سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: اگر مي خواهيد در سازمانتان به عنوان يك فرد كارآمد مطرح باشيد ...
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
اگر مي خواهيد در سازمانتان به عنوان يك فرد كارآمد مطرح باشيد ...

 براي هر يك از مكالمات تلفني خود از قبل برنامه ريزي كنيد و دستور كار داشته باشيد.
 اين كه بتوانيد در انجام امور پيچيده با ديگران همكاري كنيد مهارتي اساسي براي پيشرفت در كار است.
 قبل از شروع يك كار پيچيده، همه كارها ، وظايف و فعاليت هايي را كه بايد انجام شوند ليست كنيد.
 براي فعاليت هاي خود اولويت و ممنوعيت تعيين كنيد: چه فعاليت هايي را بايد رها كنيد تا بتوانيد براي كارهايي كه حقيقتاً مهم هستند جاي بيشتري باز كنيد؟
 براي اولويت بندي كارها بايد نتايج هر كدام از آنها را در درازمدت در نظر گرفت.
 دقت و تمركز ، رموز عملكرد عالي هستند.
 پاداش هايي كه در زندگي مي گيريد بستگي به اين دارد كه چه كاري مي كنيد ، چقدر خوب آن را انجام مي دهيد و چقدر مشكل است كه بتوان كسي را جايگزين شما كرد.
 آينده متعلق به افراد با قابليت است.
 كليد آينده ، رشد مداوم شخصي و حرفه اي شماست.

 تمام آموزش هاي ممكن را ببينيد . يك ايده خوب كافي است تا شما را از انجام سال ها كار سخت معاف كند.
 حداقل يك ساعت در روز در حوزه كاري خود مطالعه كنيد. اين عادت به مرور ، شما را به يكي از آگاه ترين افراد در حرفه تان بدل مي كند.
 براي برنامه ريزي كارهايتان، ليستي از فعاليت هايي كه بايد انجام دهيد تهيه كنيد . هر كاري را قبل از اين كه انجام دهيد بنويسيد.
 براي اين كه به حداكثر بهره وري دست پيدا كنيد، با تكرار پي در پي اين جمله به خودتان نظم و ترتيب بدهيد:" خوب ، بر گرديم سر كار."
 طرز نشستني را كه مخصوص افرادي است كه عملكرد عالي دارند تمرين كنيد: پشتتان را صاف كنيد و در همان حالت روي كارتان به طرف جلو متمايل شويد.
 از تلفن به عنوان يك وسيله كاري استفاده كنيد. زود برويد سر اصل مطلب و از تعارفات كم كنيد.
 مدام در پي يافتن راه هايي باشيد كه عملكرد شما را كاملاً متحول كند، به صورتي كه فعاليت هايتان با اهداف بلند مدت شما هماهنگي بيشتري پيدا كند.
 براي اين كه كار بيشتري انجام دهيد كمي زودتر، كار را شروع كنيد ، كمي سخت تر كار كنيد و كمي ديرتر دست از كار بكشيد.
 با سريع تر كار كردن راندمان كارتان را بالا ببريد. احساس اضطرار و ضرورت انجام كار را در خود پرورش دهيد و با آن پيش برويد.
 كارهايتان را دسته بندي كنيد و تمام كارهاي مشابه را همزمان انجام دهيد.
 سعي كنيد اشتباهات كمتري داشته باشيد و از همان بار اول كار را درست انجام دهيد.
لینک مرجع