سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: کمک در مورد ساخت
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
سلام خدمت همگی. دوستان من برای انجام یه طرحی نیاز به یکی قالب پلاستیکی دارم. یعنی اینجوری بگم میخوام یه قالبی رو برام با پلاستیک بزنن. میخواستم ببینم باید کجا کمک بگیرم؟ آیا دستگاه خاصی داره؟ کی میتونه راهنمایم کنه.
سلام
براي طراحي قالب و ساخت آن بايد به كارگاهاي قالبسازي يا بعضي از كارگاهاي تراشكاري بريد و از نظر آكادميك هم بايد به مهندس مكانيكي كه در زمينه ساخت قالب تجربه داره مراجعه كني.
دوست عزیز...کارگاه هایی که اقدام به قالبسازی و تولید نمونه شما بهرحال هر طوری میخواد باشه تو شهر ها زیاد هستند ....تو تهران که این چیزها زیاده ولی الان حضور ذهن ندارم....شما سعی کنید نزدیک خودتون یه کارگاه تزریق و قالبگیری پلاستیک گیر بیارید بهشون پیشنهاد کار بدید .....مطمئنا اونها هم از پول بدشون نمیاد کارتون رو انجام میدن............
موفق و پیروز باشید
سلام
من مهندس مکانیک هستم برای ساخت یک قطعه پلاستیکی به روش تزریق باید اول قالب آن را ساخت من توانایی طراحی و ساخت قالب را دارم. برای تولید هم می توانید از کسانی که دستگاه تزریق دارند کمک بگیرید و به صورت ضربی (هر ضرب قالب) هزینه مشخص می شود. ولی در نظر داشته باشید که تیراژ قطعه شما بایستی به تعدادی باشد که هزینه ها را پوشش دهد. اگر بدانم تعداد قطعه ای که مدنظر است چند تاست و چه مشخصاتی (رنگ و وزن و...) دارد بیشتر می توانمم کمک کنم. حتی اگر بخواهید آنالیز قیمت آن را هم برایتان حساب میکنم که ببینید از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه است یا خیر.
لینک مرجع