سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: خبرهایی ازبیست وششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2
خوب دوستان نمایشگاه کتابی که انقدر با ذوق منتظر آمدنش بودیم الان 4 روزه که افتتاح شده توی این تاپیک هر کس هر خبر جالب یا هر رخداد جالبی که توی این نمایشگاه شنیده، خونده یا دیده درج کنه

پیرمردعاشق بازهم به‌‌نمایشگاه آمد

در یکی از بخش‌های فضای باز نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، نویسنده کتاب «بالاتر از مجنون» کتاب خود را به صورت دستفروش به عابران و بازدیدکنندگان می‌فروشد. او سال گذشته هم کتاب خود را به همین شیوه به مردم می‌فروخت.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، سبحان عبداللهی، پیرمردی از روستای خورق از توابع تربت حیدریه است که در یکی از زوایای فضای باز مصلی و محل برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، روی بلوک جدول نشسته و بساط نسخه‌های کتابش را روبروی خود روی زمین پهن کرده است.

این پیرمرد که دارای سواد قرآنی است، نیمی از اشعار حافظ را از حفظ دارد و با اتکا به این میزان از دانش، کتابی به نام «بالاتر از مجنون» نوشته است که نظم و نثر در آن، ضمیمه یکدیگر است و در کنار هم قرار دارند.عبداللهی درباره کتابش به خبرنگار مهر می‌گوید: ابتدای کتاب داستان عاشق شدن خودم در تربت حیدریه و زمانی که به تهران آمدم، است. در کنار داستانم اشعار عاشقانه سعدی و حافظ را آورده‌ام که تاثیرگذاری ماجرا را بیشتر می‌کند. کتابم برای اولین بار در سال 86 توسط نشر دانشوران رشید چاپ شد و سال 89 به چاپ پنجم رسید.

این نویسنده می‌گوید: هر نوبت چاپ این کتاب با شمارگان 3 هزار نسخه منتشر شد، اما ناشر چاپ چهارم را با تیراژ 6 هزار بیت چاپ کرد. در حال حاضر از چاپ پنجم کتاب 480 نسخه مانده که آمده‌ام، آن‌ها را در نمایشگاه بفروشم.وی درباره دلیل دستفروشی کتابش در نمایشگاه گفت: ناشرم امسال در نمایشگاه حضور ندارد. یکی از نویسندگان آشنا هم به من گفت می‌رود تا ببیند می‌تواند غرفه‌ای خالی مهیا کند که باهم کتاب‌هایمان را در آن بفروشیم یا نه. فروش کتاب این روزها سخت شده است.

وقتی کتاب را به کتابفروشی‌ها می‌برم می‌گویند کتابت را به امانت بگذار؛ در صورت فروش نصف قیمتش را ما برمی‌داریم. در صورتی که استقبال خوبی از این کتاب شد و ناشر شمارگان تیراژ را در چاپ چهارم بالا برد. جوانان زیادی به واسطه داستان عشقی کتاب، از آن استقبال کرده بودند. بنابراین اگر خودم کتاب‌هایم را بفروشم، به نفعم خواهد بود.

شور و حال مردم در نمایشگاه بین‌المللی كتاب تهران
بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی كتاب تهران كه از صبح دیروز چهارشنبه در محل مصلای بزرگ تهران كار خود را آغاز كرده، دارای شور و حال خاصی است و اقشار مختلف مردم بخصوص دانشجویان و دانش آموزان استقبال خوبی از این نمایشگاه كردند.
به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی كتاب تهران در دومین روز كاری خود، شلوغ و پر جنبش و جوش بود.

حضور اقشار مختلف مردم بخصوص دانشجویان و دانش آموزان در این نمایشگاه با گذشت تنها یك روز از آغاز بكار آن، چشمگیر بود.

همچنین از صبح امروز برخی از افراد در قالب گروهای دانشجویی از سراسر كشور برای خرید كتاب در نمایشگاه حضور یافتند.

در این نمایشگاه كه چهار هزار و 145 ناشر داخلی و خارجی شركت دارند، 445 هزار عنوان كتاب ارائه شده است.

بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی كتاب تهران عصر روز سه شنبه دهم اردیبهشت با حضور محمود احمدی نژاد رئیس جمهور رسما افتتاح و از صبح روز چهارشنبه آغاز بكار كرد كه تا روز شنبه بیست و یكم اردیبهشت پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.
چند خبر کوتاه از نمایشگاه:

به گزارش روز جمعه ایرنا از این نمایشگاه، بخش ناشران بین الملل بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، میزبان غرفه ویژه «خلیج فارس» است تا نقشه های تاریخی خلیج فارس با بیش از 50نقشه از آثار نقشه نگاران دوره رنسانس را به نمایش درآورد.



این مجموعه شامل بیش از هشت هزار و 500 نقشه و سند معتبر تاریخی درباره خلیج فارس، ایران و منطقه خاورمیانه است و تعدادی از این نقشه ها برای نخستین بار در معرض دید عموم قرار می گیرند.







** مشاور بخش چاپ و نشر بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، از برگزاری نشست های تخصصی و عمومی در غرفه صنعت چاپ، برای آشنایی با فرآیند تولید کتاب از طراحی تا صحافی خبر داد.



به گفته «احمد علمشاهی» سالن معرفی صنعت چاپ از بخش های جنبی نمایشگاه امسال است که ضمن ارایه نمای کلی از روند چاپ و تولید کتاب، میزبان برگزاری نشست های عمومی و تخصصی است.







** ˈپایگاه استنادی علوم جهان اسلام(I.S.C) برای نخستین بار در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران شرکت می کند تا برترین دانشگاه ها و محققان جهان اسلام را در بخش بین الملل معرفی کند.



پایگاه استنادی علوم جهان اسلام با بررسی مقالات و مجلات علمی این کشورها، برترین آثار علمی و پژوهشی را انتخاب و بارگذاری می کند. همچنین بهترین دانشگاه ها، مولفان، موسسات پژوهشی و مقالات جهان اسلام در این پایگاه معرفی می شوند.







** مرکز اورژانس تهران با حضور در بیست وششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به تمامی مراجعه کنندگان به کلینیک های سیار مستقر در نمایشگاه کتاب خدمات رایگان ارایه می دهد.



به گفته «رضا صمد پور» مسئول هماهنگی و جانشین عملیات اورژانس تهران، در نمایشگاه کتاب امسال، روزانه بیش از 60 نفر از نیروهای این مرکز با استقرار در مصلای تهران به بازدیدکنندگان خدمت رسانی می کنند.
امروز رفتیم نمایشگاه جاتون خالی

کلی عنوان دیدم که باید بخریمش به شما هم چندتاشا پیشنهاد می دم
دوستان عزیز
لطفا اگر در نمایشگاه کتابی بنظرتان جالب بود و یا خریدید را معرفی کنید (با آدرس غرفه) تا سایر دوستان هم در صورت تمایل خرید داشته باشند.
تشکر
من کتاب بهترین کاسب قرن رو میخوام....

کسی خریده حتما بگه
امروز کتاب "خواب زمستانی" / گلی ترقی/ نشر نیلوفر / چاپ هفتم را خریدم
چند نام کتاب هم یادداشت کردم تا در روزهای آتی بخریم
من فردا میرم نمایشگاه با یه عالمه اسم کتاب و آدرس نشر بر می گردم شب براتون می نویسمممممممممم Yosef.gif Yosef.gif
من هم جمعه ، چند ساعتی تهران بودم ، و برای کاری به نمایشگاه اومدم
مجموعه کتاب های گرافیک روژیناک رو خریدم
فقط اسم اون غرفه رو یادم نیست که بگم
صفحه ها: 1 2
لینک مرجع