سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: مديران بدانند: تنبل ها فشار کاري ديگران را بيشتر مي کنند...
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
مديران بدانند: تنبل ها فشار کاري ديگران را بيشتر مي کنند...


1- به کارمندان ساعي و متعهد بگوييد که چقدر براي سازمان مفيد هستيد و شما به آنها علاقه و اعتماد داريد.
2 - هنگام استخدام افراد، علاوه بر تست هاي مقرر شده، تست هايي انجام دهيد که مطمئن شويد کسي را که به کار مي گماريد ، تنبل نيست! زيرا افراد تنبل فشار کاري ديگران را بيشتر مي کنند.
3- موقع دست دادن، دست افراد را محکم و صميمانه بفشاريد.
4 - وقتي عصباني هستيد، در باره ديگران تصميم گيري نکنيد.
5- هميشه وقت شناس باشيد. براي حضور به موقع، مي توانيد از ترفند قديمي 5 دقيقه جلو کشيدن ساعت استفاده کنيد.
6- هرگز اميد ارتقا را از زيردستان نگيريد، زيرا به طور يقين، انگيزه آنها براي تلاش از بين مي رود.
7- سعي کنيد در صورت لزوم در دسترس باشيد و شانس حرف زدن را به همه سطوح سازمان بدهيد. در اين صورت شايد با ايده هاي درخشاني روبه رو شويد.
8- هيچگاه اجازه ندهيد کسي حالت افسردگي و نااميدي شما را ببيند.
9- به شايعات بي اساس بي توجه باشيد و در مورد زيردستان از روي دهن بيني قضاوت نکنيد.
10- خشکي جلسات طولاني را با شوخ طبعي قابل تحمل کنيد.
11- از سرزنش کردن ديگران در جمع خودداري کنيد.
12- براي همه سطوح سازمان حتي خدمه و نامه رسان ها احترام قائل شويد.
13- از منشي خود بخواهيد روز تولد کارمندان، کارت تبريکي را که توسط شما امضاء شده، برايشان ارسال کند.
14- هنگام امضاء کردن نامه ها و مکتوبات، آنها را به دقت مطالعه کنيد و از امضاء کردن آنها، زماني که حوصله و تمرکز نداريد پرهيز کنيد.
15- خوش ژست و خوش بيان باشيد و در جمع با انرژي و اشتياق حاضر شويد.
لینک مرجع