سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: اگر از این سایت خرید کردید رمز دومتان را عوض کنید
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
سایت iraniansharje.com کلاهبردار بوده و اگر از آن خرید کرده اید هر چه سریعتر رمز دوم کارتتان را تغییر بدهید.

به گزارش بانکی دات آی آر، تعطیلات سال نو موقعیت خوبی را برای کلاهبرداران اینترنتی ایجاد می کند تا برای شهروندان دام پهن کنند. بانزدیک شدن ایام تعطیل برخی کلاهبرداران با تصور اینکه پلیس و فعالین عرصه آی تی هم در تعطیلات اند اقدام به راه اندازی سایت های فیشینگ می کنند.

ایرانین شارژ یکی از نمونه های بارز این اقدام است که البته با تلاش های فعالین عرصه آی تی و پلیس فتا شناسایی و ف/ی/ل/ت/ر شد.

شهروندان در صورتی که برای خرید اینترنتی شارژ تلفن همراه از طریق این سایت اقدام کرده اند هرچه سریعتر ضمن چک کردن موجودی نقدی حسابشان رمز دوم کارتشان را تغییر دهند.


این سایت فیشینگ با کپی برداری از سایت های معتبر فروش کارت شارژ تلفن همراه پس از سرقت اطلاعات بانکی مراجعه کنندگان هیچ کارت شارژی تحویل آنها نمی داد.

درحالی اطلاعات بانکی تعدادی از شهروندان در حال حاضر در اختیار کلاهبرداران این سایت اینترنتی است که امید می رود در آینده نزدیک دستگیر شوند.

هنگام مراجعه به سایت های اینترنتی خرید و فروش کارت شارژ همواره دقت کنید که از سایت های معتبر و نمایندگان رسمی اپراتورهای تلفن همراه خرید کنید.

خرید اینترنتی تجربه شیرینی است که اگر با چاشنی دقت همراه شود راحتی و آسایش را برای شما به ارمغان می آورد.

یک سایت معتبر فروش کارت شارژ از پشتیبانی آنلاین برخوردار بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال در روند فروش کارت شارژ در کوتاهترین زمان ممکن خریداران را یاری می کند.

همچنین از دروازه پرداخت بانک های معتبر استفاده نموده و به مشتریانش امکان انتخاب می دهد.

هنگام ورود به صفحه دروازه پرداخت بانک ها دقت کنید آدرس دروازه پرداخت صحیح بوده و مطمئن شوید متعلق به بانک است.
لینک مرجع