سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: مشتری وتبلیغات کلامی
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
سلام دوستان
درزمینه ی بازاریابی ، استادی داشتیم که میگفت: بیلبوردها،تبلیغات تلویزیونی،تبلیغات رادیویی وهرگونه تبلیغی فقط برند می سازد.
توجه کنید فقط برند ساخته میشود.
یعنی اینکه محصولی بفروش نمیرود فقط آن محصول شناخته تر و شناخته تر می شود!
[تصویر: th?id=H.4994034309203591&pid=1.7]

پس محصول کجا فروش می رود؟
بینید اساسا فروش درلحظه ی فروش ، بفروش می رسد ، یعنی زمانیکه مشتری علاقمند به خرید و برطرف کردن نیاز خود به فروشگاه می رود، برای برطرف کردن آن پی محصول مرتبط با آن می گردد، حال با این توضیح مثال زیر را ببینید:
مشتری: آقا سس دارید؟
فروشنده: بله ، بفرمایید، چه سسی می خواهید؟
مشتری: مایونز
فروشنده: در یخچال هست،می توانید بردارید
مشتری دراینجا ، حواسش به تبلیغات انجام شده نیست ، فقط برای خرید سس در یخچال رو بازمیکند و سس رو برمیدارد!
معدود مشتریانی پیدا میشوند که دنبال برند خاصی هستند: برای نمونه به مثال زیر نگاه کنید:
مشتری: آقا سس مهرام دارید؟
فروشنده: نه،ندارم
مشتری: مرسی و خداحافظ!
فروشنده: نه،صبرکنید این سس هم با کیفیت دارم ،می تونید امتجان کنید.

یه توضیح کوچولو بدم، الان تبلیغات دلپذیر و بهروز زیاد شده ، اما رقیب دیرین آنها "مهرام" تبلیغی نمی کند ، پس چرا مشتری دنبال سس مهرام میگردد؟
پاسخ یک چیز بیشتر نیست!

...............تبلیغات کلامی.............

[تصویر: th?id=H.4530465662174036&pid=1.7]


بله خرید در لحظه ی فروش وتلبغات کلامی بفروش انجام می شود.
دوستان همراه موفقیت من! بازاریابی شبکه ای یک نوع تبلیغات کلامی بوده که درلحظه ی آخرفروش به کمک مشتری می رود.
شادباشید.

دوست عزیز!

اگردرمورد بازارایابی شبکه ای اطلاعات کمی دارید به صفحه ی مختص بازاریابی شبکه ای بروید.
خوب چطوریه این ویژگی رو در خودمون تقویت کنیم؟؟
(10-22-2013 03:51 PM)mohsenhmt نوشته شده توسط: [ -> ]خوب چطوریه این ویژگی رو در خودمون تقویت کنیم؟؟

بنظر بنده تنها راه آن ایجاد ارتباط قوی و صمیمی با مشتری می باشد.
لینک مرجع