سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: با این ایده کم خرج میلیاردر شوید
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2
چند ماه پیش ایده ای ساده و کم خرج به ذهنم رسید که به نظر خودم به راحتی می شه ازش به درآمد رسید، خودم که وقتش رو ندارم، اگه کسی دوست داره می تونه انجام بده.
ایده اینه
ایجاد سایتی مرجع در مورد خدمات کلیه بانکها و موسسات مالی ایران
همه می دونیم که بانکها و موسسات مالی چقدر پولدار هستند و چقدر برای تبلیغات پول خرج می کنند. از طرف دیگه خیلی ها هستند که می خوان پولشون رو تو بانک سرمایه گذاری کنند ولی دقیقا نمی دونند تو کدوم بانک، در واقع به مرجعی نیاز دارند که بتونند سود پولشون رو تو بانکهای مختلف باهم مقایسه کنن و ببینن بهترینش کدومه. سایت مذکور هم این امکان رو براشون فراهم می کنه و هم سایر خدمات بانکها رو برای اونها معرفی می کنه و خبرهای جدید رو هم بهشون میده. خبرهایی مثل موسساتی که وام میدن، موسساتی که بیشترین سود رو می دن، ...
حالا این بستر فراهم می شه که بتونیم از بانکها و موسسات مالی تبلیغاتی رو این سایت بذاریم و کسب درآمد داشته باشیم.
طراحی این سایت هم اصلا کار سختی نیست و با چند صد تومن می شه سفارش داد.

و حالا مهمترین بخش یعنی تبلیغات
برای تبلیغات سایت علاوه بر روشهای معمول اینترنتی می شه از شعبه های بانکها و عابر بانکها استفاده کرد. به این نحو که تبلیغات بعضی شعبه ها و بانکها رو بصورت مجانی در سایت قرار بدیم و در عوض تو شیشه شعبه های بانک و یا بیلبردشون تبلیغات بچسبونیم.

و یا رو عابر بانکها تراکتها رو قرار بدیم تا هر کی استفاده می کنه یکیشونو برداره، البته روشهای خیلی بهتری هم ممکنه به ذهن شما برسه. بخاطر ماهیت این سایت احتمال تیلیغات دهن به دهن هم زیاده و با یه مقدار سرمایه گذاری تبلیغاتی رو وب هم می شه به معروف شدنش امیدوار بود.
منظورتون همچین سایتی است؟ http://banki.ir/
(01-17-2013 02:05 AM)hulk1 نوشته شده توسط: [ -> ]منظورتون همچین سایتی است؟ http://banki.ir/
بله ، ولی تخصصی تر و قویتر، تبلیغاتش هم فقط مال بانکها باشه.
میشه یه کم بیشتر توضیح بدید؟
یعنی یه سایت شبیه همین سایت بانکی ایجاد کنیم فقط به جای بنرهای تبلیغاتی که توی سایت قرار داره بنرهای تبلیغاتی برای بانک ها طراحی کنیم و قرار بدیم؟
به نظر من هم ایده خوبیه
همیشه یک مشکلی هست ساخت و اداره یک سایت کار خسته کننده ایه مگر این که به صورت دو یا چند نفره باشه البته میرسیم به کار تیمی در ایران که ....
سایت بانکی در حال حاضر بازدید خوبی داره و میشه گفت تقریبا تنها سایت با این موضوع در ایرانه پس رقیب شدن واسش خیلی سخت نیست.
یکم زمان میخواد و همت و البته یکم تفائت و خلاقیت
واسه تبلیغاتش هم میشه هم تبلیغات بانک ها رو قرار داد هم تبلیغات دیگر لازم نیست حتما بانک باشه
(01-17-2013 11:35 AM)toofan245 نوشته شده توسط: [ -> ]به نظر من هم ایده خوبیه
همیشه یک مشکلی هست ساخت و اداره یک سایت کار خسته کننده ایه مگر این که به صورت دو یا چند نفره باشه البته میرسیم به کار تیمی در ایران که ....
سایت بانکی در حال حاضر بازدید خوبی داره و میشه گفت تقریبا تنها سایت با این موضوع در ایرانه پس رقیب شدن واسش خیلی سخت نیست.
یکم زمان میخواد و همت و البته یکم تفائت و خلاقیت
واسه تبلیغاتش هم میشه هم تبلیغات بانک ها رو قرار داد هم تبلیغات دیگر لازم نیست حتما بانک باشه
یعنی فقط به صورت گروهی میشه یه همچین سایتی رو اداره کرد؟
چرا تک نفره نمیشه؟
نه منظورم این نیست که گروهی باید باشه و تکی نمیشه
ساخت وب سایت که کاری نداره مهم اداره کردنشه. شما باید برای همچین سایتی حداقل روزانه 7 - 8 ساعت وقت بذارین. واسه نوشتن مطالب , تبلیغات سایت, جواب دادن به نظرات کاربران و ....
به نظرم یکم خسته کننده است اما اگه چند نفر باشند هر کدام قسمتی از کار را میگیرن و شاید روزانه یک ساعت وقت بگذارن و ادارش راحت تر میشه
اگه یک بیکار باشه و بخواد از داشتن وب سایت کسب درآمد کنه میشه روزانه بشینه فقط مطلب بذاره و به سایتش برسه مطمئنا تنهایی هم موفق خواهد شد.
ببینید نقطه قوت این سایت مشتریان ثروتمندش یعنی بانکها هستند، برای همین می شه به آینده اون امیدوار بود خیلی از بانکها سالیانه میلیاردها تومن برای تبلیغاتشون خرج می کنند، پس اگه یه سایت معروف و مردمی تو این زمینه ایجاد بشه پس می شه به درآمدهای خوب هم امیدوار بود. کارش اونقدر زیاد نیست که به تیم نیاز داشته باشه، فقط یکسری اطلاعات و اخباره که با روزی دو سه ساعت کار فکر کنم به نبیجه برسه، قسمت مشکل کار تبلیغات و معروف کردن سایت هست.
در حالتهای پیشرفته تر می شه رو پرتال بانکها کار کرد، یعنی درگاه اینترنتی که خدمات بانکها رو بصورت مجتمع ارائه می کنه. یعنی شما از طریق یک پرتال می تونید از چند بانک عملیاتی چون انتقال وجه، بازدید صورت حساب و ...رو انجام بدید و لازم نیست برای هر حساب به درگاه اینترنتی جداگانه مراجعه کنید. برای انجام اینجور کارها هم معمولا از تکنولوژی وب سرویسها استفاده می کنند. این یه کار قوی هست که به جلب مساعدت بانکها و یه تیم قوی نرم افزاری نیاز داره که تمام موارد امنیتی هم باید رعایت بشه.
آره اگه یکم بهش رسیدگی بشه و تبلیغات بشه شاید بشه بهش فکر کرد. چون به جز همون سایت بانکی رقیب دیگه ای نداره.
البته فکر کنم میشه با سیستم مدیریت محتوای رایگان هم شروع کرد. مهم ادامه کاره
ایده زیبائی است و ضمنا اساتیدی که ما در انجمن داریم به راحتی می توانند چنین سایتی را پیاده کنند. مهم گرفتن تبلغات از بانکها است. باید قبلا با روابط عمومی هر بانکی در استان (در شهرستانها چنین اعتباری ندارند) ملاقات کرده و نظر آنان را هم داشته باشند.
صفحه ها: 1 2
لینک مرجع