سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: لحظه های آرام و رمانتیک با شمع‌های مناسب..........
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
شمع میراث نیاکان ماست، که شب‌های خودشون رو زیر نورش می‌گذروندن. قدرت برق نتونست این میراث قدیمی رو ازمون بگیره و شمع از یه وسیله حیاتی برای زندگی بعد از غروب خورشید، حالا به یه وسیله تزئینی برای آرامش و تلطیف فضا تبدیل شده.

این تغییر هیچی از ارج و قرب شمع‌ها کم نکرده و هنوز جایگاه قابل دفاعی تو زندگی ما دارن، به شرط اینکه بدونیم چه شمعی رو کجا استفاده کنیم.

اگه فرم، رنگ و عطر شمع متناسب با فضاهای متفاوت خونه‌مون باشه هیچ وقت زندگی‌مون رو از این منابع عشق و نور خالی نمی‌ذاریم.


برای اتاق نشیمن هیچ شمعی مناسب‌تر از شمع‌های مخروطی شکل با عطر مرکبات یا چوب ساج و عطرهای خنک نیست.
رنگ این شمع‌ها رو متناسب با اثاثیه اتاق نشمین انتخاب کنید و از شمع‌هایی که عطر سنگین یا عطر مواد خوراکی استفاده نکنید.


بهترین جا برای شمع‌هایی که عطر میوه، قهوه، وانیل و مواد دیگه خوراکی دارن تو آشپزخونه است.
شمع‌های خوشگلی با عطر دل‌انگیز شیرینی دارچینی و یا عطر کدو تنبل هستن که بیشتر از هر جایی به آشپزخونه میان. رنگای تند و گرم هم برای محیط آشپزخونه مناسبن.


ورود شمع‌هایی که الان برای آشپزخونه معرفی کردیم، به اتاق غذاخوری ممنوعه. بوی این شمع‌ها با بوی غذایی که دارید می‌خورید قاطی می‌شه و خب ترکیب بوی جوجه و گلابی اصلا چیز جالبی نیست.
همین‌طور شمع‌هایی که بوی قوی گل دارن هم انتخاب خوبی نیستن. شمع‌هایی که برای میز غذا مناسبه که سبک‌ترین و خنک‌ترین اسانس رو داشته باشه. شمع سفید و بی‌بو هم گزینه بدی برای روی میز غذا نیست.


و اما می‌رسیم به اتاق خواب که بیشتر از هر فضایی باید آرام‌بخش و لطیف باشه. شمع‌هایی با عطر اسطوخودوس، وانیل، اکالیپتوس و نعناع یا گل‌هایی مثل شب‌بو، یاس یا رز که خاصیت آرامبخشی دارن، بهترین شمع‌ها برای اتاق خواب هستن. رنگ این شمع‌ها سفید، سبز یا آبی هم اگه باشه که دیگه نور علی نور می‌شه.


حموم و دستشویی هم با حضور شمع‌ها تبدیل به فضای بهتری می‌شه. نور و عطر شمع‌ها می‌تونه پاکیزگی و طراوت رو توی این محیط‌ها القا کنه. عطر شمع‌های نعنایی و لیمویی انتخاب خوبی برای این فضاهاست. برعکس چیزی که به نظر میاد عطرهای سنگین برای سرویس‌های بهداشتی مناسب نیست
لینک مرجع