سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: من چطوری کار می کنم؟
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2
به نظر من برای شروع یک کسب و کار اضافه بر مواردی که دوستان ذکر کردند و کاملاً اساسی هم هستند، فرد باید روی شخصیت خود کار کند و به این باور و پرستیژ برسد که اهل این کار است!
ببینید یکی میخواد فروشگاه پوشاک بزنه، اول از خودش باید شروع کنه ببینه واقعاً از لحاظ شخصیتی با چنین شغلی سازگار هست یا باید بعضی رفتارها و روشهای شخصیتی خودش را تغییر بده؟
چه بسا طرز لباس پوشیدن، حرف زدن و حالتهای چهره خود را باید عوض کنه! ساعات خواب و بیدار شدن و کنترل غرایض و حجب و حیا و بسیاری موارد دیگه ممکنه نیاز به تغییر داشته باشه!
اینها آیتمهای مهم ولی نامحسوسی هستند که خیلی ها مورد توجه قرار نداده و پس از آغاز کسب و کار، خود را با رقبا مقایسه کرده و از بی رونقی گله و شکایت میکنند. درحالی که ممکن است رقیب آنها که امکانات و وضعیت مشابه دارد با یک لبخند همیشگی بر آنها برتری داشته باشد!
من قبل از شروع هر کاری تحقیق و پرس و جوی زیادی میکنم. اینم میسنجم که در کنار بعد مادی باید برام بعد معنوی خوبی داشته باشه. یعنی مورد علاقم باشه. یعنی اگر یه روز از نظر مادی شکست خوردم همه ی پل ها رو خراب نبینم و به این فکر کنم که در عوض کار مورد علاقم رو انجام دادم.
منم تحقیق می کنم و افراد زیادی تو زمینه کاری صحبت می کنم تا موقعی که وارد کار شدم اعتماد بنفس و بار علمی بالایی داشته باشم به اصطلاح مشتری بدونه که این کاره هستم
صفحه ها: 1 2
لینک مرجع