سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: انسان اشرف مخلوقات
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2
با سلام و سپاس

اگر در دیروز و دیروزهایمان ،به گونه ای فکر کرده ایم و جوری عمل نموده ایم که امروزمان،آنگونه که باید باشد نیست و بدلیل تصمیم های عجولانه،بدون مشورت،بدون تفکر،وسوسه انگیز و غیره گذشته هایمان،اکنون و در حال حاضر به مشکلات مالی مبتلا شده ایم و موارد ذیل گریبانگیرمان شده است ،پس بهتر است نوع نگاههایمان را عوض کنیم و از دل همه مشکلات ناشی از گذشته ،آزاد شویم و حتی اگر امروزمان ،تحت فشار اشتباههای گذشته مان نیز نباشد ،باز هم جهت سیر مسیر پیشرفت،نیاز به داشتن اصول و زیربنایی محکم برای حرکتهای فردایمان هستیم.

کسانی که امروزشان در آه و ناله از چک های برگشتی شان سپری می شود و به خود دایم می گویند که ای وای ،چکهایم برگشت خورده است ،بهتر است بدانند که چک ((برگشت )) می خورد نه ساندویچ ،جوجه کباب و سالاد و غیره!!!
بنابراین از این فضای تاریک و زنجیرهایی که دور خودمان پیچیده ایم باید خلاص شویم آنهم فقط با یافتن خودمان و از بین بردن استرس و غصه خوردن های بی فایده.
چکها را به حال خودشان رها سازید تا غذایشان را تناول کنند ،شما فقط بدنبال یافتن راه حل ها برای درآمد زایی حتی کوچک برای خود باشید و از امروز سعی کنیم داد و ستدمان را بصورت سنتی انجام دهیم که در آن نه چکی صادر میکنیم و نه چکی قبول می کنیم.
کسانی که می خواهند پیشرفت کنند اصلا سراغ دسته چک نروند و عکسی را که قبلا ها بر دیوار مغازه ها می زدند و زیرشان نوشته شده بود ((عاقبت نسیه فروش،عاقبت نقد فروش ))را از یاد نبریم.
از کم می خواهیم شروع کنیم بدون چک!!!
نقش چک فقط برای برداشتن و انتقال پول از پول موجود در بانکمان خواهد بود نه اینکه چکی صادر کنیم به امید اینکه فلان کار را خواهم کرد،از فلان کس پول خواهم گرفت،فلان جنس را خواهم فروخت و هزار فلان دیگر ،پس پول چک را به موقع واریز خواهم کرد!!! این طرز فکر انحرافی می باشد.

اگر بدهکار شده اید پس انتظار نداشته باشید که طلب کار با شما اینگونه صحبت کند:

با سلام
احتراما به استحضار بدهکار بزرگوار جناب فلانی می رساند که اینجانب مبلغ فلان قدر پول از شما طلب داشته ،لذا خواهشمندم،در صورت صلاحدید جنابعالی،دستورات و اقدامات لازم را در این خصوص مبذول فرمایید.
طبیعی است که طلب کار با فحش،تهدید و اعصاب خورد کنی نزد شما بیاید پس شما بهتر است باز هم صبور و با فکر باشید و فقط به دنبال کسب درامد و لو اندک باشید که ایجاد گردش مالی و داشتن تفکر مدیریت بحران و تفکر توسعه ای ،طلب کاران و ناسزا گویان امروز را جزو حامیان و دوستان فردایتان خواهد کرد.

و اگر از شما کلاهبرداری کرده اند،صدمه ای وارد نموده اند و هر کار دیگری حتی بصورت اتفاقی و تصادفی مشکلی پیش امده است همگی نشان از ضعف شما بوده و هیچ چیز و هیچ کس را مقصر و مجرم به غیر از خودتان ندانید پس پند بگیریم و تجربه هایمان را نیز در این انجمن برای سایر دوستان مطرح کنیم.
می خواهیم از امروز به گونه ای فکر کنیم و جوری عمل نماییم تا برای فردایمان بهتر و بهترین ها نصیبمان شود.

موفقیت و رسیدن به ثروت ،در یک مورد ،شبیه کنکور سراسری ایران می باشد ،کسانی بهترین رتبه ها را کسب می کنند که بیشترین تلاش ،فکر و برنامه ریزی را داشته اند ولی یک تفاوت بزرگ با کنکور دارد و آنهم اینکه عالم موفقیت،ثروت و میلیاردری ،محدودیتی برای پذیرش عضو ندارد و درها برای همه انسانهایی که دارای تلاش،فکر،برنامه ریزی،نترس،هدفمند،صبور،مشورت کننده و ... هستند ،باز می باشد.

افکار منفی ،استرس،افسردگی و از این دست تفکرهایی را که بانی و میزبان آنها خودمان هستیم را با تغییر خود خودمان ،بهترین را می توانیم جذب نماییم و به اصولی ترین شکل می توانیم قدم برداریم.

امشب باز هم با خود خلوت خواهیم کرد ،خودکار و چند برگ کاغذ برخواهیم داشت و همین امشب یک راه حل ،فقط یک راه حل برای کسب درآمد و لو اندک خواهیم یافت یا اگر قدمهایی برداشته ایم برای توسعه اصولی ان فکر و برنامه ریزی خواهیم کرد و از صبح خیلی زود فردا ،دست به عمل خواهیم زد.

تمامی مشکلات گذشته و فعلی اعم از بدهکار بودن،شکست ها،ورشکست شدن و در کل تمام افکار منفی را امشب بصورت پدرخوانده و مافیایی ،قتل عام خواهیم کرد،قدرت نامحدودمان را دوباره به وجودمان برخواهیم گرداند و از فردا با قدمهای استوار ،نگاههای مقتدر بسوی اهدافمان حرکت خواهیم کرد .

بزرگترین دوست و منبع انرژی و بزرگترین دشمن و موانع در درون خودمان نهفته است.
موفقیت،گنج،ثروت در درون ما نهفته است پس امشب خودمان را خواهیم یافت!!!
آنوقت خواهیم فهمید که مرکز کل کائنات ما هستیم و قدرت خدایی خواهیم یافت.
امشب باز هم با خود خلوت خواهیم کرد ،خودکار و چند برگ کاغذ برخواهیم داشت و همین امشب یک راه حل ،فقط یک راه حل برای کسب درآمد و لو اندک خواهیم یافت یا اگر قدمهایی برداشته ایم برای توسعه اصولی ان فکر و برنامه ریزی خواهیم کرد و از صبح خیلی زود فردا ،دست به عمل خواهیم زد

به روی چشم ،اصلا امشب تا صبح نمی خوابم و فقط فکر خواهم کرد.
موفقیت و رسیدن به ثروت ،در یک مورد ،شبیه کنکور سراسری ایران می باشد ،کسانی بهترین رتبه ها را کسب می کنند که بیشترین تلاش ،فکر و برنامه ریزی را داشته اند ولی یک تفاوت بزرگ با کنکور دارد و آنهم اینکه عالم موفقیت،ثروت و میلیاردری ،محدودیتی برای پذیرش عضو ندارد و درها برای همه انسانهایی که دارای تلاش،فکر،برنامه ریزی،نترس،هدفمند،صبور،مشورت کننده و ... هستند ،باز می باشد.


پس همه ما باید خوشحال باشیم که میتوانیم به راحتی عضو شویم و از بهترینها باشیم من همیشه عقیده دارم که پول روی زمین ریخته است فقط کافی است که کمی به خودمان زحمت دهیم خم شویم و پول و هر موفقیتی که آرزویش را داریم را برداریم . ولی متاسفانه برای خیلیها سخت است و به خودشان سخت می گیرند و آرزوهایشان را در دور دستها می بینند .
به نظر من هر آنجه را خدا آفریده برای مخلوقاتش است پس با کمی سعی و تلاش میتوان کم کم به بالاترین درجات رسید.
امیرالمومنین علی(ع)عظمت انسان را اینگونھ وصف می کند:"خداوند دو
چیز را بسیار عظیم آفرید.یکی آسمان را و از آسمان عظیم تر انسان را."
[تصویر: 0c66zzy5ytdcxcibw6q.jpg]
کار امروز به فردا مسپار
لطفاً از همین امشب شروع کنید و یه جای خلوت اختیار کنید و در مورد عواقب نوشته هاتون هیچ فکر نکنید با هیج کس هم رودروایسی نکنید . بالاخص با خودتون . از ریز و درشتش بنویسید . شکست و پیروزی . خوب و بد . زشت و زیبا . در ضمن دنبال دلیل برای ننوشتن یک موضوع توذهنتون نگردید .
استاد و جهان آگهی
استاد : جهان آگهی هنوز برای نوشتن اهدافت تردید داری؟شدی 1
جهان آگهی: آقا اجازه؟ ما اهدافمان را نوشته ایم. آقا اجازه ؟ همین فردا کار مورد علاقه ام را که باسرمایه کمی که دارم شروع میکنم.
استاد: جهان آگهی .چه برنامه ای داری؟
جهان آگهی: اجازه آقا؟ سود در خرید و فروش است. با عزیزانی که کالاهای در استانها دارند تماس میگیرم و حتی لازم شد به آن شهرستانها مسافرت میکنم . آقا اجازه؟ بازاریابی و شروع حرکت.
اجازه آقا ؟ببینید جناب احد عظیم زاده چی فرموده:
امکانات مالی‌مان اجازه نمی‌داد به مدرسه بروم و فقط پس از رفتن به کلاس اول مجبور شدم پشت دار قالی بنشینم و قالیبافی کنم. تا ۱۳ سالگی روزها قالی می‌بافتم و شب‌ها درس می‌خواندم. چاره‌ای نبود، وسع مالی ما جز این اجازه نمی‌داد.

خاک خوردم و زحمت بسیار کشیدم. در سال ۲بار بیشتر نمی‌توانستیم برنج بخوریم. یک بار روز ۲۱ ماه رمضان و بار دوم شب چهارشنبه‌سوری. آرزو داشتم یا خلبان شوم یا پولدار و برای رسیدن به این آرزوها بسیار زحمت کشیدم.

استاد : آفرین جهان آگهی.شدی 9/25
جهان آگهی: آقا اجازه؟ ممنونم.
استاد:جهان اگهی
جهان اگهی: بله استاد
استاد: برای محصولات شهرستان میتونی با فرهاد قربانی وارد معامله بشی.
جهان اگهی:درست میفرمایید استاد،خودمم تو فکرش بودم
استاد:حالا شدی 11/25حالا برو بخواب،تا فردا صبح ببین چه کار میتونی بکنی
جهان اگهی: استاد : اجازه ،بذار یه مقدار دیگه تو انجمن بمونم
استاد: برو بخواب صبح با انژی پا شو ،برو به جنگ مشکلات
جهان اگهی: چشم استاد12_002
آقا فرهاد اجازه ؟ چشم.
ممنونم .
امشب فرزندانم بودند .گفتم آخیش فردا جمعه است و تعطیل. همه زدند زیر خنده.
می دانید چرا؟
با لبخند خواستند این را عنوان کنند:
نه اینکه بقیه روزها زیاد کار میکنی.
WinkWinkWink شب بر همگی خوش.
منابع بیشتری از انچه بخواهیم وجود دارد.بیشتر از انچیزی که ما تصور کنیم خوبی،عشق ،لذت و.....هست که به همه برسد.
اگر میگوییم دچار کمبودیم به خاطر انست که بینش خود را گسترش نمیدهیم.
صفحه ها: 1 2
لینک مرجع