سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: رژ لب دست ساز بسازید
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
شاید با تستش جهت عرضه به بازار برای دوستان فعال در زمینه آرایشی ، مفید باشد....

شاید شما جزو افرادی باشید که هر روز یکی از مواد شیمیایی خانه خود را با یک جایگزین طبیعی عوض می‌کنند. اگر هنوز به جایگزینی محتویات کیف لوازم آرایش خود نرسیده‌اید، این مطلب به شما کمک می‌کند تا پوست لب‌هایتان را با طبیعت آشنا کنید و با رژ لب‌های شیمیایی خداحافظی کنید.
یک چغندر قرمز انتخاب کنید، خوب بشویید و با آب کم آن را بپزید. می‌توانید با ایجاد چند برش چاقو به مدت ۲۰ دقیقه چغندر را در مایکروویو بگذارید. ته ظرف شما مقداری آب قرمز رنگ باقی خواهد ماند. با همین روش از دانه‌های سرخ انار، توت‌فرنگی و آلبالو هم می‌توانید، مایعی سرخ رنگ و طبیعی به دست آورید.



یک ظرف کوچک و تمیز انتخاب کنید و این مایع رنگی را با چند قطره روغن زیتون و پودر شکر مخلوط کنید تا به غلظت رژ مایع برسد.



می‌توانید رژ خانگی‌تان را در ظرف مخصوص رژ مایع بریزید. اگر این ظرف در اختیارتان نبود، در یک شیشه کوچک از آن نگه‌داری کنید و هربار با استفاده از اسفنج از آن استفاده کنید. روغن زیتون موجود در این رژ پوست لب‌های شما را نرم و درخشان می‌کند.



بدون استفاده از یک رنگ‌دهنده طبیعی هم می‌توانید برق‌لب خانگی داشته باشید. برای این کار یک قاشق چای‌خوری ژل آلوئه‌ورا تازه تهیه کنید. این ژل در فروشگاه‌های لوازم آرایشی در دسترس است، اما می‌توانید خودتان از مغز این برگ ژل را تهیه کنید. این ژل را با نیم قاشق چای‌خوری روغن نارگیل، و مقدار بسیار کمی کرم ویتامین E ترکیب کنید تا مخلوطی یک دست به دست بیاورید. می‌توانید با روش بالا رنگ ملایمی به این رژ بدهید و یا مقداری از رژ مورد علاقه‌تان را گرم کرده و با این مخلوط ترکیب کنید.



ممکن است بوی روغن زیتون، یا روغن نارگیل را دوست نداشته باشید. در این صورت یک قطره اسانس طبیعی می‌تواند عطر مورد علاقه شما را به رژ خانگی‌تان بدهد. مثلا یک قطره روغن نعناع احساس خنکی و تازگی را در تمام روز به شما خواهد داد.


یا با یک قطره روغن اسطوخودوس خود را در جنگلی آرام احساس خواهید کرد. بوی قدیمی و آشنای اسانس گل رز هم نه تنها بوی بسیار خوبی دارد، که از سردردهای ناشی از آلودگی و صدا جلوگیری می‌کند.


این رژهای دوستدار طبیعت هیچ فرقی با رژهای صنعتی ندارند، جز اینکه احساس بهتری از زیبایی و سلامت به شما می‌دهد. پس همین حالا دست به کار تولید شوید.



منبع
خیلی خوب میشه اگه این نوع محصولات به تولید برسند.مطمئنم اگه مصرف کننده متوجه بشه اون رژ لب صنعتی ای که مصرف میکنه یعنی خوردن سم، بی شک به این نوع محصولات روی میاره.به نظر من از نظر قیمت هم ارزون تر تموم میشه و تازه تولید داخل هستش.پیشنهاد بهتری برای تولید این نوع محصولات هستش؟
طرح جالبیه
یه سوال، این رژ باید در یخچال نگه داشته بشه؟
(11-19-2012 05:58 PM)elaheh800 نوشته شده توسط: [ -> ]طرح جالبیه
یه سوال، این رژ باید در یخچال نگه داشته بشه؟


تصور نمیکنم
اما قاعدتا نباید هم در محیط خیلی گرم هم نگه داشته بشه

ضمن اینکه هرچیزی تاریخ مصرف معینی داره حتی مواردی که با مواد نگهدارنده درست میشوند
بنابراین برای استفاده از این محصول زمان معین در نظر بگیرید

اینم سایت مربوطه:
http://tlc.howstuffworks.com/style/diy-t...pgloss.htm
این خیلی خوب و عالیه ولی مشکل اونجاست که از نظر رنگ خیلی محدوده. خانوما دوست دارن با هر شال و روسری رژ لبشون رو ست کنن. بعدشم چون نگهدارنده نداره نمیشه مدت زیادی تو یخچال نگهش داشت.
اگه بخوایم کم رنگ شه!!!!!!!!!!!!!!!!!
عاليه ولي تاحالا كسي امتحان كرده؟؟؟؟
من اولين روز عضويتمه واسه همين وقت تست كردنشو نداشتم
خیلی جالب بود. حداقل اگر نشه فروخت )به علت نداشتن مواد نگه دارنده( میشه واسه استفاده شخصی تهیه کرد. من ک حتما درست میکنم. قبلا یجا خونده بودم با وازلین و یکم از رنگ رژ دلخواهتون ک مخلوط کنید میتونید یک رژ لب درست کنید ک طبیعی باشه. اما خیلی چرب میشد. بنظرم این خیلی ایده خوبی بود
لینک مرجع