سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: موفقیت کسب و کار”فرال”، ساعت‌هایی از جنس خودتان
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
سرگذشت شروع یک ایده زنانه....

ساعت های فرال هم یکی از ایده ها هست که برای کسب و کارش نیاز به ۵۰۰۰ دلار سرمایه داشت و بعد از مطرح کردن ایده اش تونست این مقدار سرمایه را به دست بیاورد.

ما ساعت‌های زنانه زیبایی می‌سازیم که نه تنها شما را وقت‌شناس می‌کند که شما را به طبیعتتان هم نزدیک‌تر می‌کند. به روحتان، خود خودتان!

[تصویر: f1.jpg]

این جمله را سازندگان ساعت‌های “فرال” در معرفی تولیدات‌شان نوشته‌اند تا بتوانند سرمایه‌گذاران بیشتری برای کالای تولید‌شان ترغیب کنند.

معرفی ساعت‌های Feral
ساعت‌های Feralبرای ساخت این ساعت‌ها از انگشت‌های شنی، موهای شوره‌بسته از نمک دریا و بوسه خورشید بر صورت‌ها الهام گرفتیم و ساعت‌هایی ساختیم که شما را به طبیعت‌تان نزدیک‌تر می‌کنند.

اینجا در Feral کمک‌تان می‌کنیم ساعت‌هایی پیدا کنید که کاملا متناسب با شما و شخصیت منحصر به فردتان باشد.

هر کدام از ساعت‌ها با در نظر گرفتن شما و برای نمایانگر کردن یک مدل شخصیت، به دقت طراحی شده‌اند. ما بازخوردهای فوق‌العاده‌ای از مشتریان‌مان داشتیم و برای همین تصمیم گرفتیم ایده‌مان را به Kickstarter بیاوریم. زیبایی ساعت‌های ما شما را از استفاده از دستبند هم بی‌نیاز می‌کند.

افتخار می‌کنیم که ساعت هایمان را مخصوص جوانان و با قیمتی مناسب طراحی می‌کنیم. ما تصمیم گرفتیم برای دخترها زیورآلاتی بسازیم که هم کاربردی باشند و هم مد روز که بتوان در طول روز از آن‌ها استفاده کرد. وقت، وقت خوشتیپی است، ساعت را دور دست‌تان ببیندید و راه بیافتید!

ما سازنده‌های Feral ، می‌خواهیم کارمان را وارد فاز جدیدی کنیم. ما معتقدیم محصولی بی‌نظیری داریم که همه عاشق‌ش می‌شوند. این ساعت‌ها محدودیتی ندارند، سن و سلیقه مانع از این نمی‌شود که بالاخره یکی از آنها را انتخاب کنید.

برای دیدن ساعت‌هایمان در دست شما بسیار هیجان زده‌ایم ، اما برای شروع به کمک‌تان احتیاج داریم. بودجه شما برای شروع تولید محصولات جدیدمان کمک بسیار بزرگی خواهد بود. ما می‌خواهیم ساعت‌های Feral را همه جا دور مچ دختران جوان ببینیم. با قبول این پروژه از اولین کسانی خواهید بود که نمونه‌های اولیه طراح‌های جدیدمان را دریافت می‌کنید.

پاداش‌ها:

کلاه ۱۲ دلار
[تصویر: f3.jpg]

ساعت با بند گل‌دار ۳۵ دلار
[تصویر: f4.jpg]

ساعت با بند پوست پلنگی ۳۵ دلار
[تصویر: f5.jpg]

و.................

بسته شادی ۱۵۰ دلار و بالاتر
[تصویر: f9.jpg]


خطرات و چالش‌ها

تامین بودجه پروژه تنها نیمی از چالش است. چالش‌های دیگری نیز وجود دارند که پس از تامین بودجه پیش می‌آیند

زمان: ممکن است تولید ساعت‌ها از آنچه ما انتظار داریم بیشتر طول بکشد. زمان تقریبی برای تولید ساعت به ما داده شده است اما مطمئن نیستیم درست باشد. ما این مشکل را با تحقیقات مدام حل خواهیم کرد.

کیفیت: تا به حال کیفیت محصولات‌مان عالی بوده است و تمام مراحل تولید بر اساس کیفیت طراحی شده پیش رفته است.ا میدواریم در مرحله تولید انبوه نیز این کیفیت و کارایی بالا باقی بماند. می‌توانیم برای اطمینان دائما و در تمام مراحل با تولید کننده‌مان در ارتباط باشیم .

ما این اعتماد به نفس و تجربه را داریم که این مشکلات را حل کنیم و ساعت‌هایی زیبا و با کیفیت تولید کنیم که همه مشتریان از داشتنشان لذت ببرند.


http://www.feralwatches.com

با عشق
مگان
لینک مرجع