سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: نظر شما چیست؟ ... لطفا همفکری نمایید
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
با سلام با شروع خرید های عیدانه ، تقریبا تمامی نیازهای اساسی خانواده در ماه آخر سال تهیه میشود.اعم از لباس ، مواد غذایی و... برای دوستانی که کار تهیه و تولید لباس و مواد غذایی و ... را برعهده دارند حتی دوستانی که بازاریابی انجام میدهند و واسطه فروش هستند تقریبا بعد از عید ، فروش اقبال چندانی نخواهد داشت.این موضوع برای تمام زیرشاخه های بازار صادق است.حال سوال من این است تا خرداد ماه که تقریبا خریدی انجام نمیشود چه طرح ها و ایده هایی برای کسب درآمد تا خرداد ماه توصیه میشود؟ (خرداد ماه: ماه شروع فعالیت اقتصادی بیشتر بنگاه های اقتصادی و خانوار ) خواهش میکنم دوستان عزیز فقط در این مورد بحث نمایند و از نوشتن تایپیک های خارج از موضوع خودداری نمایند. با سپاس
بعد از شب عید که مغازه ها تقریبا خالی می شود در پوشاک اوج فروش در برج 2 یعنی اردیبهشت ماه است که بنکدارها باید پول نقد به تولیدی ها بدهند تا بتوانند آستین کوتاه های خود را جور کنند.(البته بنکدارها یک فصل جلوتر از تک فروشی ها هستند.)
در بخشهای دیگر هم عزیزان اظهار نظر فرمایند.
(03-05-2013 12:08 PM)jahanagahi نوشته شده توسط: [ -> ]بعد از شب عید که مغازه ها تقریبا خالی می شود در پوشاک اوج فروش در برج 2 یعنی اردیبهشت ماه است که بنکدارها باید پول نقد به تولیدی ها بدهند تا بتوانند آستین کوتاه های خود را جور کنند.(البته بنکدارها یک فصل جلوتر از تک فروشی ها هستند.)
در بخشهای دیگر هم عزیزان اظهار نظر فرمایند.

استاد عزیز : تولیدی ها :متاسفانه اغلب اجناسی که در مغازه ها و حتی عمده فروشی ها دیده میشود وارداتی هستند و اقبال مردم نیز به سمت آنهاست.چون بر این باورند که اگر کالایی دارای فلان مارک باشد یا ساخت فلان کشور باشد حتما دارای مرغوبیت و حتی محبوبیت خواهد بود.نظر شخصی من اینست که تا وقتی ما به اجناس ساخت ایران عزیزمان به این دید بنگریم از لحاظ نساجی پیشرفت قابل ملاحظه ای نخواهیم داشت.یادمان باشد بسیاری از تولید کنندگان عزیز ، کالایی به مراتب با کیفیت تر و مرغوب تر از موارد مشابه خارجی تولید میکنند که خود جای بحث جداگانه ای دارد.
با سپاس از استاد عزیز
با سلام خدمت دوست عزیز

یکی از راهها وطرح های این موقع سال وکلا زمان رکود بازار بازاریابی محصول جدید می باشد مخصوصا دوستانی که در بازار پوشاک وغیره می باشند باید طرحی نو ویا محصولی جدید ارایه بدهند که به قول معروف مد جدید سال باشد هر تولیدیی که بتواند مد قابل قبولی به بازار بدهد بطوری که مصرف کننده رامتقاعدکند تا مد جدید را روی خرید سال قبلش انجام بدهد دربازار موفق تر خواهد شد.این محصول جدید صرفا می تواند طرحی تغییر یافته از همان محصول سال قبل باشد البته اصول ارایه محصول جدید وبازاریابی محصول جدید خودش علم مفصلی است که دراین مجال نمی گنجد.
لینک مرجع