سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: یک پیشنهاد به حامد کرمی...
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
با سلام و درود به تمام دوستان گلم.

یک عرض کوچکی داشتم.
در اول عرایضم فقط این مطلب را روشن کنم که منظورم از این تاپیک با شخصه خاصی نیست بلکه با خود شخص حامد کرمی هستم.

تمام ما با انتخاب خودمان در این انجمن عضو شده ایم و هر کسی هم ممکنه هدفی از عضویت در این انجمن داشته باشه.
نه اجباری توی کار بوده و نه دادن قول ثروتمند شدن.و همچنین در انطرف قضیه هم هیچ کدام از اعضا هم وظیفه این را ندارن که به کسی از هر لحاضی کمک کنند.ولی میبینیم که توی این انجمن که من به شکل یک خانواده ان را میبینم انقدر حس احساس مسولیت و کمک کردن هست که خیلی از اعضای این خانواده بدون هیچ چشم داشتی تمام تجربه ها و شکستها ، پیروزیها ، فکر ها و ایدها و انرژی خودشون را برای ایجاد هدف و انگیزه و رسیدن به موفقیت برای اعضاء میگذارند.یک نمونش خود بنده.از 18 سالگی توی کار بودم ولی بدون هدف و با فکر بسته و بدون پیشرفت چشمگیر.ولی الان این انجمن و کمک اعضای این خانواده چنان تعغیری در من به وجود اورده است و چنان تعغیری در باورهای من به وجود اورده است که با صدای بلند فریاد میزنم که دنیا تورو فتح میکنم.و باور کنید خواهم کرد.

پس بیاید این را یاد بگیریم که هیچکس در این انجمن وظیفه ای برای کمک به کسی ندارد.حتی ماهیگیری یاد دادن.این خودمان هستیم که باید از تمام فرصتهای به وجود امده استفاده کنیم.
و اگر دیدیم و بسیار هم میبینیم که اگر هر کدام از اعضای همین خانواده یک هدفی برای انجمن دارند و یا حتی یک کلمه به ما یاد دادن به جای زیر سوال بردن انها دستانشان را ببوسیم.

به امید روزی که نام این خانواده (انجمن میلیاردرها) در سراسر ایران و جهان لرزه به تن همه بیندازد بلند میشویم و میگوییم خدایا به امید تو...

یا علی
لینک مرجع