سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: نياز به سرمايه گذار
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
با سلام
من از مدتها پيش كار بر روي وبسايتهايي در زمينه گردشگري و تجارت الكترونيك رو شروع كردم و به اميد خدا و كمك تيم برنامه نويسي وب سايتها تا چند روز ديگر در دسترس قرار مي گيرد.
تا اينجا كار بنده مبلغ 8 ميليون تومان هزينه هاي مربوط به راه اندازي و طراحي اسكريپت اين سايتها را پرداخت كرده ام از اين به بعد اين وبسايت ها بنا به نوع فعاليتشان نياز به تبليغات در فضاي مجازي و همچنين تبليغات محيطي دارند كه بنا به ارزيابي هاي بنده در ابتداي كار رقمي در حدود 20 ميليون براي نزديك به سه ماه نخست هزينه دارد.
در خصوص نوع درامدزايي نيز پيش بيني هاي كاملا كارشناسانه و تحقيق شده حكايت از درآمد 70 الي 100 ميليون توماني در سال نخست دارد كه با شيبي در حدود 30 درصد در سالهاي بعد رو به افزايش خواهد بود.
البته ايده هاي ضميمه طرح و چشم انداز گسترش سايت در سالهاي بعد نيز حكايت از افزايش رشد درآمد در سالهاي آينده را خواهد داشت.
تماس با بنده: 09192995235
لطفا دوستاني كه قصد جدي براي سرمايه گذاري دارند تماس بگيرند.
جزئيات طرح در تماس تلفني بيان نخواهد شد.
لطفا یکی از سایت ها را معرفی کنید و ادرس بدهید
دوست عزيز سايتها در حال آماده شدن هستند و همانطور كه كه در بالا گفتم بخشي از جزئيات طرح هستند كه به اين شكل قابل بيان نيستند. فقط پس از صحبتهاي پيش زمينه و ايجاد اطمينان بين طرفين طرح قابل ارائه خواهد شد.
لطفا در صورتي كه قصد همكاري با ما را داريد شرايطتون رو اعلام بفرماييد.
چه جوري ميشه با شما همكاري كرد؟
لطفا شما امكانات و شرايط خودتون رو اعلام بفرماييد و يا در صورت امكان با شماره بنده تماس بگيريد.
09192995235
با تلاش بسيار بالاخره سرمايه گذار پا كار و مطمئني پيدا كردم. اميدوارم هر چه سريعتر قراردادمون رو امضا كنيم و مطمئن كار رو شروع كنيم.

راستي از دوستان سايت كسي در تنظيم قرار داد مي تونه كمكم كنه؟؟
لینک مرجع