08-12-2011, 12:58 AM
سازمان زیباسازی شهر تهران: اجرای طرحهای سه بعدی در 300 ایستگاه اتوبوس به پایان رسید.
به گزارش روابط عمومی اجرای طرحهای سه بعدی در 300 ایستگاه اتوبوس در شمال و جنوب تهران به پایان رسید.
محمدرضا رستمی طراح و مجری این پروژه با اشاره به اینکه تا قبل از اجرای این پروژه شناختی در رابطه با این سبک تبلیغاتی وجود نداشت؛ گفت: با توجه به تنوع ساخت ایستگاههای اتوبوس در شهر تهران طرحهای سه بعدی بیشترین تاثیرگذاری را خواهد داشت.
![[تصویر: a%20%281%29.jpg]](http://zibasazi.tehran.ir/Portals/0/pictures/gozareshtasviri/3dbus/a%20%281%29.jpg)
او افزود: یکی از اهداف اجرای این طرح واقعی جلوه دادن محیط تبلیغاتی و ایجاد جاذبه و گیرایی برای مخاطب است.
رستمی با اشاره به اینکه ایستگاههای اتوبوس بهترین رسانه برای بیان پیامهای تبلیغاتی است؛ادامه داد: با توجه به اینکه شهروندان نسبت به شلوغی ایستگاههای اتوبوس ناراضی بودند مردم از اجرای این پروژه رضایت کامل داشتند.
http://zibasazi.tehran.ir/Portals/0/pict...282%29.jpg
مجری این طرح با بیان اینکه براساس برنامه ریزیهای انجام شده اجرای طرح تبلیغات سه بعدی تقریبا در تمامی ایستگاه های اتوبوس شهر تهران انجام شده است اضافه کرد:ایستگاههای اتوبوس در تمامی محورهای پرتردد شهر در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران شناسایی و این طرح اجرا شده است.
رستمی در بخش دیگر صحبتهای خود با اشاره به اینکه با اجرای طرح تبلیغات سه بعدی دیگر تفاوتی بین ایستگاه های اتوبوس در شمال و جنوب تهران وجود ندارد، توضیح داد: در 300 ایستگاه شناسایی شده در مجموع 15 طرح سه بعدی که نمادی از فرهنگ کهن ایرانی است مانند طاقچه، دالان رو به طبیعت، سفره هفت سین، خلیج همیشه فارس و ... اجرا شده است.
http://zibasazi.tehran.ir/Portals/0/pict...283%29.jpg
لازم به توضیح است که این طرحها به صورت ماهیانه و با توجه به موضوعات فرهنگی و اجتماعی و همچنین تبلیغاتی قابل تغییر خواهد بود.
http://zibasazi.tehran.ir/Portals/0/pict...284%29.jpg
این شخص با این ایده تبلیغاتی خود توانست در عرض دوماه 200 میلیون تومان سود ببرد.
به همین خاطر منهم به دنبال طرح های جدید در عرصه تبلیغات هستم.
به گزارش روابط عمومی اجرای طرحهای سه بعدی در 300 ایستگاه اتوبوس در شمال و جنوب تهران به پایان رسید.
محمدرضا رستمی طراح و مجری این پروژه با اشاره به اینکه تا قبل از اجرای این پروژه شناختی در رابطه با این سبک تبلیغاتی وجود نداشت؛ گفت: با توجه به تنوع ساخت ایستگاههای اتوبوس در شهر تهران طرحهای سه بعدی بیشترین تاثیرگذاری را خواهد داشت.
![[تصویر: a%20%281%29.jpg]](http://zibasazi.tehran.ir/Portals/0/pictures/gozareshtasviri/3dbus/a%20%281%29.jpg)
او افزود: یکی از اهداف اجرای این طرح واقعی جلوه دادن محیط تبلیغاتی و ایجاد جاذبه و گیرایی برای مخاطب است.
رستمی با اشاره به اینکه ایستگاههای اتوبوس بهترین رسانه برای بیان پیامهای تبلیغاتی است؛ادامه داد: با توجه به اینکه شهروندان نسبت به شلوغی ایستگاههای اتوبوس ناراضی بودند مردم از اجرای این پروژه رضایت کامل داشتند.
http://zibasazi.tehran.ir/Portals/0/pict...282%29.jpg
مجری این طرح با بیان اینکه براساس برنامه ریزیهای انجام شده اجرای طرح تبلیغات سه بعدی تقریبا در تمامی ایستگاه های اتوبوس شهر تهران انجام شده است اضافه کرد:ایستگاههای اتوبوس در تمامی محورهای پرتردد شهر در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران شناسایی و این طرح اجرا شده است.
رستمی در بخش دیگر صحبتهای خود با اشاره به اینکه با اجرای طرح تبلیغات سه بعدی دیگر تفاوتی بین ایستگاه های اتوبوس در شمال و جنوب تهران وجود ندارد، توضیح داد: در 300 ایستگاه شناسایی شده در مجموع 15 طرح سه بعدی که نمادی از فرهنگ کهن ایرانی است مانند طاقچه، دالان رو به طبیعت، سفره هفت سین، خلیج همیشه فارس و ... اجرا شده است.
http://zibasazi.tehran.ir/Portals/0/pict...283%29.jpg
لازم به توضیح است که این طرحها به صورت ماهیانه و با توجه به موضوعات فرهنگی و اجتماعی و همچنین تبلیغاتی قابل تغییر خواهد بود.
http://zibasazi.tehran.ir/Portals/0/pict...284%29.jpg
این شخص با این ایده تبلیغاتی خود توانست در عرض دوماه 200 میلیون تومان سود ببرد.
به همین خاطر منهم به دنبال طرح های جدید در عرصه تبلیغات هستم.