سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: حركت در مسير درست
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
حرکت در مسیر درست یعنی داشتن احساس رضایت از دقایق، ساعت‌ها و روزهایی که می‌گذرانیم. یعنی انرژی بی‌دلیل صرف نمی‌شود. یعنی بسیاری از رویدادها برای شما الهام بخش و تاثیر‌گذار خواهد بود. یعنی دعا و نیایش شما، کار کردن، بودن در کنار خانواده، غذا خوردن، مطالعه، پیاده‌روی و هرچیزی که به آن فکر کنید برای شما تاثیری بیش از نرمال خواهد داشت. حرکت در مسیر درست یعنی شما براساس توانایی‌ها زندگی کنید.وقتی که برمبنای توانایی‌ها زندگی می‌کنید…


یعنی اتفاقات را بخوبی درک می‌کنید. یعنی نشانه‌ها را می‌بینید و نشانه‌ها به شما کمک می‌کنند تا سمت و سوی حرکت خود را بدست آورید. نشانه‌ها در هر موضوع ساده‌ای پیدا می‌شوند. در فیلمی که شما می‌بینید، در کتابی که می‌خوانید، در زمانی که از پشت پنجره خانه خود نظاره‌گر خیابان هستید، هنگامی که با دوستی صحبت می‌کنید، شما چیزهایی را می‌بینید که دیگران نمی‌بینند. به یک کشف شهودی می‌رسید و نقطه نورانی برای شما کشف می‌شود و این اتفاق زمانی می‌افتد که شما براساس داشته‌های خود یعنی توانایی‌ها زندگی کنید.

اما در بسیاری از مواقع آنچه که اتفاق می‌افتد این است که توانایی‌هایمان را فراموش می‌کنیم. همه چیز برایمان عادی می‌شود. غذا خوردن، مطالعه، ایمان، خانواده، شغل و … و هرچیز دیگر برایمان خسته کننده خواهد بود. چون به توانایی‌های خود، به ویژگی‌های منحصر به‌فردی که داریم توجه نمی‌کنیم و اینجا، نشانه‌ها گم می‌شوند. چون فکر می‌کنیم پیشرفت و حرکت رو به جلو یعنی هرآنچه که نداریم را بدست آوریم در حالی‌که چیزهایی که داریم را نمی‌بینیم و اتفاقا شاید آنچه که داریم ما را بیشتر کمک کند تا به آنجایی که باید، برسیم. اما ما توجهی نمی‌کنیم و باز همین می‌شود که نشانه‌ها گم می‌شوند.

نشانه‌ها همه جا هستند اگر شما بخواهید آنها را ببینید. اولین نشانه‌ها در وجود خود شما نمایان می‌شود اگر براساس توانایی‌ها زندگی کنید. اما چطور می‌توانیم بفهمیم که چه توانایی‌هایی داریم؟
دقیقا
برای خیلی از دوستان میگیم کار آفرینی ایجاد کنیم شغلی حرکت رو به جلویی و ... وقتی خودشون نمیخوان من چه کنم؟؟؟
خیلی ها به عنوان شغل سوم چهارم نگاه میکنند.کالاتون گرون هست نمیخرند.و هزاران بهانه ی دیگر.بازار خرابه
2 روز بازاریابی و استارت کار و دیگر سراغ کار نمی روند...
آیا این یک امتحان نیست؟؟؟ آیا یک شروع نیست؟؟؟و هزاران ایا دیگر.
کار به این آسونی و راحتی وقتی انجام نشه پس سخت تر از اونم نمیتوانی انجام دهید.
اکثرا دنبال این هستند که یک لغمه ی چرم گیرشون بیاد و آماده پس لازم نیست میلیاردر شید
واقعا یک سری بایذ به خودشون بیان.حلوا حلوا دهن شیرین نمیشه دوست عزیز
كاملا موافقم. تجارت ريسك هاي خاص خودشو داره .و صد البته كسي كه همه جور يختي به جون ميخره موفقيت هاي بزرگي به دست مياره ! فقط با لايك زدن و هورا كشيدن واسه افراد كوشا كه پولي به دست نمياااااااد !!!
قدر گذر زمان را فقط پشت چراغ قرمز متوجه می شویم.(مثال : 30ثانیه باید منتظر باشیم تا چراغ سبز شود.مشاهده فرموده اید که خیلی از رانندگان در این زمان کوتاه چه دلهره ای دارند؟)
حرکت در مسیر درست یعنی با برنامه جلو رفتن. یعنی از ریشه با مسئله برخورد کردن.
(10-27-2012 11:32 PM)Haavin نوشته شده توسط: [ -> ]1 - حرکت در مسیر درست یعنی داشتن احساس رضایت از دقایق


2 - نشانه‌ها در هر موضوع ساده‌ای پیدا می‌شوند. در فیلمی که شما می‌بینید، در کتابی که می‌خوانید، در زمانی که از پشت پنجره خانه خود نظاره‌گر خیابان هستید، هنگامی که با دوستی صحبت می‌کنید، شما چیزهایی را می‌بینید که دیگران نمی‌بینند. به یک کشف شهودی می‌رسید و نقطه نورانی برای شما کشف می‌شود و این اتفاق زمانی می‌افتد که شما براساس داشته‌های خود یعنی توانایی‌ها زندگی کنید.


3 - نشانه‌ها همه جا هستند اگر شما بخواهید آنها را ببینید.

جملاتی تامل برانگیز و صحیح بیان شد .
1 - تنها راه تشخیص در مسیر حرکت کردن : نگاه کردن به نوع احساس شماست
2 - شهود همیشه و همهه جا در حال نمایان شدن و رخ دادن است . فقط باید انرا دقیق دید .
3 - نشانه‌ها همه جا هستند اگر شما بخواهید آنها را ببینید.

اقدام بدیهی ( منطقی ) + اقدام شهودی = خلق ایده / خلق کار / خلق ....
میلیاردر‌های آینده عزیز،
بد ندیدم اگه این موضوع رو یک بار دیگه به روز کنم .مطالبی که توسط دوستان ارائه شد بحث جالبی‌ هست که امیدوارم برای همگی‌ ثمر بخش باشه

به امید موفقیت همگیتون
نور آفتاب همه جا می تابد اما اتفاق خاصی نمی افتد،کافی است یک ذره بین در مقابل این نور قرار دهیم آنگاه می سوزاند.رمز موفقیت در یک کلمه خلاصه می شود.و آن این است : تمرکز
تمرکز بر روی توانایی ها و توانمندی های شخصی.تمرکز بر روی موهبت های خدادادی.اما افسوس ما انسان ها بیشتر به دنبال نداشته ها یمان هستیم تا داشته ها.
((( کیست آن که صد گوسفند داشته باشد و یکی از آن گوسفند ها گم شود و او آن نود و نه را وا نگذارد و به دنبال آن گم شده نرود؟؟؟)))
وقتی ذهن پر از ثروت شد (مادی و معنوی ) و حرکت صورت گرفت , موفقیت زمانی پیش می آید که اصلا انتظارش را ندارید.
کسانی که از ثروت زیاد صحبت میکنند ،غالبا ثروتمندند، و کسانی که از بیماری بیشتر صحبت میکنند بیشتر بیمارند.
لینک مرجع