سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: موفقیت با ذهن ناخودآگاه در خواب
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
اتفاقات زمان بیداری، بازتابی از افکار خوب یا بد در ذهن ناخودآگاه در شب قبل است. اگر زمان خوابیدن، به اتفاقات بد بیاندیشید و فکر کنید که چطور از پس مشکلات روز بعد خود برمی آیید، فردا روز بدی برایتان خواهد بود
.
در صورتی که فکرهای خوب در زمان خواب و اینکه امکان چه اتفاقات خوبی در روز بعد وجود دارد، روزی شاد و پر از انرژی برایتان خواهد ساخت.

بهترین فعالیت ضمیر ناخودآگاه وقتی است که ذهن هوشیار غیر فعال یا در حالت خواب باشد. راه رسیدن به موفقیت بهره گیری از حالت خواب است. قبل از خواب، پیام مثبت و مطلوب خود را به ذهن ناخودآگاهتان بدهید. وقتی به خواب میروید، این پیام در ذهن شما ساکن میشود و حتی می تواند پیام های منفی قبلی را از بین ببرد.

البته می توانید چنین پیام هایی را در زمان های دیگر به ذهنتان بدهید اما بهترین زمان وقتی است که می خواهید بخوابید. در زمان خواب، ضمیر آگاه شما نمی تواند مانعی بوجود آورد. شما بارها سعی کرده اید که کاری را انجام دهید اما در عمل کارها را به تاخیر می اندازید زیرا انگیزه انجام آنرا ندارید.

وقتی می خواهید یک هدف را دنبال کنید، تصویری ذهنی از تحقق آن در ذهن ناخودآگاه خود بسازید. تمامی احساس خوبی که با رسیدن به آن هدف دارید را متصور شوید. سپس وقتی می خواهید آنرا در واقعیت عملی کنید، در می یابید که آنچه قبلا شما را متوقف می کرد از بین رفته است.

شما با رسیدن به خواسته خود دوباره احساس شادی و سرور بسیاری خواهید .
سلام
بسیار مفید بود.
ممنون دوست گرامی
لینک مرجع