01-26-2013, 12:52 AM
01-26-2013, 10:05 AM
تا وقتی خودروسازان در فروش تأخیر دارند کار خوبیه چون قیمت بازار از قیمت کارخانه فاصله میگیره و بنابراین سود ایجاد میشه
البته ریسکش زیاده
البته ریسکش زیاده
01-26-2013, 04:58 PM
این میشه دلالی و واسطه گری. اینجا انجمن کار آفرینی هست لطفا از کار تولیدی و مفید صحبت کنید.
با تشکر از تمام دوستان.
با تشکر از تمام دوستان.
01-26-2013, 07:38 PM
(01-26-2013 04:58 PM)من میلیاردرم نوشته شده توسط: [ -> ]این میشه دلالی و واسطه گری. اینجا انجمن کار آفرینی هست لطفا از کار تولیدی و مفید صحبت کنید.
با تشکر از تمام دوستان.
فک نکنم دوست عزیز ، به نظر من کار خوب و بجایی هست .
هرکس که نمیتونه کارخونه خودروسازی بزنه بشه کارافرین
کار بد رو اونی میکنه که ماشین میخره ، نگه میداره و با ترفند هایی قیمت بازار رو بالا پایین میکنه
این دوست عزیز اگه بتونه ماشین رو به قیمت کارخونه بخره و 500 تومن زیر بازار بفروشه تا یه حدی به نوبه ی خودش میتونه بازار رو حتی کنترل کنه
تا نظر اساتید و دیگر دوستان چی باشه
01-27-2013, 08:29 AM
الان با این قانونی که تصویب شد دیگه فایده ای نداره چون دولت با این طرح فاصله فروش خودرو را نسبت به بازار آزاد کمتر کرد و بیشتر سود حاصله از فروش به خودرو سازان تعلق میگیره و نقش واسط ها در این عرصه کم رنگ تر شد ولی در کل شاید راهی باشه بررسی کن ببین به چه شکله و اگر هنوز این رویه ادامه داره تا اجرائی شدن کامل طرح دولت برای سود بردن از این بازار وقت هست.
07-21-2013, 12:39 AM
الان که تیر هسته هنوز قیمت بازار بعضی ماشینها نسبت به کارخونه زیاده
مثلا توی ماشینین مثل تندر این اختلاف 2 میلیون تومنه ... هنوز هم میشه سود کرد اما میدونید اشکال کار کجاست؟
خواب سرمایه ... و اینکه خودروسازها الان هموشن بدقولی میکنن و چشم باز میکنی میبینی برای 6 ماه نه پولت هست نه ماشین
بلایی که سر خودم اومد
مثلا توی ماشینین مثل تندر این اختلاف 2 میلیون تومنه ... هنوز هم میشه سود کرد اما میدونید اشکال کار کجاست؟
خواب سرمایه ... و اینکه خودروسازها الان هموشن بدقولی میکنن و چشم باز میکنی میبینی برای 6 ماه نه پولت هست نه ماشین
بلایی که سر خودم اومد