01-20-2013, 12:17 AM
Tote’m مغازهای بود که با فروش شیر و تخممرغ و یخ بین مردم محبوب شد.
این مغازه به مشتریان اطمینان میداد که همیشه در دسترسه و بهخاطر همین مردم اونها رو با ساعت کارشون شناختن، در سال ۱۹۶۴ این موضوع باعث شد که صاحبان این مغازه نام اون رو به ۷-Eleven تغییر بدن.
بعد از گذشت ۴۸ سال این مغازه کوچیک تونست شعبه ۴۴۷۰۰ام خودش رو تاسیس کنه .
روش گسترش کسب و کار این شرکت هم در این ۴۸ سال گذشته، فرانچایزه. جالبه بدونید قیمت فرانچایز بزرگترین خردهفروش دنیا بین ۰۰۰/۱۰ تا ۴۰۰/۴۴۱ دلار آمریکاست و سرمایهگذاری روی این برند از ۰۰۰/۳۰ تا ۰۰/۶۱۱ دلار آمریکاست.
این شرکت نمایندگیهاشو ۱۵ساله واگذار میکنه که پس از اون قابل تمدیده، بین ۷ تا ۱۰ نفر نیرو نیازه که یک شعبه بهخوبی اداره بشه. البته حضور صاحب یا صاحبان نمایندگی در شعبه الزامیه.
پس از عقد قرارداد این کمپانی بهصورت دائمی از نمایندگانش حمایت میکنه.
تلفن و اینترنت رایگان و تلفن گویا، عضویت در خبرنامه، شرکت نمایندگان در جلسات دورهای، استفاده از روشهای امنیتی نوین، نظارت دائمی به کیفیت ارائه خدمات و کالا، استفاده از تعاونیهای خرید، بازاریابی و پشتیبانی فنی، تبلیغات در رسانههای ملی و منطقهای، اجرای طرحهای لویالیتی با استفاده از کارتهای تخفیف بخشی از برنامههای حمایتی این شرکت از نمایندگانشه.
هر ۵/۴ ساعت یک شعبه جدید از ۷-Eleven تاسیس میشه و هرسال این تایم داره کمتر میشه.
قیمت و خدمات یکسان، تنوع محصولات و خدمات ارائه خدمات فرعی حتی خدمات پردردسر مثل فتوکپی و ارسال فکس، فروش میانوعدههای غذایی با کیفیت خوب از دیگر محصولاتیه که همه شعب این برند در سراسر دنیا وجود داره.
سودآوری فوری و عالی بدون نیاز به مکانهای تجاری بزرگ و عضویت در یک مجموعه موفق و قدرتمند از دلایل سرمایهگذاران برای خرید این فرانچایزه.
این مغازه به مشتریان اطمینان میداد که همیشه در دسترسه و بهخاطر همین مردم اونها رو با ساعت کارشون شناختن، در سال ۱۹۶۴ این موضوع باعث شد که صاحبان این مغازه نام اون رو به ۷-Eleven تغییر بدن.
بعد از گذشت ۴۸ سال این مغازه کوچیک تونست شعبه ۴۴۷۰۰ام خودش رو تاسیس کنه .
روش گسترش کسب و کار این شرکت هم در این ۴۸ سال گذشته، فرانچایزه. جالبه بدونید قیمت فرانچایز بزرگترین خردهفروش دنیا بین ۰۰۰/۱۰ تا ۴۰۰/۴۴۱ دلار آمریکاست و سرمایهگذاری روی این برند از ۰۰۰/۳۰ تا ۰۰/۶۱۱ دلار آمریکاست.
این شرکت نمایندگیهاشو ۱۵ساله واگذار میکنه که پس از اون قابل تمدیده، بین ۷ تا ۱۰ نفر نیرو نیازه که یک شعبه بهخوبی اداره بشه. البته حضور صاحب یا صاحبان نمایندگی در شعبه الزامیه.
پس از عقد قرارداد این کمپانی بهصورت دائمی از نمایندگانش حمایت میکنه.
تلفن و اینترنت رایگان و تلفن گویا، عضویت در خبرنامه، شرکت نمایندگان در جلسات دورهای، استفاده از روشهای امنیتی نوین، نظارت دائمی به کیفیت ارائه خدمات و کالا، استفاده از تعاونیهای خرید، بازاریابی و پشتیبانی فنی، تبلیغات در رسانههای ملی و منطقهای، اجرای طرحهای لویالیتی با استفاده از کارتهای تخفیف بخشی از برنامههای حمایتی این شرکت از نمایندگانشه.
هر ۵/۴ ساعت یک شعبه جدید از ۷-Eleven تاسیس میشه و هرسال این تایم داره کمتر میشه.
قیمت و خدمات یکسان، تنوع محصولات و خدمات ارائه خدمات فرعی حتی خدمات پردردسر مثل فتوکپی و ارسال فکس، فروش میانوعدههای غذایی با کیفیت خوب از دیگر محصولاتیه که همه شعب این برند در سراسر دنیا وجود داره.
سودآوری فوری و عالی بدون نیاز به مکانهای تجاری بزرگ و عضویت در یک مجموعه موفق و قدرتمند از دلایل سرمایهگذاران برای خرید این فرانچایزه.