!
لااقل از چند نفر بیشتر توی تبلیغاتشون استفاده نکردن که اینقدر تابلو نباشه! اگرچه مردم هم زیاد هوشیار نیستن!
مرسی از مطلبتون من مهندسی پلیمر میخونم خلاصه بهتون بگم که ادعاهای کرم حلزون تا حدود زیادی غیرممکنه.A00 (20)
لینک مرجع