سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: چگونه برای ایده های خود سرمایه گذار پیدا کنیم؟
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
سلام دوستان ممنون میشم نظراتتونو بصورت کاربردی بگین
بهترین راه برای پیدا کردن سرمایه گذاری برای ایده استفاده از بانکداری مشارکتی است.در این روش هر کس ایده خودش را مطرح می کند.ارزیابی می شود.بعد سرمایه مورد نیاز آورده فرد تعیین می شود در نهایت پس از اجرای کار هر کس سهم خودش را خواهد داشت.

بد نیست این سایت هم یک بخش بانکداری مشارکتی داشته باشد.
(01-24-2013 05:22 PM)iranabc نوشته شده توسط: [ -> ]بهترین راه برای پیدا کردن سرمایه گذاری برای ایده استفاده از بانکداری مشارکتی است.در این روش هر کس ایده خودش را مطرح می کند.ارزیابی می شود.بعد سرمایه مورد نیاز آورده فرد تعیین می شود در نهایت پس از اجرای کار هر کس سهم خودش را خواهد داشت.

بد نیست این سایت هم یک بخش بانکداری مشارکتی داشته باشد.

لطف کنید در مورد بانکداری مشارکتی بیشتر توضیح بدهید. ممنون.
تو ایران این روش اجرا میشه؟؟
اگه اره کجا؟
تو دنیا شرکتهای سرمایه گذاری خطرپذیر وجود داره که کارشون سرمایه گذاری رو ایده های جدید و نو هست اما تو ایران ظاهرا از این شرکتها نداریم. داریم؟؟
به این شرکتها میگن: venture capital
رابطه رابطه رابطه !
با همه باید مرتبط باشید ، از بقال سر کوچه تا نخست وزیر لیتوانی !
همه یکی رو میشناسند که خیلی پول داره .
اینی که میگین درسته ولی این روش سنتیه یعنی تو قرن اینترنت نباید یه راه اصولی واسه این کار طراحی بشه البته تو دنیا هست ولی تو ایران متاسفانه نه!!
حالا اگه سرمایه گذار پیدا کردیم میزان صحیح و منطقی مشارکت چند درصد سهم هرکدوم باید باشه؟ در واقع ایده چجوری ارزشگذاری میشه و سرمایه چجوری؟ مثلا ایا سهم 50-50 از سود صحیحه؟
طی تحقیقاتی که یکی از این شبکه های خارجی انجام داده بود در کشورهای خارجی 70 درصد پولهای کلان که سرمایه گذاری میشه بر روی ایده های روز سرمایه گذاری میشه و برگشت چند صد درصدی دارد .(که همین شرکتهای سرمایه گذاری خطرپذیرند که شما میفرمایید)
ولی متاسفانه در ایران 90 درصد پولهای کلان در راه ساختمان سازی سرمایه گذاری میشه.

مثلا همین شرکت اپل هر اپلیکیشنی که یکی از کاربران عادی برنامه نویسی میکنه را از اون نمیخره بلکه به اصطلاح خودشون امانت میگیرند و در اولین قرارداد مبلغی به عنوان پیش پرداخت به شخص داده میشه و در تمامی سودی که شرکت اپل گیرش میاد با شما مثل یک سرمایه گذار رفتار میشه و سود دریافت میکنید.
لینک مرجع