سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: فایل صوتی مصاحبه با کامران الهیان-میلیاردر خلاق ایرانی در زمینه تکنولوژی
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
با سلام خدمت همه دوستان عزیز

من این فایل صوتی رو یک سال پیش گوش کردم بعد از اشنایی با این انجمن احساس کردم واقعا جای شنیدنش میتونه اینجا باشه... سرگذشت یک کارافرین دیگه ایرانی که مایه افتخار همه ما ایرانی هاست .شاید کمتر کسی در ایران از ایشون چیزی شنیده باشه

به نقل از خود سایت "کامران الهیان یک کارآفرین خلاق در زمینه تکنولوژیهای جدید، یک سرمایه گذار در زمینه طرحها و ایده های نوین و یک انسان نوع دوست و خیر است. او که یکی از مشهورترین کارآفرینان در آمریکاست، طی این گفتگو در باره فعالیتها، موفقیتها و شکستهایش برای ما میگوید."

پیشاپیش از خانم سیما از دانشگاه مریلند تشکر میکنم که این مصاحبه رو انجام دادن.لطفا برای دانلود فایل صوتی روی ایکون بلندگو کنار نوشته"گفتگو با کامران الهیان - یک کارآفرین خلاق" کلیک کنید.مصاحبه خوشبختانه طولانی هست و ایشون کامل از سرگذشت پر ازتجربشون صحبت می کنن.پیشنهاد می کنم با حوصله تا اخر مصاحبه رو گوش بدین.
با سپاس از همه دوستان

لینک سایت
http://www.radiocp.com/?p=247&item=elahian
من مدتیه دارم به خاطر اهدافم شبا هم درس می خونم و واسه Research مطالعه میکنم.اینو که شنیدم کلییییییییییی ایده و انرژی گرفتم و فهمیدم که من واقعا عاشق رشته ام (برق) هستم.
من هم می خوام اسم ایران رو با افتخار تر کنم.
ممنونم خیلی زیاد ....... امشب واسم یه شب خاص شد
دوست عزیز این آدرسی که دادید ف/ی/ل/ت/ر هست.
اگر برایتان مقدور بود فایل را در یک آپلود سنتر دیگر بگذارید که ف/ی/ل/ت/ر نباشد.
متشکرم
در ادامه این تاپیک برای دوستانی که به موفقیت ایرانیان خارج از کشور (یه خصوص در زمینه تکنولوژی) علاقه دارند پیشنهاد می کنم از سایت" سيليکان ايران" دیدن کنند.
چون این سایت به زبان انگلیسی هست وبلاگی رو پیدا کردم که توضیحاتی در مورد این سایت داده بود که لینک هر دو رو اینجا درج می کنم.

به نقل از وبلاگ" از جمله چهره هائى که فوروم هاى سايت سيليکان ايران را اداره مى کنند بايد از آقاى جان تهرانيان، وکيل متخصص تکنولوژى ارتباطات و کامپيوتر، آقاى فرج اعلائى، مدير و بنيانگذار شرکت سنتيليوم سازنده نرم افزارهاى حرفه اى موفق پروتولز، از جمله کول اديت، براى توليد موسيقى و اديت و صداگذارى به روى فيلم ها و توليد برنامه هاى راديوئى، آقاى کامران الهيان، بنيانگذار سه شرکت عمده در کاليفرنيا که به بيش از ٢ ميليارد دلار فروخته شدند، آقاى حسن پارسا، يکى از شرکاى شرکت سرمايه گذارى لوسنت ونچر پارتنرز، و آقاى اسفنديارلهراسب پور، يکى از بنيانگذاران و مدير شرکت سرمايه گذارى معتبر اينوست کو نام برد"

هدف اصلی من از طرح این موضوع تامل در مورد "نوع دوستی" ایرانیان موفق هست که بعد از طی پلکان موفقیت باز هم به تبادل اطلاعات برای ارتقای هموطنانشون ادامه می دهند...
لازم به ذکر هست که از طریق سایت یاد شده افراد نام برده برای طرح پرسش در دسترس می باشند.

ادرس سایت سیلیکان ایران : http://www.siliconiran.com/
ادرس وبلاگ گفته شده: http://hemami.persianblog.ir/post/138

با ارزوی موقفیت بیش از پیش انجمن تمام رهروان راه موفقیت

بی‌ نهایت سپاس هم بابت این لطف بی‌ دریغ شما دوست گرامی‌ خیلی‌ کم هست
از این که فرصت‌های به این نابی رو در اختیار ما قرار میدین ممنون12_002
سایت ف ی ل تر بود دوباره مصاحبه رو بگذارید
سلام. لینکها خرابند. لطفا لینک سالم آن را بگذارید. خیلی مشتاق هستم.
لینک مرجع