سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: ویژگیهای یک فروشنده موفق
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3
همان طور که من به شما گفته بودم شما هزینه ای پرداخت می کنی که محصولاتتان را بفروشند برای رقابت این شرکت ها برای هر کس که محصولی دارند به طور رایگان سایتی به او می دهند.
مهدی جان از این راه و این سایت کسب درآمد کرده اید؟چگونه؟
این کار و سایت چه مزایایی دارد که 115000 تومات پرداخت کردید؟
نه کامیار جان من با این سایت اصلا کار نکردم.

من با سایت فروتل کار کردم.من هزینه ای پرداخت نکردم فقط به عنوان بازاریاب عضو شدم و بنر های سایت را در وبلاگم قرار دادم که هر کس خریدی انجام می داد یه درصدی می رفت تو حساب من.کلا من 25 هزار تومن کار کردم.وقتشو نداشتم ادامه بدم. اگر دوست داری عضو بشی اینم لینکش.

http://www.a20.ir/
موفقیت هر چه بیشترت را آرزو دارم.برای شناخت بیشتر , سایت های تجاری خود را در دایرکتوری ایران پیوند وابسته به ایران انجمن ثبت تا سریعا تائید شود.
http://www.iranpeyvand.ir/index.php
چرا هیشکی از من هیچی نمیخره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یک مدت فرصت داشته باشیم جنس ها ببینیم. یک میلیاردر باید اول بررسی کند تا اجناسی که خیلی ضروری است بخرد.
اگر تند تند خرید کند که نمیتواند زود میلیاردر شود.
موفقتر باشی.
(08-29-2011 11:59 PM)mehdipoor_mon نوشته شده توسط: [ -> ]چرا هیشکی از من هیچی نمیخره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تصور اشتباهی از فروش اینترنتی دارید.به این صورت نیست که فورا خرید از شما انجام شود باید بسیار صبر و تبلیغ کنید.
(08-29-2011 11:59 PM)mehdipoor_mon نوشته شده توسط: [ -> ]چرا هیشکی از من هیچی نمیخره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سایت خود را در دایرکتوری ها. انجمن ها تبلیغ کنید. وبلاگهای بنویسید و در ارتباط با کار در سایتتان مطلب بنویسید. در نظرات وبلاگها شرکت کرده و لینک سایتتان را معرفی کنید. در سایتها ی بازدید رایگان (با سرچ در موتورهای جستجوگر )معرفی کنید. در مسنجرها لینک بگذارید. به هرحال کار فراوان لازم دارد.
سلام بر همگی
واقعا خوشحالم که وارد این انجمن شدم وخیلی خوشحالم که باهام همفکری می کنید.......
دستتون درد نکنه......... حتما بیشتر تلاش می کنم
نکتات مهم:
1- از مهمترینهاش : کاشت - داشت - برداشت
یعنی اول بتونیم خودت و محصولمون رو به مشتری ها معرفی کنمی .
دوم براشون هرچقدر که لازمه توضیح بدیم و وقت بگذاریم .
سوم محصول یا خدمتمون رو ارئه کنیم.
2- شنونده خوبی باشیم وخواسته وتقاضا مشتری برامون روشن بشه.
3- بصورت VIPبا هر مشتری برخورد کنیم ، نه تظاهر( واقعی ) چون وجودمون و برندمون و محصولمون در گرو مشتریهاست.پس باید با تک تک اونها بصورت ویژه برخورد کنیم که انگار فقط همین یه مشتری رو داریم.
4-ارتباطات خیلی قوی برقرار کنیمف یعنی حتی بعد از خرید یا نخریدن مشتری رارپیگیری کنیم ( مشکلات ، نظرات ، انتقادات،پیشنهادات و حتی حال و احوال)
5-اگه به محصول یا خدماتمون ایمان داریم که بدرد بخوره ، از نخریدن اونها برای اینکه نخریدن ناراحت نشیم بلکه چون یه محصول خوبو از دست دادن ناراحت بشیم و با این شرایط این حس ما به اونها منتقل می شه و 99 % جواب می ده .
پایدار باشد.
صفحه ها: 1 2 3
لینک مرجع