سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: ویژگی های مورد نیاز یک فروشگاه اینترنتی پر فروش
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
ا- سبک و سریع لود شود.
بازدید کننده هرگز منتظر تمام شدن شن های ساعت شنی یا چرخش دایره وار گرافیکی که از بیننده میخواهد شکیبا باشند نمی شود . به خاطر داشته ی=باشید این شما هستید که به مشتری نیازمندید . مشتری برای تامین نیاز خود گزینه های فراوانی در اختیار دارد. بنابراین لازم است سایتی روان و سریع داشته باشید . استفاده از تصاویر بزرگ و یا اسلایدرهای بزرگ در سایت علاوه بر اینکه در بسیاری از نقاط ایران به دلیل محدودیت سرعت اینترنت قابل رویت نیستند منجر به کندی هرچه بیشتر سرعت لود شدن سایت می گردند.

2- دسترسی آسان و راحت :
چشمان خود را ببندید و تصور کنید قرار است با سرعت بسیار زیاد از تمام کوچه و خیابانهای شهر بگذرید بدون اینکه تصادف کنید یا از کسی چیزی بپرسید ! بیننده باید بتواند براحتی در تمام بخش های سایت شما جولان دهد . دسته بندی کالا و محصولات ، محصولات جدید ، محصولات ویژه و پروموشن ها و... همه باید به گونه ای باشند که ببینده با کمترین سطح تجربه اینترنتی با ارامش از سایت شما لذت ببرد.

3- از عوا مل گرافیکی به اندازه استفاده کنید .
تنوع رنگ زیاد و استفاده افراطی از انواع تبلیغات فلش به سرعت موجب خستگی بیننده میشود .رنگها را متناسب با نوع محصولات و ویژگیهای خریداران انتخاب کنید . در قرار دادن تبلیغات وسواس داشته باشید و از قراردادن تبلیغات غیر مرتبط با موضوع سایت و یا تبلیغ محصولات زرد و قاقد ذهنیت مثبت در کاربران به شدت پرهیز کنید.

4- مراحل خرید را کوتاه کنید .
لزومی ندارد خریدار حتما در سایت شما عضو شده و حساب کاربری داشته باشد اجازه بدهید مشتریان در مورد عضو شدم حق اتنتخاب داشته باشند. چنانچه تمایل دارید اطلاعات بیشتری از مشتریان داشته باشید با استفاده از بسته های تشویقی آنان را به عضویت دراورید . مثال : خرید بدون عضویت / خرید با عضویت و 3%تخفیف ویژه

5- برای خرید در کنار مشتری قرار بگیرید.
یک راهنمای تصویری از نحوه خرید و پرداخت آنلاین با شرح و جزییات تهیه کرده و در معرض دید و استفاده کاربران قرار دهید . درصد قابل توجهی ار کاربران اینترنت هنوز تجربه پرداخت آنلاین را ندارند !

6- حس اعتماد و اطمینان کاربران را جلب نمایید .
سایت شما باید کاملا امن بوده و مشتری اطمینان داشته باشد از اطلاعاتش سوء استفاده نخواهد شد .اگر از ssl استفاده میکنید در بخش راهنمای خرید حتما مزایای این سرویس و استفاده کنندگان از آن را ذکر نمایید . همچنین میتوانید در صورت امکان فهرست برخی مشتریان معتبر و شنلاخته شده خود را در معرض دید قرار دهید.

7- به مشتری احترام بگذارید .
صفحه یا متن ویژه ای برای تشکر از خریدار پیش بینی نمایید. به نحوی که این بخش بلافاصله پس از پایان عملیات خرید به روئت خریدار برسد. تشکر و قدرشناسی مشتریان وفادار بوجود می آورد.

امیر حسین امینی
لینک مرجع