سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: چرا سالنامه اهداف؟ یک میلیاردر اینده باید عمرنامه اهداف داشته باشه
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
این همون سورپرایزیه که دیشب قرار بود تو نشست سی و سه پل مطرح کنم ولی فرصت نشد
دوستان برنامه ریزی و تعیین اهداف سالانه برای افراد عادی مثل دانش اموزان و دانشجویان و کارمندانه کسی که میخواد میلیاردر اینده باشه باید اهداف کوتاه مدت میان مدت و بلندمدت داشته باشه که برنامه سالانه کوتاه مدت، برنامه 4-5 ساله میان مدت و برنامه 40-50 ساله بلند مدته یعنی کسی که میخواد میلیاردر بشه باید بدونه یه سال دیگه چی میخواد و کجاس همینطور 4 سال دیگه و حتی 40 ساله دیگه کجا خواهد بود بر این اساس بنده پیشنهاد میدم علاوه بر سالنامه که ضروریه دوستان یه عمرنامه(سررسید 40ساله!) هم تهیه و اونو از الان تکمیل کنن عمرنامه یا عمرنگار چیست: (توضیحات از سایت مربوطه)
عمرنامه در يک کلام دفتری است برای ثبت و برنامه ريزی کليه اطلاعات و امور مهم شما حتی برای 40 سال که از دو قسمت زير تشکيل شده است:

قسمت اول که یک سررسید 40 ساله است و می توان در آن کليه اطلاعات و امور خود را برای يک عمر برنامه ريزی کرد

قسمت دوم شامل فرمها و جداولی خاص برای ثبت اطلاعات مهمی است که همواره در طول زندگی به آنها نياز داريم و متمرکز بودن آن اطلاعات در يک جای مشخص مانند عمرنامه امکان دسترسی سريع به آنها را برای شما فراهم نموده و از سردرگمی شما جلوگيری به عمل خواهد آورد.

در صورت استفاده از عمرنامه در طول زندگيتان هيچ چيز را فراموش نکرده و از اين مسئله بسیار خرسند خواهيد شد.
خب این هم لینک مشاهده جزئیات و خرید انلاین Sadالبته توصیه میکنم اگه مورد توجه تعداد زیادی از دوستانه گروهی خرید کنین که تخفیف بگیرین)

http://www.omrnameh.ir/

خب دیگه من فعلا برم که از برنامه روز دوم اصفهان جا نمونم البته اگه تا الان ماشین نرفته باشهSmile
سلام
ممنون از سورپرایز مفیدتون، نمیدونم اجازه داشتم پست بزنم یا نه که اگه تسلسل مطالب استارتر رو بهم میزنه با اجازه ایشون ناظم میتونه این پست رو پاک کنه.

در مورد سایت معرفی شده منهم چندماه نمونه صفحاتی که گذاشته بود ذخیره کرده و پرینت گرفتم. به نظرم این اطلاعات و تقویم چند ساله رو براحتی میشه در یه نرم افزار پیاده سازی کرد و ضمن نگهداری آرشیو و بک آپ اون در یه جای امن، همیشه روی گوشی هم به همراه داشت و امکاناتی نظیر آلارم و ... رو هم بهش اضافه کرد.
(الان همین خودش یه ایده میشه برای دوستان برنامه نویسی که سه سوته اپلیکیشنش رو بالا بیارن)

اما در مورد نسخه کاغذی بدون تعارف با توجه به قیمتش، احتمالاً استقبال چندانی نشه که دوستان می تونن با الگوبرداری از اطلاعات اون و همچنین مواردی که خودشون میتونن اضافه کنن چنین چیزی رو بصورت دستی هم بسازن.
موفق باشید
خب سالنامه هم میشه نسخه کاغذی شو نخرید و رو کامپیوتر داشت اما لطف نسخه کاغذی یه چیزه دیگست مثل ای بوک ها که با اومدنشون کتاب کاغذی از بین نرفت
لینک مرجع