05-04-2013, 09:02 PM
سلام دوستان
درزمینه ی بازاریابی ، استادی داشتیم که میگفت: بیلبوردها،تبلیغات تلویزیونی،تبلیغات رادیویی وهرگونه تبلیغی فقط برند می سازد.
توجه کنید فقط برند ساخته میشود.
یعنی اینکه محصولی بفروش نمیرود فقط آن محصول شناخته تر و شناخته تر می شود!
![[تصویر: th?id=H.4994034309203591&pid=1.7]](http://ts4.mm.bing.net/th?id=H.4994034309203591&pid=1.7)
پس محصول کجا فروش می رود؟
بینید اساسا فروش درلحظه ی فروش ، بفروش می رسد ، یعنی زمانیکه مشتری علاقمند به خرید و برطرف کردن نیاز خود به فروشگاه می رود، برای برطرف کردن آن پی محصول مرتبط با آن می گردد، حال با این توضیح مثال زیر را ببینید:
مشتری: آقا سس دارید؟
فروشنده: بله ، بفرمایید، چه سسی می خواهید؟
مشتری: مایونز
فروشنده: در یخچال هست،می توانید بردارید
مشتری دراینجا ، حواسش به تبلیغات انجام شده نیست ، فقط برای خرید سس در یخچال رو بازمیکند و سس رو برمیدارد!
معدود مشتریانی پیدا میشوند که دنبال برند خاصی هستند: برای نمونه به مثال زیر نگاه کنید:
مشتری: آقا سس مهرام دارید؟
فروشنده: نه،ندارم
مشتری: مرسی و خداحافظ!
فروشنده: نه،صبرکنید این سس هم با کیفیت دارم ،می تونید امتجان کنید.
یه توضیح کوچولو بدم، الان تبلیغات دلپذیر و بهروز زیاد شده ، اما رقیب دیرین آنها "مهرام" تبلیغی نمی کند ، پس چرا مشتری دنبال سس مهرام میگردد؟
پاسخ یک چیز بیشتر نیست!
...............تبلیغات کلامی.............
![[تصویر: th?id=H.4530465662174036&pid=1.7]](http://ts1.mm.bing.net/th?id=H.4530465662174036&pid=1.7)
بله خرید در لحظه ی فروش وتلبغات کلامی بفروش انجام می شود.
دوستان همراه موفقیت من! بازاریابی شبکه ای یک نوع تبلیغات کلامی بوده که درلحظه ی آخرفروش به کمک مشتری می رود.
شادباشید.
دوست عزیز!
اگردرمورد بازارایابی شبکه ای اطلاعات کمی دارید به صفحه ی مختص بازاریابی شبکه ای بروید.
درزمینه ی بازاریابی ، استادی داشتیم که میگفت: بیلبوردها،تبلیغات تلویزیونی،تبلیغات رادیویی وهرگونه تبلیغی فقط برند می سازد.
توجه کنید فقط برند ساخته میشود.
یعنی اینکه محصولی بفروش نمیرود فقط آن محصول شناخته تر و شناخته تر می شود!
پس محصول کجا فروش می رود؟
بینید اساسا فروش درلحظه ی فروش ، بفروش می رسد ، یعنی زمانیکه مشتری علاقمند به خرید و برطرف کردن نیاز خود به فروشگاه می رود، برای برطرف کردن آن پی محصول مرتبط با آن می گردد، حال با این توضیح مثال زیر را ببینید:
مشتری: آقا سس دارید؟
فروشنده: بله ، بفرمایید، چه سسی می خواهید؟
مشتری: مایونز
فروشنده: در یخچال هست،می توانید بردارید
مشتری دراینجا ، حواسش به تبلیغات انجام شده نیست ، فقط برای خرید سس در یخچال رو بازمیکند و سس رو برمیدارد!
معدود مشتریانی پیدا میشوند که دنبال برند خاصی هستند: برای نمونه به مثال زیر نگاه کنید:
مشتری: آقا سس مهرام دارید؟
فروشنده: نه،ندارم
مشتری: مرسی و خداحافظ!
فروشنده: نه،صبرکنید این سس هم با کیفیت دارم ،می تونید امتجان کنید.
یه توضیح کوچولو بدم، الان تبلیغات دلپذیر و بهروز زیاد شده ، اما رقیب دیرین آنها "مهرام" تبلیغی نمی کند ، پس چرا مشتری دنبال سس مهرام میگردد؟
پاسخ یک چیز بیشتر نیست!
...............تبلیغات کلامی.............
بله خرید در لحظه ی فروش وتلبغات کلامی بفروش انجام می شود.
دوستان همراه موفقیت من! بازاریابی شبکه ای یک نوع تبلیغات کلامی بوده که درلحظه ی آخرفروش به کمک مشتری می رود.
شادباشید.
دوست عزیز!
اگردرمورد بازارایابی شبکه ای اطلاعات کمی دارید به صفحه ی مختص بازاریابی شبکه ای بروید.