سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: باشگاه مشتریان راکا؟؟؟
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2
سلام خدمت دوستان عزیز انجمن و خسته نباشید به مدیران عزیز و زحمت کش انجمن..

این انجمن دیگه خونه دوم ما شده و هر سوال و مشورتی بخوایم بکنیم مزاحم دوستان میشیم...

بچه ها من در نظر دارم که یه باشگاه مشتریان راه اندازی کنم....
من قراره از روز یکشنبه یکم بهمن ماه به صورت فشرده بازاریابی کنم و قراره چیزی حدودا 2000 تا جا تا پایان بهمن ماه برم..
و قراره تمام کارت ویزیتای شرت ها/کارخانه ها/فروشگاه هارو بگیرم..
حالا تو این بین یه بانک اطلاعاتی جمع میشه و من شماره موبایل بیشتر مشتریان بالقوه رو خواهم داشت..
یه سامانه پیامک خریداری کردم و در نظر دارم که ی سری حرکت ها بزنم تا فروشم چند برابر بشه..
چیزی که به ذهن خودم رسیده اینه که بیام یه باشگاه مشتریان راه بندازم که هرکس عضو این باشگاه میشه یه سری خدمات دریافت کنه...
حالا موندم چه خدماتی و کلا چجوری خدمات ارائه بدم؟؟؟؟

ما در حال حاضر سه تا فعالیت رو باهم انجام میدیم...
1-پخش کاغذ
2-پخش هدایای تبلیغاتی
3-ارائه خدمات چاپ

من میخوام در مورد این سه گزینه خدمات بدم.. و فقط روی همینا مانور بدم..

منتظر نظراتتون هستم...
آقا مهدی گل!

بزرگمرد صنعت چاپ!

کار بسیار خوبی می کنید که قبل از شروع کار مشورت می کنید.

در مبحث باشگاه مشتریان این موارد را در نظر داشته باشید:

1- هدف نهایی درآمد بیشتر است

2- افراد برای کالا و خدماتی که باعث راحتی و یا سهولت انجام کاری شود پول پرداخت می کنند

3- خدمات به باشگاه باید حساب شده و اصولی پیش برود

در گزینه سوم منظور دقیق تر این است که وقتی به مشتری و یا حتی پرسنل قول انجام کاری و یا ارائه خدماتی را می دهید باید درست پیش بروید و اگر خدای نکرده کار را در نیمه رها کنید و یا بعد از اعلام آن , نتوانید آن را اجرا کنید. نه تنها نتیجه گرفته نمی شود , بلکه نتیجه عکس هم دارد.

پس اول کلیه جوانب را بسنجید و سپس به مشتریان قول و یا خدمات ارائه کنید.

زیاده گویی بنده هم به دلیل علاقه قلبی به موفقیت عزیزان انجمن است.

پیروز باشیدHeart
نحوه عضو گیری شما مهم هست
رایگان یا حق عضویت باید بدن؟

شما بعد از مشخص کردن این کار شروع به تقسیم فعالیت ها کنید وبه طرح های
مختلف
معمولی
برنزی
نقره ای
طلایی
و....
نظیر اینها دربیارین

کاربرد:
براساس نوع طرح شما تخفیف برای مشتریان در نظر بگیرین
براساس نوع طرح هدایای رایگان بهشون بدین
براساس نوع طرح مدت دار باهاشون کار کنید
براساس نوع طرح مثلا پیک رایگان یابعضی از خدمات جانبی بهشون بدین
مثلا خوردن یک وعده نهار با خانواده اشون در یک رستوران به حساب شما

اینطوری چند تا خاصیت داره:
اول مطمن میشی این گروه مشتری دائم هستند چون دارن از مزایا استفاده میکند
دوم مطمن میشی بخاطر استفاده از خدمات شما وطرح های شما مشتری های خوش حساب می شوند
سوم رضایت مشتری رو بدست میاری
مهدی جان بلیط سینما و تئاتر و شهر بازی را هم می توانی به اعضای باشگاه بدهید.
وحتی با فست فوتی صحبت کنید و چند ژتون ساندویچ بدهید. آن موقع اسم باشگاه با مسما خواهد شد.
ممنونم از نظرات کار ساز و زیبا تون

ممنونم از شما احمد جان ، عمو هوشنگ و
maxsoulfly

من قرار نیست که بابت عضویت از مشتریانم پولی بگیرم....
ولی قراره خدامت بدم...
این مواردی که شما ذکر کردید خیلی عالی بودید
اقا مهدی گل
سعی کن که در تبلیغات اولیه و بازاریابی فشرده ی جدید از میزان سود کاری که قراره انجام بدی کم کنی تا بتونی باشگاه مشتریان وفادارتو برای همیشه داشته باشی
همیشه مشتریان قدیمی و وفادار بیشترین سود رو به جنابعالی تقدیم میکنن
مهدی جون ، دادا ، رفتم تو فکر
به نتیجه ای رسیدم ، مینویسم
آقا مهدی گل Yosef.gif
حرکت خوبی هست. اما ۲ تا پیشنهاد دارم:

۱- کسانی ک می خوای وارد باشگاه بکنی قبلش بهشون اطلاع بده. یعنی برای باشگاه مشترانت کلاس قائل شو. اینطوری طرف می فهمه ی امتیازه ک داری بهش لطف می کنی
۲- تو باشگاه غیر از خبرهای کاری و ... (ک میشه خدمات اطلاع رسانی) باید خدماتی بدی ک ب هرکسی نمیدی. نمونه هاشو دوستای عزیزمون بالاتر گفتن. مثل تخفیف و کارت های هدیه و ... . افراد انتظار دارند وقتی در یک باشگاه مشتریان عضو می شند خدماتی بگیرند ک هرکسی نمیگیره. ب عنوان مثال یک چاپخونه در آمل هست ک ب مناسبت های مختلف موارد تبلیغاتی (از بنر گرفته تا وسایل تزئینی رومیزی و دیواری) ب یک سری از مشتریان هدیه می ده گوشه اش هم اسم چاپخونه زده. از این حربه تبلیغاتی استفاده می کنه تا هم برای خودش تبلیغ کنه هم ب یک سری از مشتریاش اصطلاحا حال بده Yosef.gif
مثلا اگر از هر سه خدمات شما استفاده كنه طراحي رايگان.
اگه ميخواي چيزي بعنوان كادو بدي هداياي تبليغاتي بده مثلا آرم اون شركت روي ليوان در كل چيزي كه جلب توجه كنه و براي سفارشات بيشتر اقدام كنند.
خاطره:

شرکت عکس پرینت ی حرکت تبلیغاتی جالب زده بود. اعلام کرده بود مدارس می تونند از کلاس هاشون (یعنی کل دانش آموزان کلاس اول ب، دوم الف،‌...) عکس بگیرند دست جمعی و عکس پرینت ب تعداد دانش آموزان داخل عکس، اون عکس رو مجانی چاپ می کرد و میفرستاد برای مدرسه. مدرسه هم از اون عکس نفری یدونه ب دانش آموزا می داد. هم برای مدرسه تبلیغ بود هم برای عکس پرینت.
عکس پرینتم ب تعداد دانشآموزا ک عکس رو می فرستاد در کنارش یک کارت عضویت ۱۰ و کد تعدادی عکس رایگان هم می داد (فکر می کنم) و روی عکس ها هم ی گوشه می نوشت عکس پرینت! Yosef.gif

خلاصه برای اینکار راه های زیادی هست. بسته ب مشتری هم داره. اما اون ۲ نکته رو رعایت کن حتما Yosef.gif
صفحه ها: 1 2
لینک مرجع