راز شماره10
حق با مشتري است
اين نكته رو خيلي ها دراين بازار كنوني اجرا نمكنند از شركت هاي بزرگ تا فروشنده هاي جز وهيچ موقع نتونستن رضايت مشتري هاشون رو بدست بيارن
راز شماره 11
به مشتریان خود عشق بورزید
زیرا اگر آنها نباشند شماوکسب و کارتان تعطیل می شوید.و درضمن این حس محبت را آنها خواسته یا ناخواسته درک و احساس می کنند و باعث تداوم همکاری باآنها می شود.
راز شماره12
جنس باکیفیت رو ارزون بفروشین
این سومین قانون مشتری مداری شرکت فاران هست(( شرکت خودم هست که درآینده ثبتش میکنم))
یک مثال انگلیسی هست که میگه اینقدر ثروت مند نیستم که جنس ارزان بخرم
و یک مثال ایرانی میگه هر ارزانی بی حکمت نیست
ولی من میگم جنس با کیفیت رو ارزان میدم
قرار نیست همیشه چیز گران یعنی با کیفیت وخوب وچیز ارزان یعنی بی کیفیت وبد
راز شماره 13
شناسایی نیاز واقعی بازار به یک محصول خاص و دست زدن به تولید ان با بهترین کیفیت و عرضه ان.
این موضوع به نظرم راز ماندگاری و پیش بسوی ثروتمندیست.
راز موفقیت شماره 15
اعتبار بیش از اندازه ظرفیت(توان پرداخت مشتری) به مشتری نده
راز موفقیت شماره ۱۶
عامل باشید
همیشه سعی کنید عامل باشید. مقلد بودن صرف (تقلید کردن محض) شاید در کوتاه مدت جوابگو باشه اما در دراز مدت بی فایده است.
پ.ن: این مورد در تاپیک
اهدافمان چه اشکالی دارد؟ توضیح بیشتری خواهد داشت.
راز شماره 18
به قدرت ذهن خود ایمان داشته باشید
اگر با امواج کائنات یکی شوید هیچ چیز غیر ممکن نیست.
راز موفقیت شماره ۱۹
در ذهنتان از پایان آغاز کنید
برای اینکه بتوانید موفقیت را در کار خود تضمین کنید، قبل از شروع کار و در حین انجام کار ، از انتها به ابتدا بیاید.