04-21-2013, 09:08 AM
در تکمیل سخنان دوستان، اگر کسی تمایل داشت ریز درآمد ها و هزینه هایش را یادداشت کند می تواند از نرم افزار Excel در پکیج Microsoft Office استفاده کند. دو ستون درست کند و هر تب را اختصاص ب یک ماه بدهد. در پایین هر ستون هم یک جمع کل بگذارد و فرمول جمع تمام جدول ها را بدهد. به این ترتیب شما با وارد کردن هر مقدار هزینه روزانه جمع کل اتومات انجام می شود و یک جور یادداشت کردن نیمه اتوماتیک خواهید داشت ک این فایل را می توانید با فلش همراه خود داشته باشید و در مکان های مختلف آپدیت کنید.
پ.ن: البته سایت ها و نرم افزار های زیادی برای نظارت بر دخل و خرج وجود دارند. سایت هایی ک ب صورت آنلاین این خدمت را ب شما ارایه می کنند و بومی هم هستند وجود دارد. از سوی دیگر برنامه هایی هم برای گوشی های هوشمند و حتی غیر هوشمند تولید شده تا بتوانید در هرمکان وهر زمانی دخل و خرج خود را کنترل کنید.
پ.ن۲: مهمترین نکته در این کار ممارست است. اگر وسط کار بیخیال همه چی شوید آنوقت نوشتن و ننوشتن تفاوتی ندارد. تلاش کنید و ممارست داشته باشید.
پ.ن: البته سایت ها و نرم افزار های زیادی برای نظارت بر دخل و خرج وجود دارند. سایت هایی ک ب صورت آنلاین این خدمت را ب شما ارایه می کنند و بومی هم هستند وجود دارد. از سوی دیگر برنامه هایی هم برای گوشی های هوشمند و حتی غیر هوشمند تولید شده تا بتوانید در هرمکان وهر زمانی دخل و خرج خود را کنترل کنید.
پ.ن۲: مهمترین نکته در این کار ممارست است. اگر وسط کار بیخیال همه چی شوید آنوقت نوشتن و ننوشتن تفاوتی ندارد. تلاش کنید و ممارست داشته باشید.