دوست عزیز حرفاتون کاملا متین اما مشکلی که تو شهرستان ها هستش اینه که معمولا کمتر حاضرن به سمت جنسای فانتزی برن برعکس تهران به خاطر سرمایه خیلی زیادی که تو تهران هستش(تقریبا 60 درصد کل سرمایه کل کشور)
مثلا خاله خودم تو کار پوشاکه کاراش واقعا تک و کم نظیرن ولی چون می خواد گرون بفروشه و خوب سود بخوره کم تر مشتری ازش می خره یعنی واقعا رنج مشتریاش خیلی محدودن
در حالی که من سرمایه اولیه زیادی ندارم لذا نمی تونم خواب سرمایه زیادی رو هم تقبل کنم از طرفی مگه اصولا برند سازی حتما باید همراه با خورن سود زیاد باشه؟ یعنی نمی شه برندی رو ساخت که قیمتاش مناسب تر باشن؟
نهایتا نهایت احترام رو برای شما و نظراتتون قایلم
(03-18-2013 01:48 AM)rad86 نوشته شده توسط: [ -> ] (03-17-2013 11:46 PM)mortizmortiz نوشته شده توسط: [ -> ]
سلام دوست عزیز
من مغازمو تو شهر مشهد می خوام بزنم
به نظرم روش دوم اینجا بیشتر جواب میده اخه می دونی مشهدیا یکم اقتصادی تشریف دارن
می شه لطفا در مورد انواع جنسایی که بشه تو این مغازه فروخت یکم واسم توضیح بدی؟
می تونم رو کمکت حساب کنم برای خرید جنس از اونایی که از چین وارد می کنن؟
شدیدا ازت سپاسگزارم
با سلام
انتخاب روش فروش با خودتون هست اما فراموش نکنید که تا وقتی در خیابان های شهرتون بنز و بی ام دبلیو می بینید باید مطمئن باشید که پولدارهایی که حاضرن خرج کنند در آنجا هستند و دومین مورد هم اینکه فروش با سود بالا به افراد پولدار خیلی راحتتر هست تا فروش با سود کم به افراد متوسط و چونه زدن و برگردوندن جنس و ....
درضمن در شهرستان ها شما خیلی راحتتر از تهران میتوانید مشهور شوید و عملا برند برای کارتون بسازید.کافیه که چند تا مشتری با قدرت خرید بالا پیدا کنید و خود انها در جمعی که هستند و با چشم و هم چشمی براتون کلی مشتری میارن...میدونید که بستنی کاله برای پخشش از سوپر مارکت های مناطق مرفه نشین تهران شروع کرد و همین باعث شد که خیلی ها به چشم یک بستنی لوکس و با ارزش بهش نگاه کنند و براحتی تونست با این کار پس از مدتی بستنی هایش را در مناطق دیگر تهران و با قیمت بالاتر از بستنی های دیگر بفروشد ؟ برند سازی کلا یکی از موارد مورد علاقه من بود.مردم حاضرن بخاطرش پول خیلی خوبی بدهند و عملا با این کار به همراه جنس برای خودشون یک رضایت داخلی و روحی رو میخرن و به همین خاطر هست که خوب براش پول میدن.حالا منظور حتما برند مثل گوچی نیست.امیدوارم منظورم رو گرفته باشین.یک رستوران مثل فری کثیفه در سهروردی هم با این تعریف برند هست.
باز انتخاب با خودتون هست.به هر حال خیلی ها هم با فروش با سود کم اما تعداد بالا به سرمایه های خوبی رسیدند ، مثل بازاریان.
تنوع اجناس به خودت بستگی داره و اینکه چقدر میخوای پول بریزی تو کار.
بدلیجات و ساعت مچی و کارهای چاپ فانتزی بیشترین سرمایه رو میخواد و اجناس فانتزی چینی سرمایه مناسبی رو میخواد و طبیعتا هرکدوم بسته به میزان سرمایه خوابیده سود متفاوتی خواهند داشت.
برای خرید از وارد کننده ها هم مشکلی نیست.
موفق باشید
[/quote]
دوست عزیز حرفاتون کاملا متین اما مشکلی که تو شهرستان ها هستش اینه که معمولا کمتر حاضرن به سمت جنسای فانتزی برن برعکس تهران به خاطر سرمایه خیلی زیادی که تو تهران هستش(تقریبا 60 درصد کل سرمایه کل کشور)
مثلا خاله خودم تو کار پوشاکه کاراش واقعا تک و کم نظیرن ولی چون می خواد گرون بفروشه و خوب سود بخوره کم تر مشتری ازش می خره یعنی واقعا رنج مشتریاش خیلی محدودن
در حالی که من سرمایه اولیه زیادی ندارم لذا نمی تونم خواب سرمایه زیادی رو هم تقبل کنم از طرفی مگه اصولا برند سازی حتما باید همراه با خورن سود زیاد باشه؟ یعنی نمی شه برندی رو ساخت که قیمتاش مناسب تر باشن؟
نهایتا نهایت احترام رو برای شما و نظراتتون قایلم