سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: نیاز به راهنمایی دارم
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
سلام دوستای گلم من همین امروز عضو شدم و واقعا احتیاج به کمک دارم. حقیقتش من کاره عکاسی میکنم همراه خواهرم در یه اتاق حدودا 12 متری تو یه آرایشگاه . پولی که درمیاریم در حد تامین نیازهای روزمره و خرجای کلیمون هست و در واقع پس اندازی اصلا نداریم. ما خب سرمایه ای هم نداریم که بخواهیم خودمون مغازه بزنیم یا ازین جور چیزها...
ولی چندتا سوال داشتم که اگه کسی بتونه نظری بده و کمک کنه ممنون میشم . اول اینکه اگه ما بخواهیم تو این جای کوچیک کارمونو کمی گسترش بدیم که درآمدمون حداقل کمی بیشتر بشه که پس اندازی برامون بمونه چکار میشه کرد؟
و اینم بگم که ما 5 تومن بابت اجاره اینجا دادیم و همینطور مقداری هم که صرف خرید وسایل نورپردازی آتلیه شد.
و دوم اینکه خواهر من خانه ای حدودا 60 متری داره که چون با ما زندگی میکنه اونجا همینطور بلا استقاده هست و داره خاک میخوره و چون ساختمان مسکونی هست ما نمیتونیم اونجارو آتلیه کنیم . به نظرتون میشه استفاده ای از همچین جایی کرد برای کسب در آمد که حالا ربطی هم به کار عکاسی نداشته باشه و ما بتونیم ازین محل استفاده کنیم . که البته مزاحمتی هم برای همسایه ها ایجاد نشه ؟
خواهش میکنم اگه واقعا فکری به نظرتون میرسه کمک کنید .
با تشکر
سلام
من که از کار آرایشگاه و عکاسی هیچ سر در نمیارم ولی به نظر من همانطور که می دانید زنها موجودات پرخرجی هستن و اصلاً جیب شوهراشون براشون زیاد مهم نیست /پس به نظر من دنبال یک چیز جدیدی باشید که خانما حاظراً بابتش پول بدن حالا ممکنه اصلاً بدردشون هم نخوره اما پیدا کردن این مهم کمی ذوق زنانه می خواهد که من ندارم و در شما خانما زیاده.Huh
موفق باشید
8/10/91
در چه زمینه ای عکاسی می کنید؟
احتمالا در کنار عکاسی کار های ادیت مثل فتوشاپ هم می کنید دیگه؟
امکان فیلم برداری و مونتاژ فیلم هم دارید؟

یکی از دوستان بود عکاس بود. کم کم ادیت فیلم یاد گرفت و فیلم برداری هم بلد بود. در ابتدا فقط کار های عروسی انجام می داد. بعدا با یک فردی که کار همایش و نشست هارو انجام میداد صحبت کرد و کارهای همایش ها و نمایشگاه هارو این انجام می داد. هر همایش یک فیلم بعد از آن باید تولید می شد. هر نمایشگاهی هم همینطور. از ابتدا شروع به فیلم برداری و عکاسی می کرد و در پایان همایش فیلم و عکس ها را آماده کرده و تحویل می داد. به اینصورت درآمدش ۲ برابر قبل شد. عکاسی و فیلم برداری از عروسی + همایش ها و نمایشگاه ها Wink
به نظر من می تونی با صاحب آرایشگاه صحبت کنی و در قبال مشتری هایی که می توانی برای او بیاوری تخفیف مناسب و خوبی بگیری و حالا این به چه دردی می خوره ؟

باید یک تبلیغ انجام بدی به این صورت

بانوان عزیز : این پیشنهاد رد نکردنی است !!

عکس بی نظیر اروپایی با آرایش منحصر بفرد،

توسط متخصص گریم با تخفیف استثنایی

فرصت تا آخر ژانویه 2013


آدرس و تلفنت روهم با کارهای دیگه ای که مد نظر داری اضافه کن .

می تونی این آگهی رو برای بانوان ، بدی براتون sms کنند و یا روی برگه عالی چاپ کنی و در خانه های اطراف پخش کنی و میتونی تبلیغ روزنامه هم انجام بدی .
اون تخفیف رو هم شامل مشتریها کنی یعنی شما قیمت خودت رو می گیری و برا آرایش تخفیف میدی .
با درود

چند تا شغل بیشتر نیست که می شه در اماکن با کاربری مسکونی ایجاد کرد و بقیه مشاغل که در این محل ها دایر بشه غیر قانونی هست
پزشکی - وکالت - سردفتری اسناد رسمی - ازدواج و طلاق - دفتر خدمات مهندسی ، و دفتر روزنامه و مجله
هست

باید تشریف ببرید پیش شرکت ها و عکاسی هایی که کار فیلمبرداری از مجالس را انجام می دهند ، انها معمولا به خانم هایی نیاز دارند برای گرفتن عکس عروس و داماد در آتلیه خودشان و همچنین فیلمبرداری از مجلس بانوان . درامد خوبی هم داره
کمی که تجربه پیدا کنید . افراد و خانم های بیشتری با فعالیت های شما آشنا بشن ، اگه مجلسی بهتون سفارش داده شد ، می توانید دوربین کرایه کنید و هم فیلمبرداری را انجام بدید هم کار عکس آتلیه ای را .

موفق باشید
(12-28-2012 11:55 AM)فرزاد3132 نوشته شده توسط: [ -> ]سلام
من که از کار آرایشگاه و عکاسی هیچ سر در نمیارم ولی به نظر من همانطور که می دانید زنها موجودات پرخرجی هستن و اصلاً جیب شوهراشون براشون زیاد مهم نیست /پس به نظر من دنبال یک چیز جدیدی باشید که خانما حاظراً بابتش پول بدن حالا ممکنه اصلاً بدردشون هم نخوره اما پیدا کردن این مهم کمی ذوق زنانه می خواهد که من ندارم و در شما خانما زیاده.Huh
موفق باشید
8/10/91

ممنون دوستم
راست میگی خب من باید مغزمو به کار بندازم ببینم چیا میشه
سلام yu3f عزیز . من کار عکاسی مدلینگ و فشن و ... میکنم تو آتلیه در یه آرایشگاه . بله اصل کار ما کار با فتوشاپ و نرم افزارهای مشابه هست. ولی نه متاسفانه کار فیلمبرداری نمیکنیم میگم که سرمایه و پول آنچنانی نداریم و دیگه اینکه کلا رفتن به مراسم هایی مثل عروسی ها حتما لازمه که یه مرد همراه آدم باشه چون تجربه اش را داشتم و زیاد برای ما که دوتا دختریم جالب نیست نمیدونم منظورمو متوجه میشید؟
ودیگه اینکه من میگم دنبال یه چیزی هستم برای گسترش کارم و جذب شدید مشتری یعنی یه خلاقیت تو کار آتلیه عکاسی که بیشتر مشتری به سمتش کشیده بشه . ولی کلا از راهنماییتون خیلی خیلی سپاسگذارم دوستم.

دوست خوبم آقای احمد رضایی واقعا ممنون این چند جمله ای رو که گفتین رو یادداشت کردم که برای تبلیغات انجام بدم میشه بیشتر تو زمینه تبلیغات کمکم کنید. خدارو شکر صاحب آرایشگاه خانم فوق العاده خوبی هستن که ایشون هم خیلی سعی در کمک کردن دارن . ایشون هم همش میگه شما باید کارتونو گسترش بدین.

آقای مهدی عزیز ممنون. ما خودمون آتلیه خب داریم و من واقعا دوست ندارم برای کسی یا جایی کار کنم می خوام تو آتلیه خودمون کار رو بالا ببریم. خب الان حدود 2 سال هست اینجاییم و مشتری خوبه ولی میگم درآمدمون در حدی نیست که بشه پس انداز کرد. خب مثلا خانمی میخواد بره عروسی یا مهمونی میاد میبینه اونجا آتلیه هم داره مثلا 4 یا 5 تا عکس سفارش میده و به این صورت .
پس ما ازون خونه هیچ استقاده ای نمیتونیم بکنیم؟
لینک مرجع