11-12-2012, 08:14 PM
نقش مديران
1- در کمک رساني هاي مراسم خيريه پيشقدم باشيد.
2- با درايت و زيرکي هميشه در کمين شکار فرصت هاي طلايي باشيد.
3- صبر و حوصله را از مهمترين ارکان موفقيت تلقي کنيد.
4- مسئوليت پذير باشيد.
5- به منظور اطلاع حاصل کردن از مطالب جديد علمي، در چند سايت اينترنتي مرتبط عضو شويد.
6- چند تکيه کلام اختصاصي و جالب براي خود انتخاب کنيد!
7- تفکر و تعمق قبل از پاسخگويي، از پيدا کردن چاره اي براي تغيير آنچه عنوان شده، آسان تر است.
به هرکس فراخور فعاليت و بازده کاري اش پاداش دهيد و با در نظر گرفتن پاداش هاي مساوي، حرکت افراد شايسته گروه را کُند نکنيد.
8- وقتي مي خواهيد کاري را به کسي محول کنيد، روشي را براي عنوان کردنش انتخاب کنيد تا حس مسئوليت افراد برانگيخته شود.
9- علت شکست هاي سازماني را تجزيه و تحليل کنيد تا ضمن تشخيص مسير نادرست، از تکرار آن جلوگيري کنيد.
10- با بي اهميت جلوه دادن کارهاي کارمندان، زحمات آنان را بي ارزش نکنيد.
11- با انجام ورزش هاي فکري، قابليت هاي ذهني خود را تقويت کنيد.
12- به هرکس فراخور فعاليت و بازده کاري اش پاداش دهيد و با در نظر گرفتن پاداش هاي مساوي، حرکت افراد شايسته گروه را کُند نکنيد.
13- با به کارگيري مشاورين کار آزموده و متعهد، موقعيت بازار کار را تحليل کنيد و استراتژي به کار بگيريد که هميشه يک گام از رقبا جلوتر باشيد.
14- اجازه ندهيد بار مسئوليت کارمندان بي کفايت و کند، بر دوش کارمندان خبره و ساعي تحميل شود زيرا افراد با درک اين بي عدالتي انگيزه خود را از دست مي دهند.
15- دانش حرفه اي خود را تا حدي بالا ببريد که در موارد لزوم در مقابل کليه سؤالات حرفه اي حاضر جواب باشيد.
1- در کمک رساني هاي مراسم خيريه پيشقدم باشيد.
2- با درايت و زيرکي هميشه در کمين شکار فرصت هاي طلايي باشيد.
3- صبر و حوصله را از مهمترين ارکان موفقيت تلقي کنيد.
4- مسئوليت پذير باشيد.
5- به منظور اطلاع حاصل کردن از مطالب جديد علمي، در چند سايت اينترنتي مرتبط عضو شويد.
6- چند تکيه کلام اختصاصي و جالب براي خود انتخاب کنيد!
7- تفکر و تعمق قبل از پاسخگويي، از پيدا کردن چاره اي براي تغيير آنچه عنوان شده، آسان تر است.
به هرکس فراخور فعاليت و بازده کاري اش پاداش دهيد و با در نظر گرفتن پاداش هاي مساوي، حرکت افراد شايسته گروه را کُند نکنيد.
8- وقتي مي خواهيد کاري را به کسي محول کنيد، روشي را براي عنوان کردنش انتخاب کنيد تا حس مسئوليت افراد برانگيخته شود.
9- علت شکست هاي سازماني را تجزيه و تحليل کنيد تا ضمن تشخيص مسير نادرست، از تکرار آن جلوگيري کنيد.
10- با بي اهميت جلوه دادن کارهاي کارمندان، زحمات آنان را بي ارزش نکنيد.
11- با انجام ورزش هاي فکري، قابليت هاي ذهني خود را تقويت کنيد.
12- به هرکس فراخور فعاليت و بازده کاري اش پاداش دهيد و با در نظر گرفتن پاداش هاي مساوي، حرکت افراد شايسته گروه را کُند نکنيد.
13- با به کارگيري مشاورين کار آزموده و متعهد، موقعيت بازار کار را تحليل کنيد و استراتژي به کار بگيريد که هميشه يک گام از رقبا جلوتر باشيد.
14- اجازه ندهيد بار مسئوليت کارمندان بي کفايت و کند، بر دوش کارمندان خبره و ساعي تحميل شود زيرا افراد با درک اين بي عدالتي انگيزه خود را از دست مي دهند.
15- دانش حرفه اي خود را تا حدي بالا ببريد که در موارد لزوم در مقابل کليه سؤالات حرفه اي حاضر جواب باشيد.