سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: بازار رسانی شبکه ای
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
سلام
من محمد حسنی لیدر شرکت ... در کرمان هستم.
به تازگی موفق به دریافت نمایندگی از طرف شرکت شده ایم .
تصمیم دارم مقالات خودم را راجع به صنعت 150 میلیارد دلاری بازار رسانی شبکه ای در این صفحه با شما در میان بگذارم
تاثیر بحران اقتصادی بر شرکت های بازاریابی شبکه­ ای چیست؟

بدون شک اقتصاد جهان در سایه بحران اقتصادی قرار گرفته است برای مثال در اروپا، اتحادیه اروپا تمام تلاش خود را برای نجات یونان از بحران اقتصادی صرف کرده است. کشوری که در تمام عرصه­ های اقتصادی با بحران، رکود و تورم دست و پنجه نرم می ­کند.
از سال­ها پیش کارشناسان اقتصادی وقوع این بحران را پیش بینی می­ کردند. بسیاری از وجود این بحران منافع زیادی کسب کرده­ اند و بسیاری نیز متضرر شده­ اند. این بحران بسیار خطرناک است؛ اما همچنان امید به حل آن وجود دارد. از نظر فعالان در صنعت بازاریابی شبکه ­ای، چه مسائلی حائز اهمیت هستند؟ علت مطرح کردن این پرسش آن است که در نتیجه بحران مالی، بسیاری از توزیع کنندگان مجبور شدند که شغل قبلی خود را کنار بگذارند. امروزه پیدا کردن یک شغل مناسب سخت ­تر از گذشته است و به نظر می­ رسد که با توجه به بحران اقتصادی از نظر بسیاری از افراد، ایده خود اشتغالی یک ایده مناسب و منطقی است. چیزی که در مورد شرکت ­های بازاریابی شبکه­ ای جالب به نظر می­ رسد، این است که علی­رغم وضعیت بحرانی بازارهای مالی، شرکت­ های بازاریابی شبکه ­ای همچنان به رشد خود ادامه می­ دهند و ارزش سهام شرکت­ های بازاریابی شبکه­ ای به طور ثابت روند رو به رشد خود را حفظ کرده است. تا قبل از این بحران سوالی که همه می­ پرسیدند، این بود که "اگر اوضاع از این بدتر شود، چه می­ شود؟" حالا سوالی که ذهن همه را به خود مشغول کرده است، این است: "تا چند وقت دیگر اوضاع بدتر از این خواهد شد؟"
خوشبختانه افرادی که در صنعت بازاریابی شبکه ­ای فعالیت می­ کنند، امیدوار هستند؛ زیرا این صنعت یکی از معدود صنایعی است که آسیب کمتری از بحران مالی دریافت کرده است و همچنان روند رو به رشد خود را حفظ کرده است. اگر به این موضوع خوب فکر کنید، متوجه می­ شوید که همواره افراد زیادی می­ خواهند شغل کنونی خود را تغییر دهند یا درآمد بیشتری داشته باشند؛ اما سوالی که مطرح می­ شود، این است که: با وجود بحران اقتصادی، آیا مردم همچنان مایل به سرمایه­ گذاری پول خود در فرصت­ های شغلی یا خدمات آموزشی هستند؟ بله، پاسخ تحقیقات در این زمینه مثبت است.
با وجود این شرایط بحرانی، بسیاری از شرکت ­های بازاریابی شبکه­ ای همچنان سود درخور توجهی کسب خواهند کرد. در ماه­های اخیر، میزان فروش شرکت­ های بازاریابی شبکه ­ای، خصوصاً در بخش­ های سلامت و تناسب اندام، افزایش پیدا کرده است. بسیاری از راهبران در شرکت­ های بازاریابی شبکه­ ای همراه با هم با شرکت­ های مختلف و سازمان­های وابسته همکاری می­ کنند. میزان این همکاری­ها افزایش قابل توجهی داشته است و اگر شما با برخی از این افراد صحبت کنید، آنها این موضوع را تایید خواهند کرد. بسیاری از مردم در شرکت­ های بازاریابی شبکه ­ای دور هم جمع شده و پول خود را در این شرکت­ ها سرمایه­ گذاری می ­کنند و یا آماده سرمایه­ گذاری در شرکت هستند؛ اما مانند هر سرمایه­ گذار دیگری خواهان دریافت خدمات مطلوب و جلب اعتماد و اطمینان خود هستند. آنها ترجیح می­ دهند با افرادی کار کنند که مثلاً محصول شرکت را خریداری کرده­ اند. ارتباطی که بین شما، توزیع کنندگان احتمالی شما و مصرف کنندگان به وجود آمده است، اهمیت بیشتری نسبت به قبل پیدا کرده است. ما در اینجا به 4 نکته اشاره می ­کنیم تا شما با بکارگیری این نکات بتوانید از حجم عظیم و گسترده هجوم افراد به سمت بازاریابی شبکه­ ای بهره­ برداری مناسب را انجام دهید.

1. خودتان را جای مشتریان یا توزیع کنندگان احتمالی ­تان قرار دهید.
یکی از بزرگترین مشکلات مواجه شدن با حجم عظیم اطلاعات و گزینه­ های متعدد برای انتخاب است. با وجود هزاران نفری که در شبکه ­های اجتماعی و هرجای دیگر به خوبی کار می ­کنند، ممکن است این سوالات برای شما پیش بیاید: به چه کسی اعتماد کنم؟ کدام فرصت شغلی قانونی است؟ چه محصولاتی را باید بخرم؟ بهترین راه برای جلب اعتماد و پاسخ دادن به سوالات فوق این است که با استفاده از انواع روش­های روان­شناسی ، حقانیت نوع عملکرد ثابت و اعتماد اشخاص بدرستی جلب شود. بنابراین، به عنوان مثال اگر شخصی در صنعت بازاریابی شبکه­ ای فرد کاملاً باتجربه ای است و بخواهد فردی را به ­عنوان پشتیبان احتمالی خود انتخاب کند، چگونه می­ تواند به سوالات قبل پاسخ دهد؟ کار سختی نیست. اسم فرد یا شرکت مورد نظر را در اینترنت جستجو و به وب­ سایت شرکت­ ها مراجعه می­ کند. سپس ویدیوها و مطالب منتشر شده و گواهی نامه­ های دریافتی و نحوه بدست آوردن این گواهی­نامه­ ها و پروفایل­های شبکۀ اجتماعی و به طور کلی رزومه وی را بررسی می­ کند. همچنین تعریف و تمجیدها و انتقادهایی که مشتریان از شرکت انجام داده ­اند و جوایزی که شرکت وی از انجمن­ های تخصصی بدست آورده است، را بررسی می­ نماید. علاوه بر این موارد اطلاعات آماری بدست می ­آورد تا وضعیت کلی شرکت را برآورد کند و در نهایت تصمیم بگیرد که آیا می ­تواند اعتماد کند یا خیر، اطمینان از جهت ارائه کالاهای مجاز نیز بسیار حائز اهمیت است. این اطمینان به شخص اجازه می­ دهد تا با خیال راحت مشغول به کار شود. تمام این موارد قبل از آن­که شخص به­ صورت اختصاصی و پشت تلفن شروع به صحبت کند، اتفاق می­ افتد.
ذکر این نکته مهم این است که بسیاری از این اطلاعات را نمی­ توان در شبکه (اینترنت) پیدا کرد؛ بنابراین بسیاری از افراد تلاشی برای بدست آوردن این اطلاعات انجام نمی ­دهند.
2. تلفن را بردارید و با توزیع کننده احتمالی ­تان صحبت کنید.
حقیقت این است که اگر شخصی به دنبال یک فرصت شغلی باشد، او احتمالاً از 10 تا 40 (شاید هم بیشتر) صفحه اینترنتی که متعلق به شرکت­ ها است، بازدید می ­کند. در نهایت او با چه کسی کار خواهد کرد؟ جواب ساده است. متقاضی کار با کسی کار خواهد کرد که به تلفن او پاسخ داده و ارتباط شغلی مناسب با او برقرار می­ کند. اگر شما با توزیع کننده­ تان تماس نگیرید و ارتباط برقرار نکنید، شخص دیگری این کار را خواهد کرد. وقتی که شما با آنها ارتباط برقرار کرده و تماس می­ گیرید، شرایط و صلاحیت آنها را بررسی کنید، سوالات خاصی از آنها بپرسید و برای پاسخ دادن به سوالات به آنها کمک کنید. تصور کنید که شما نقش راهبری دارید و در مورد مراحل بعد اطلاعات لازم را در اختیار توزیع کننده قرار دهید. وقت خود را با مقایسه کردن طرح ­های بازپرداخت شرکت­ های مختلف تلف نکنید!
3. سطح معلومات خود را بالا ببرید.
روی خودتان سرمایه­ گذاری کنید. شما از این طریق به سایر افراد کمک می­ کنید تا میزان پولی که برای موفقیت نیاز دارید، را بیشتر کنند. شما باید بدانید که خودتان چگونه می­ توانید به بهترین شکل ممکن بازاریابی کنید چون اگر بخواهیم منطقی فکر کنیم، مردم با افراد مشارکت و همکاری می­ کنند نه با فرصت­ های شغلی. شما باید بدانید که چگونه می ­توانید تمایل افراد برای پیوستن و همکاری کردن با خودتان را افزایش دهید و همین­طور شما باید بدانید که چگونه ارتباط محکم و موثری بین فرصت شغلی و مشتریان احتمالی ­تان برقرار کنید. اگر شما به سیستم پشتیبانی قوی دسترسی ندارید، چگونه می­ توانید در برابر رقبایی که از این تکنیک­ ها و امکانات به­ صورت موثر بهره­ برداری می­ کنند، موفق باشید؟ مطمئناً نمی­ توانید در برابر آنها موفق شوید. حقیقت این است که هیچ راه میان­بری برای کمک به شما وجود ندارد. سطح معلومات خود را بالا ببرید. در غیر این صورت از رقبای تجاری خود عقب خواهید ماند.
4. ریسک پیشنهادهای خود را به حداقل ممکن برسانید.
به توزیع ­کنندگان احتمالی ­تان اجازه دهید تا محصولات­ شما را به ­صورت رایگان بررسی کنند یا آموزش رایگان در اختیار آنها قرار دهید. برای مثال به آن­ها بگویید قبل از این­که پولی که به زحمت به دست آورده ­اید را سرمایه ­گذاری کنید، من در این خصوص ویدئوهای و مطالب آموزشی رایگان در اختیار شما قرار می ­دهم. اگر توزیع­ کنندگان احتمالی­ تان از آموزش رایگان منتفع شدند، آنها احتمالاً 2 تا 3 بار یا به هر تعداد که نیاز داشته باشند از شما خرید خواهند کرد؛ زیرا آنها به این نتیجه رسیده­ اند که می­ توانند به شما اعتماد کنند و شما بهترین محصولات را در اختیار آنها قرار می­ دهید. ریسک محصولات خود را به حداقل ممکن برسانید یا آموزش رایگان در اختیار توزیع­ کنندگان احتمالی­ تان قرار دهید تا آنها راحت­ تر با شما کار کنند.


منبع : http://iranhoshdar.ir/Default.aspx?PageN...ls&ID=1366
بازاریابی شبکه ای چیست؟

MLM مخفف بازاريابي چند سطحي می باشد كه بعضی مواقع بازاريابي شبكه اي نيز نامیده مي شود. همانطوري كه از نام آن پيداست چند لایه متعدد از افراد، بازاريابي يك محصول برای رساندن آن به مصرف كننده بر عهده دارند. يك نماينده فروش ( همچنين، توزيع كننده ،‌عضو ،‌ وابسته ،‌شريك نیز نامیده می شود ) علاوه بر جذب مشتريان ،‌ آموزش نيروهاي تازه وارد را در جهت جذب مشتريان به عهده دارد.
[تصویر: 22.jpg]


بازاريابي شبکه ای در واقع هدف همه شركتهاست(هم شركتهايي داراي بازاريابي شبکه ای و هم شركتهاي فاقد آن). اگر شما شنيديد كه يك شركت با سابقه اعلام كرد " در صورت معرفي يكي از دوستانتان به ما، در خريد بعدي از تخفيف برخوردار شويد" اين همان بازاريابي چند سطحي است . انجمن هاي سلامتي ،‌آژانس املاك، شركتهاي ارتباط تلفني و صنايع بسیار ديگري از اين روش استفاده مي كنند. مشاغل تخصصي ( پزشكان ، دندانپزشكان ، حسابداران ) مرگ و زندگیشان به مشتریاني بستگی دارد كه آنها را به ديگران معرفي مي كنند. تمام اين مشاغل بسادگي تلاش مي كنند تا مشتريان کنونی شان تبليغ و بازاريابي محصولات و خدمات آنها را براي مشتريان بالقوه انجام دهند.

شركت های سنتي

در شركت فاقد سيستم بازاريابي شبکه ای ، مدير و نمايندگان فروش بوسيله شركت استخدام مي شوند. اين نوع شركت براي استخدام نمايندگان فروش به دليل كمبود منابع مالي كه شركت بايد بعنوان حقوق پرداخت كند و همچنين تعداد افرادي كه مدير فروش قادر به بكارگيري و پوشش دادن آنهاست دارای محدودیت می باشد. زماني كه مدير فروش بدليل افزايش حجم کارها قادر به اداره امور نباشد ، شركت مجبور به استخدام مدير ديگري در كنار مدير قبلي و يا ارتقاء يكي از نمايندگان فروش به مدير مي شود. اين حالت بازاريابي "چند عرضي " گفته مي شود ، چونكه شركت در مقايسه با حالت چند سطحي تنها بطور افقي توسعه پيدا مي كند در حالي كه در بازاريابي شبکه ای سازمان بصورت عمودي رشد مي كند.


[تصویر: 32.jpg]
شركت بازاریابی شبکه ای

يك شركت MLM ابتدا با ثبت نام فردي كه قادر به جذب مشتريان و نمايندگان فروش باشد كار را آغاز مي كند. اما به هر يك از نمايندگان حق این انتخاب را دارند تا خود را به يك مدير تبديل کنند، شخصی كه خود توانایی جذب نماينده فروش را دارا باشد. يك شركت MLM کمیسیون پرداخت مي نمايد و نه حقوق ثابت، بنابراين در اين روش شركت محدوديتي براي جذب مدير و نماينده فروش ندارد. اين حالت بدليل گسترش سريع شمار نمايندگان فروش آموزش ديده براي شركت بسيار سودمند است . اين مورد همچنين براي نمايندگان فروش سودمند است به اين دليل كه درآمدشان محدود به ميزان فروش خودشان نيست بلكه آنها همچنین از حجم فروش ساير نمايندگان درصد فروش دريافت كنند.


[تصویر: 42.jpg]
در واقع MLM يكي از پنج روشي است كه توسط شركتها براي فروش و توزيع یک محصول یا خدماتشان به مشتريان استفاده مي كنند

تمامي شركتها ( شركت هاي MLM و شركت هاي سنتي) در يك خصوصیت با يكديگر مشترك هستند؛ آنها محصول يا خدماتي را ارائه مي دهند كه باعث بهبود زندگي مصرف كننده مي شود. مادامي كه يك شركت داراي يك چنين محصول يا خدمت باشد نيازمند اين هستند كه آنرا بطور گسترده معرفي كنند. آنها اين عمل را بوسيله توزيع آن انجام مي دهند. توزيع يك محصول عبارت است از يافتن و رساندن محصول بدست مشتريان. بطور كلي پنج روش عمده براي توزيع يك محصول يا خدمات وجود دارد.


[تصویر: 52.jpg]
هر يك از پنج روش فوق مي تواند از تكنيكهاي روش ديگر براي يافتن مشتريان استفاده كند. بدين معني كه روش خرده فروشي فقط محدود به مراجعان حضوري نيست.خرده فروشي همچنين مي تواند در راديو ،‌تلویزيون ،‌و روزنامه ها ،‌مجلات ، نامه رسانان ( كارت پستال ،‌ تراكت و غيره)نگاه ها را به سوي مغازه جلب نمايد.اين مي تواند منجربه افزايش مراجعه حضوري افراد به مغازه شما بشود.

بطور مشابه يك توزيع كننده در يك شركت بازاريابي شبکه ای مي تواند از چند يا همه چهار روش ذكر شده در بالا مشتري پيدا كند ، درست به همان اندازه كه از طريق دوستان و آشنايان مشتري جذب مينمايد. و البته مالك يك خرده فروشي مي تواند به دوستان و آشنايانش در مورد مغازه اش توضيح دهد.

پس بازاريابي شبکه ای چيست؟ مهمترين موضوع براي درك اين است كه توزيع هر محصولي به معني شناساندن محصول است. بازاريابي شبکه ای و ساير روشهاي عمده توزيع يك محصول حقيقتاً روشهايي هستند كه براي شناساندن محصول بكار مي روند.

MLM بنیادی است.

اساساً روش بازاريابي شبکه ای يك روش خارق العاده است. منظور از واژه اساسي و بنيادي اين است كه اگر شما همه اين توضيح و تفسيرها را كنار بزنيد و تنها به آن از جنبه مفهومي نگاه كنيد، خواهيد ديد كه اين ناب ترين شيوه براي معرفي محصول به مصرف كننده است و همچنين ناب ترين شيوه براي جبران خدمت. اينجا به دلايل آن اشاره مي كنيم:

1- در مفهوم اساسي آن يك شخص تجربه يك محصول يا خدمت ارزشمند را با ديگري به اشتراك مي گذارد( نه به اين دليل كه آنها سود مي برند، بلكه به اين دليل كه محصول ارزشش را دارد) . " من ازش خوشم اومده ،‌ممكنه تو هم دوستش داشته باشي".و اين درست و خالصانه است.

2- شخص ايده يك خريد را با ديگري به اشتراك مي گذارد. تاريخچه كسب و كار از همين جا آغاز شده است.. : من يك كسب و كار مورد علاقه ام پيدا كرده ام ، شايد تو هم دوست داشته باشي با من در آن شريك باشي." اين هم درست و خالصانه است.

3- شخصي كه تجارتي را با ديگري به اشتراك مي گذارد تنها هنگامي سود خواهد برد كه افرادي كه با او تجارت را شريك مي شود نيز سود ببرند و اين فراتر از وظيفه است،‌كه هم درست و هم خالصانه است.

اين سه دليل مفاهيم اساسي و بنيادي بازاريابي چند سطحي هستند و كاملاً روشن و واضح مي باشند.

چنانچه شما به هسته اصلي بازاريابي سنتي برسيد خواهيد ديد كه يك شخص آگهي را مي نويسد و 98 درصد افرادي كه آن را مي بينند به آن توجهي نمي كنند. ( يك بازارياب عالي تنها 10 درصد پاسخ دريافت مي كند ، كه متوسط آن 2 درصد است.)

اگر نگاهي به اطراف بياندازييد خواهيد ديد كه در روش بازاريابي سنتي چه تلاشهايي براي معرفي محصول به مشتري انجام مي شود و خواهيد ديد كه چه منابع و فعاليتهايي كه تلف مي شوند. حال آيا مي توانيد تصور كنيد شهري را كه در آن اثري از تبليغات نيست چقدر تميز خواهد بود؟ تصور كنيد تعداد درختاني كه به نام تبليغات مصرف مي شوند و موادي كه بعنوان زباله در زمين رها مي شوند.

شايد بهترين راه براي توضيح بازاريابي چند سطحي نشان دادن تصويري است كه چگونه بازاريابي شبکه ای همانند بازاريابي سنتي است و نيز چگونه بازاريابي شبکه ای متفاوت از بازرايابي سنتي است. به شكل زير نگاه كنيد:

[تصویر: 62.jpg]

منبع:www.mlmbook.ir
منم جزو اعضای یکی از شرکتهائی که چند ماه پیش موفق به اخذ مجوز از سایت وزارت بازرگانی شد هستم ولی تا الان هیچ حرکتی نداشتم.
نمیدونم اسم سایتش به گوشتون خورده یا نه اسمش ... هست.
(01-10-2013 09:11 PM)ناصر صادقی نوشته شده توسط: [ -> ]منم جزو اعضای یکی از شرکتهائی که چند ماه پیش موفق به اخذ مجوز از سایت وزارت بازرگانی شد هستم ولی تا الان هیچ حرکتی نداشتم.
نمیدونم اسم سایتش به گوشتون خورده یا نه اسمش ... هست.

دوست عزیز کسی‌ که حرفه‌ای به این صنعت مشغول تمامی شرکت‌ها رو می‌شناسه


حتما شروع کن به حرکت ،

mlm میتونه زندگیتو تغییر بده

بیشتر تحقیق کن راجع به این صنعت



دوستان ببخشید ، نمیدونم چجوری باید نوشته قبلی‌ رو پاک کنم
اطلاعاتی در موردش دارم مگه به این شکل نیست شما باید بعد از خرید محصولی را خریداری کنی و بعد از خرید هر کسی که به گروه شما اضافه شود و با کدی که شما بهشون معرفی کردید جزو زیر شاخه های شما محسوب میشن البته روش کار این شرکت مثل شرکت های هرمی نیست و در صورتی که هر یک از زیر شاخه های شما یه خریدی از محصول ارائه شده شرکت فعال در زمینه بازاریابی شبکه ای داشته باشد تا 14 پله سود حاصل از خرید محصول توسط زیر شاخه شما به شما و فردی که محصول را خریداری کرده تعلق میگیرد .
پس از آن به ترتیب به زیر شاخه های زیری شما و به همین ترتیب سایر زیر شاخه ها تا 14 پله تعلق میگیرد و همینطور به مراتب صعودی به نزولی سایر افراد عضو شده در گروه شما هم سود تعلق میگیره و اصلا اجباری در خرید محصولی وجود نداره و هر موقع که دوستان و زیر شاخه های شما خریدی انجام بدن سود حاصله نصیب خود فرد و زیر شاخه ها خواهد بود.
نمیدونم تا چه حد تونستم حق مطلبو ادا کنم امیدوارم درست بوده باشه اگه ایراداتی در بیان مطلب بود از شما میخوام اصلاحش کنید.لطف کنید هر گونه تجربیاتی که از این کار داشتید در این تاپیک قرار بدید تا دوستان استفاده ببرن و یه سوال شما تا الان میزان سودی که از این کار بهتون تعلق گرفته چه مقدار بوده .
سلام دوست عزیز اینها مطالب ابتدایی صنعت mlm هست.
ولی یک سری کارها برای موفقیت در این صنعت الزامی است
اول از همه
never switch off
دوم یک نگاه به این در امد ها بنداز
سوما در 6 ماه اول فقط آموزش باش نه پول
من بعد از 6 ماه به در آمد 1 میلیون رسیدم و این هنوز اول راهه
[تصویر: mt65cgwkuc9a0v7pb5.jpg]
[تصویر: u2vu8jet95b32kgl41py.jpg]
[تصویر: o7f7kdgftv5fzxgad0fi.jpg]
[تصویر: kncf79uwio72tbwe6w40.jpg]
[تصویر: 80nh0ujgoyh87yrlg3i.jpg]
[تصویر: c8od8pmjf68ylz1g01z.jpg]
[تصویر: cs98kwilkl5drhxsjofp.jpg]
[تصویر: jjxxd4qr2hvpbbmgoxqo.jpg]
[تصویر: pdqt0j1rckwhtudd6yn.jpg]
[تصویر: iwrv9jm1fddximvgyxr.jpg]
شرکت های ایرانی کم کم به در آمد بالا نزدیک میشوند

http://newshaco.ir/ViewNewsdet.aspx?NewsId=112
پیشنهاد می کنم پستهاتون رو کوتاهتر بفرستیدتا خسته کننده نباشه و مخاطبانتون بیشتر بشن.
لینک مرجع